https://www.youtube.com/watch?v=IjnwF8o7_H8
Mielenkiintoinen ja hyvä juttu Puopololta
HS johtaa harhaan, Iltalehti kertoi totuuden raiskauksen tekijöistä
14
117
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on tehty tahalleen, ei vahingossa
- Anonyymi
Turhaa peittelyä kun ihmiset kuitenkin tietää keistä kyse. Parempi olla uutisoimatta kokonaan kuin pimittää
- Anonyymi
HS on niin NOLO
- Anonyymi
Mihin HS pyrkii?
- Anonyymi
Luulen että pyrkii siihen, että Suomalaiset eivät alkaisi vihaamaan näitä pakolaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että pyrkii siihen, että Suomalaiset eivät alkaisi vihaamaan näitä pakolaisia.
Kaikki normaalit vihaa jo, eivät ole tuoneet MITÄÄN hyvää, pelkkää pas... koko sakki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki normaalit vihaa jo, eivät ole tuoneet MITÄÄN hyvää, pelkkää pas... koko sakki.
Se todellakin on näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittomia siirtolaisia tarkoittanet, paperittomia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se todellakin on näin
On kyllä. Ja kertoo , että suomalaiset ajattelee sentään omillakin aivoillaan eikä vassareiden propaganda-aivoilla.
Haittamaahanmuutto tietyiltä alueilta on hajottamassa entisestään sivistynyttä Eurooppaa kunnes vähitellen silmut silmistä putoaa ja alkaa, kuten nytkin voimme jo havaita, Perussuomalaisten puhdistusmekanismit hallituksessa. Koska jos näiden ei annettaisi tapahtua, lopulta Euroopassa nousee menestykseensä AFD:n kaltainen puolue ja se tulee voittamaan kaikki esteet tieltään ja ennenkaikkea haittamaahanmuuton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuudella kun on tapana tulla julki. Mikä siitä on silloin seuras? Kun valehdellaan, vähentääkö vai lisääkö se sitä "vihaa"? Tuskin se ainakaan vähentää sitä "vihaa"? Miten käy sitten lehden uskottavuuden jos ideologisista syistä peitellään ja valahdellaan?
- Anonyymi
En luota Yleen missään muodossa, seuraavaksi Hesariin tai sen Iltasanomiin, mutta muita medioita seuraan kyllä tiiviisti.
Sen missä Iltalehti kertoo avoimesti tapahtumista nimineenkin ja osallistuu näin yhteiskunnan kehittymiseen ja muuttumiseen, Hesari peittelee TODELLISTEN asioiden laidan ja on uhka , että maailma säilyy samanlaisena tantereena ilman kehitystä ja muuttumista. - Anonyymi
Onko syyllinen Hesarin blondi?
- Anonyymi
Yle suojelee kun nimi viittaa Afrikkaan tai lähi-itään
Turhaan, en tiedä ketään joka hyväksyy noiden Kela elättien olon Suomessa - Anonyymi
kansa on tämän äänestämällä halunnut näin. suut suppuun
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155