Onko Suomessa aikuisten kotikurin, domestic disciplinen harjoittajia ja siitä pitäviä kuinka paljon? Itselläni on aikoinaan ollut kaksikin kotikurisuhdetta, mutta ne kaatuivat molemmat. Toinen ihan liian pitkän välimatkan (yli 300 km) takia ja toinen sen vuoksi että mielestäni dominoiva osapuoli, eli "kasvattaja" oli aivan liian kiltti ja antoi liian helpolla periksi. Niinhän sen ei kotikurissa kuulu mennä.
Kotikurista pitäviä
20
758
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tavalla liian kiltti ja antoi liian helpolla periksi?
- Anonyymi
No itselläni on tapana suhteen alussa aina "testata" kasvattajaa. Samaa tein myös tädin kanssa aikoinaan. Eli saatoin kieltäytyä tekemästä jotain asioita ja katsoa miten toinen osapuoli reagoi. Esim. kerran kieltäydyin menemästä nurkkaan piiskauksen jälkeen. Johon täti vain sanoi, että okei ei tarvitse mennä jos et halua.
Siis noinhan sen ei pidä mennä. Hänen olisi pitänyt ottaa minut uudestaan piiskattavaksi ja sitten korvasta taluttamalla nurkkaan, jossa tupla-aika seisomista alkuperäiseen nähden. Näin kävi rouvan kanssa. Kunnolla remmiä, siis oikeasti kunnolla ja sen jälkeen tunniksi nurkkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itselläni on tapana suhteen alussa aina "testata" kasvattajaa. Samaa tein myös tädin kanssa aikoinaan. Eli saatoin kieltäytyä tekemästä jotain asioita ja katsoa miten toinen osapuoli reagoi. Esim. kerran kieltäydyin menemästä nurkkaan piiskauksen jälkeen. Johon täti vain sanoi, että okei ei tarvitse mennä jos et halua.
Siis noinhan sen ei pidä mennä. Hänen olisi pitänyt ottaa minut uudestaan piiskattavaksi ja sitten korvasta taluttamalla nurkkaan, jossa tupla-aika seisomista alkuperäiseen nähden. Näin kävi rouvan kanssa. Kunnolla remmiä, siis oikeasti kunnolla ja sen jälkeen tunniksi nurkkaan.Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Olisiko etelässä naista antamaan kotikuria.Olen iäkkäämpi herrasmies kaipaisin välillä kuria.Määrätietoiselta naiselta.Itse olen Forssan läheltä.Pääsen kyllä kulkemaan kauemmaksikin.
- Anonyymi
Hahaa mikä idiootti
- Anonyymi
Olispa tuollainen täti nainen.Joka antaisi kunnolla.
- Anonyymi
Kyllä olis mukava joutua tätin polvelle.
- Anonyymi
Mikäs se olisi ottaa tuhma tyttö tai miksei tuhma poikakin polvien päälle ja antaa kunnon selkäsauna paljaalle pyllylle. Ja kurituksen jälkeen nurkkaan häpeämään peppu paljaana.
- Anonyymi
Ootko mies vai nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mies vai nainen.
Mies
- Anonyymi
Meillä on ollut käytössä alusta asti. Olen tyytyväinen sen tuomaan turvallisuuden tunteeseen.
Tosin se koskee vain osaa suhteessamme, tunne elämää ja seksiä.
Minua suorastaa kiihoittaa rahoitta työlläni talouttamme ja osallistua myös kotitöihin.
Vaimoni sitä vastoin hoitaa seksielämän nussimalla ahkerasti vieraissa hyvinkin rivoilla tavalla, saattaa isommissa tilaisuuksissa lähteä satunnaisen miehen kanssa panemaan sivummalle. Varsinaisiin ystäviin ei kajoa.
Eräissä häissä, kestivät koko illan ja yön, 150 vierasta, seurojentalon. Katosi vittuaan jakamaan kolme kertaa, tuli vielä lopussa kaikkien kanssa kiittämään että olivat saaneet panna. Puhelivat, että ollaan yhteydessä ja otetaan uusiksi jokaisen kanssa.
Tämä tietenkin hävettää ja nolottaa, mutta nämä kolme saavat vaimon pillua edelleen.
Minä sitä vastoin saan vaimon rivot kertomukset ja remmiä ja piiskaa niin paljon kun tarvitsen ja haluan, paremmin en pysty varautumaan ja rentoutumaan. - Anonyymi00017
Varmaankin on vaikka kuinka paljon, mutta osaavia antajia taitaa olla vähemmän. Meitä varttuneita jotka ovat eläneet ja kokeneet ajan, kun se oli jokapäiväistä. Itse olen naisena tämän asian huomannut. Nuoremmilla naisilla on kiinnostusta, mutta osaavia antajia ei löydy.
- Anonyymi00018
Löytyy tässä 67v. Mies.
- Anonyymi00020
Ottakaa yhteyttä järjestetään tapaaminen.Kurimies 65v.
- Anonyymi00019
ois upeata löytää kuunon kotikuria,pitävä nainen!!mut mut, harvassa ovat ! ja viä vaikeampi,löytää!! m+40v
- Anonyymi00021
Osaava kurittaja antaa aitoa juuri haluamaasi kotikuria vanhaan malliin jonka jälkeen kiltti tyttö.65v kasvattaja. Eteläsuomi.
- Anonyymi00022
Annetaa kunnon vanhanajan kuritusta.Olen vanhepi mies olen tottunut että sanaani uskotaan.Sinä aikuinen nainen taikka nuorempi tyttö jos tuntuu siltä ottakaa yhteyttä myös nuoret pojan koltiaiset.Eteläsuomi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1723219Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K452027Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii652009Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261990- 1981900
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,851312Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja981281Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2581269Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1911226- 251207