Onko Suomessa aikuisten kotikurin, domestic disciplinen harjoittajia ja siitä pitäviä kuinka paljon? Itselläni on aikoinaan ollut kaksikin kotikurisuhdetta, mutta ne kaatuivat molemmat. Toinen ihan liian pitkän välimatkan (yli 300 km) takia ja toinen sen vuoksi että mielestäni dominoiva osapuoli, eli "kasvattaja" oli aivan liian kiltti ja antoi liian helpolla periksi. Niinhän sen ei kotikurissa kuulu mennä.
Kotikurista pitäviä
77
1954
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tavalla liian kiltti ja antoi liian helpolla periksi?
- Anonyymi
No itselläni on tapana suhteen alussa aina "testata" kasvattajaa. Samaa tein myös tädin kanssa aikoinaan. Eli saatoin kieltäytyä tekemästä jotain asioita ja katsoa miten toinen osapuoli reagoi. Esim. kerran kieltäydyin menemästä nurkkaan piiskauksen jälkeen. Johon täti vain sanoi, että okei ei tarvitse mennä jos et halua.
Siis noinhan sen ei pidä mennä. Hänen olisi pitänyt ottaa minut uudestaan piiskattavaksi ja sitten korvasta taluttamalla nurkkaan, jossa tupla-aika seisomista alkuperäiseen nähden. Näin kävi rouvan kanssa. Kunnolla remmiä, siis oikeasti kunnolla ja sen jälkeen tunniksi nurkkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itselläni on tapana suhteen alussa aina "testata" kasvattajaa. Samaa tein myös tädin kanssa aikoinaan. Eli saatoin kieltäytyä tekemästä jotain asioita ja katsoa miten toinen osapuoli reagoi. Esim. kerran kieltäydyin menemästä nurkkaan piiskauksen jälkeen. Johon täti vain sanoi, että okei ei tarvitse mennä jos et halua.
Siis noinhan sen ei pidä mennä. Hänen olisi pitänyt ottaa minut uudestaan piiskattavaksi ja sitten korvasta taluttamalla nurkkaan, jossa tupla-aika seisomista alkuperäiseen nähden. Näin kävi rouvan kanssa. Kunnolla remmiä, siis oikeasti kunnolla ja sen jälkeen tunniksi nurkkaan.Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Olisiko etelässä naista antamaan kotikuria.Olen iäkkäämpi herrasmies kaipaisin välillä kuria.Määrätietoiselta naiselta.Itse olen Forssan läheltä.Pääsen kyllä kulkemaan kauemmaksikin.
- Anonyymi
Hahaa mikä idiootti
- Anonyymi
Olispa tuollainen täti nainen.Joka antaisi kunnolla.
- Anonyymi
Kyllä olis mukava joutua tätin polvelle.
- Anonyymi
Mikäs se olisi ottaa tuhma tyttö tai miksei tuhma poikakin polvien päälle ja antaa kunnon selkäsauna paljaalle pyllylle. Ja kurituksen jälkeen nurkkaan häpeämään peppu paljaana.
- Anonyymi
Ootko mies vai nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mies vai nainen.
Mies
- Anonyymi
Meillä on ollut käytössä alusta asti. Olen tyytyväinen sen tuomaan turvallisuuden tunteeseen.
Tosin se koskee vain osaa suhteessamme, tunne elämää ja seksiä.
Minua suorastaa kiihoittaa rahoitta työlläni talouttamme ja osallistua myös kotitöihin.
Vaimoni sitä vastoin hoitaa seksielämän nussimalla ahkerasti vieraissa hyvinkin rivoilla tavalla, saattaa isommissa tilaisuuksissa lähteä satunnaisen miehen kanssa panemaan sivummalle. Varsinaisiin ystäviin ei kajoa.
Eräissä häissä, kestivät koko illan ja yön, 150 vierasta, seurojentalon. Katosi vittuaan jakamaan kolme kertaa, tuli vielä lopussa kaikkien kanssa kiittämään että olivat saaneet panna. Puhelivat, että ollaan yhteydessä ja otetaan uusiksi jokaisen kanssa.
Tämä tietenkin hävettää ja nolottaa, mutta nämä kolme saavat vaimon pillua edelleen.
Minä sitä vastoin saan vaimon rivot kertomukset ja remmiä ja piiskaa niin paljon kun tarvitsen ja haluan, paremmin en pysty varautumaan ja rentoutumaan. - Anonyymi00017
Varmaankin on vaikka kuinka paljon, mutta osaavia antajia taitaa olla vähemmän. Meitä varttuneita jotka ovat eläneet ja kokeneet ajan, kun se oli jokapäiväistä. Itse olen naisena tämän asian huomannut. Nuoremmilla naisilla on kiinnostusta, mutta osaavia antajia ei löydy.
- Anonyymi00018
Löytyy tässä 67v. Mies.
- Anonyymi00020
Ottakaa yhteyttä järjestetään tapaaminen.Kurimies 65v.
- Anonyymi00019
ois upeata löytää kuunon kotikuria,pitävä nainen!!mut mut, harvassa ovat ! ja viä vaikeampi,löytää!! m+40v
- Anonyymi00021
Osaava kurittaja antaa aitoa juuri haluamaasi kotikuria vanhaan malliin jonka jälkeen kiltti tyttö.65v kasvattaja. Eteläsuomi.
- Anonyymi00022
Annetaa kunnon vanhanajan kuritusta.Olen vanhepi mies olen tottunut että sanaani uskotaan.Sinä aikuinen nainen taikka nuorempi tyttö jos tuntuu siltä ottakaa yhteyttä myös nuoret pojan koltiaiset.Eteläsuomi.
- Anonyymi00025
Miten sinuun saa yhteyden? Täällä 30-vuotias tyttönen joka kaipaisi kotikuria!
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Täällä 33v mies kiinnostunut kuulemaan lisää kolmekymppisestä tytöstä ja kurin tarpeesta. Löytyy email, kik, snp.
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Onko sinulla KIK. Vanhempi mies antaa kotikuria. Eteläsuomi.
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Onko sinulla KIK. Vanhempi mies antaa kotikuria. Eteläsuomi.
Juu on Kik! Siellä olisi kiva jutella
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kik voi lisätä maponi
- Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
Olen tämä vanhempi mies joka antaa kotikuria.Eteläsuomi Kik on. hoitovoide
- Anonyymi00024
Kotikuria haluavia naisia on yllättävän paljon. Se on vaan jotenkin noloa olla pylly paljaana miehen piiskattavana, etenkin varttuneemmille naisille. Vaikka se kuitenkin kiihottaa samalla hyvin paljon. Aika harvassa on niitä, jotka pystyvät asiallisesti tästä puhumaan.
- Anonyymi00029
Olet oikeassa. Vanhemmiten nolous olla saamassa selkäsaunaa tuntuu kasvavan, näin ainakin itsestäni tuntuu. Aina välillä käy mielessä, että jos joku yllättää. Joku näkisi miten 55v. Nainen on pylly paljaana saamassa piiskaa. Onneksi näin ei ole käynyt, vaikka läheltäpiti tilanteita on joskus ollut.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olet oikeassa. Vanhemmiten nolous olla saamassa selkäsaunaa tuntuu kasvavan, näin ainakin itsestäni tuntuu. Aina välillä käy mielessä, että jos joku yllättää. Joku näkisi miten 55v. Nainen on pylly paljaana saamassa piiskaa. Onneksi näin ei ole käynyt, vaikka läheltäpiti tilanteita on joskus ollut.
Haluisitko että joku katselee kun pyllysi saa kuria.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Haluisitko että joku katselee kun pyllysi saa kuria.
On se joskus käynyt mielessä. En kuitenkaan usko että kehtaisin.
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
On se joskus käynyt mielessä. En kuitenkaan usko että kehtaisin.
Jos kuitenkin haluaisit olisi hienoa katsoa kun saat olen siisti terve mukava 60v. Herrasmies .Eteläsuomi.
- Anonyymi00080
Anonyymi00029 kirjoitti:
On kokemusta siitä että on ollut kolmas henkilö paikalla, kun olen saanut selkäsaunan. Olin puolessa välissä viittäkymppiä ja katselija tuskin täyttänyt kahtakymmentä. En vieläkään ymmärrä sitä, mikä sai mut suostumaan juttuun. Sain siis paljaalle pyllylle ensin sylissä avokämmenellä sekä remmillä, ja sen päälle Koivuniemen Herraa takapuoli pystyssä. Oppi poika oli housut polvissa kalu pystyssä. Kaiken lisäksi se oli todella näyttävä vehje. Mutta kiihottavaa loppujen lopuksi ja kaikenkaikkiaan, se on pakko myöntää.
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
On kokemusta siitä että on ollut kolmas henkilö paikalla, kun olen saanut selkäsaunan. Olin puolessa välissä viittäkymppiä ja katselija tuskin täyttänyt kahtakymmentä. En vieläkään ymmärrä sitä, mikä sai mut suostumaan juttuun. Sain siis paljaalle pyllylle ensin sylissä avokämmenellä sekä remmillä, ja sen päälle Koivuniemen Herraa takapuoli pystyssä. Oppi poika oli housut polvissa kalu pystyssä. Kaiken lisäksi se oli todella näyttävä vehje. Mutta kiihottavaa loppujen lopuksi ja kaikenkaikkiaan, se on pakko myöntää.
Vieläkö haluaisit kokea saman jännityksen.Mies eteläsuomi.
- Anonyymi00030
Piiska setä vapaana 67v. Tytöt ja pojat ottakaahan yhteyttä. Toteutan toiveenne juuri niin kuin haluatte.Eteläsuomi.
- Anonyymi00036
Mikä sun Kik?
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mikä sun Kik?
hoitovoide Piiskasetä vapaana 67v.
- Anonyymi00040
Onko vitsan tarvitsioita.
- Anonyymi00041
Kyllä meitä riittää...
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Kyllä meitä riittää...
Missä päin olette.Täällä olisi antaja vapaana.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Missä päin olette.Täällä olisi antaja vapaana.
pks
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
pks
Minkä laista kuria kaipaat.Pyllylle läpsimistä vai kunnon vanhanajan kotikuria remmiä piiskaa.Täällä olisi antaja vapaana.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Minkä laista kuria kaipaat.Pyllylle läpsimistä vai kunnon vanhanajan kotikuria remmiä piiskaa.Täällä olisi antaja vapaana.
jälkimmäistä juuri.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
jälkimmäistä juuri.
Tulisitko juttelemaan toisaalle?
- Anonyymi00051
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tulisitko juttelemaan toisaalle?
Onko sulla KIK täällä olisi antaja vapaana.
- Anonyymi00047
Kerro minne
- Anonyymi00048
Mikä sulta vaan löytyy.
- Anonyymi00049
e-mail?
- Anonyymi00050
Bazaari1 at outlook com
- Anonyymi00053
Onko kurittomia tyttöjä tulkaahan setän polvelle poikittain.
- Anonyymi00054
Niin onko tyttöjä.
- Anonyymi00055
täältä etelä suomesta tyttö joka kaipaa kurinpalautusta sedältä. varsinkin sedän polvelle ja sitten pylly paljaana nurkkaan seisomaan miettimään tekojaan
- Anonyymi00056
Olen kasvattaja setä.Annan kuria polvella paljaalle pyllyllesi toiveesi mukaan. Eteläsuomi.
- Anonyymi00057
Hei. Mistä päin olet.Setä antaa kyllä kuria pyllylle ja seisottaa nurkassa pylly paljaana.
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Hei. Mistä päin olet.Setä antaa kyllä kuria pyllylle ja seisottaa nurkassa pylly paljaana.
varsinais-suomesta. kuulostaapa kivalta oisko muita kuritus tapoja sedällä mielessä
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
varsinais-suomesta. kuulostaapa kivalta oisko muita kuritus tapoja sedällä mielessä
Setä on myös samalta suunnalta.Kyllä niitä kasvatus tapoja löytyy monen tapaista.Miten sinuun saisi yhteyttä onko sinulla KIK tai jokin muu olisi mukavampi jutella. Setä
- Anonyymi00069
Anonyymi00059 kirjoitti:
Kyllä setä kouluttaa monella tapaa.
- Anonyymi00070
Anonyymi00059 kirjoitti:
Laitappas tyttö jotain yhteystietoa.Annan kuria haluamallasi tavalla. Olen mukava mutta jämpti setä varsinaissuomesta. On kik jos haluut siellä viestitellä.. Voi ottaa vanhemmat kurittomat naiset myös yhteyttä vaikka naisparit.
- Anonyymi00075
Etelä-Suomen tyttö, otapa Kik-sovelluksessa yhteyttä nimimerkkiini ext82 (olen M43, jolla piiska pysyy kädessä)
- Anonyymi00082
Tule katsomaan kun annan selkäsaunan toiselle naiselle sitten tulee sinun vuorosi.Setä Varsinaissuomi
- Anonyymi00058
Kyllä pikku pyllyä olisi mukava taputtaa.
- Anonyymi00061
Ei todellakaan tule luokseni poriin opetan sinua
- Anonyymi00062
Ompas mielenkiintoista.
- Anonyymi00063
No niinpäs on.
- Anonyymi00064
Olen vanhempi 67v. Mies annan vanhaan malliin kuria olen vaativa määräyksiä on toteltava jos ei tottele seurauksena selkäsauna ja se annetaan alastomana saa huutaa sätkiä mutta se annetaan.Tytöt naiset parit ottakaahan yhteyttä. 02 Alue.
- Anonyymi00065
30v mies antaa kuria.
- Anonyymi00066
Onko sulla Kik?:)
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Mitäs jos 33v antais?
- Anonyymi00068
Anonyymi00066 kirjoitti:
Onhan mulla mikä sinun on.
- Anonyymi00077
Anonyymi00066 kirjoitti:
Maponi
- Anonyymi00071
Annetaan kuritusta kokemuksella. Mies 60v.
- Anonyymi00072
50 v mies haluaa saada remmiä ja vitsaa 02a. Tiukalle levis farkkupyllylle.
- Anonyymi00073
Vanha kunnon vitsa kesällä pakaroille ja polvella pylly paljaana ,punaiset pakarat on ain a ilo antaa tuhmille ,tytöille sekä pojille,myös käsillä tai jos on muita toiveita ,tuhmat peput laittakaa Kik
- Anonyymi00074
Onkos täällä tuhmia tyttöjä annan vanhaan tyyliin polvella poikittain alastomana joko kämmenellä tai remmillä perseen punaiseksi ja nurkkaan häppeemään.Vanhempi setä. Varsinaissuomi.
- Anonyymi00076
Vitsaa annetaa .mies eteläsuomi.
- Anonyymi00078
Piiskaus kiehtoo monia,niin naisia kun miehiäkin.Tyttöillessä saanut ja antanut.Tosi kiihottavaa kun perse punottaa.
- Anonyymi00079
Haluaisin vitsaa tätiltä. Siisti viksu mies. Varsinaissuomi.
- Anonyymi00083
Onkos täällä tyttöä ja poikaa jotka haluavat vanhanajan kasvatusta.Joudutte vuorotellen alastomana setän polvelle toisen katsellessa kädet niskan takana.Setä on ankara mutta oikeudenmukainen.Ottakaahan yhteyttä. Turku + 100 kilometriä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904