Kotikurista pitäviä

Anonyymi-ap

Onko Suomessa aikuisten kotikurin, domestic disciplinen harjoittajia ja siitä pitäviä kuinka paljon? Itselläni on aikoinaan ollut kaksikin kotikurisuhdetta, mutta ne kaatuivat molemmat. Toinen ihan liian pitkän välimatkan (yli 300 km) takia ja toinen sen vuoksi että mielestäni dominoiva osapuoli, eli "kasvattaja" oli aivan liian kiltti ja antoi liian helpolla periksi. Niinhän sen ei kotikurissa kuulu mennä.

77

1954

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millä tavalla liian kiltti ja antoi liian helpolla periksi?

• Anonyymi

No itselläni on tapana suhteen alussa aina "testata" kasvattajaa. Samaa tein myös tädin kanssa aikoinaan. Eli saatoin kieltäytyä tekemästä jotain asioita ja katsoa miten toinen osapuoli reagoi. Esim. kerran kieltäydyin menemästä nurkkaan piiskauksen jälkeen. Johon täti vain sanoi, että okei ei tarvitse mennä jos et halua.
        Siis noinhan sen ei pidä mennä. Hänen olisi pitänyt ottaa minut uudestaan piiskattavaksi ja sitten korvasta taluttamalla nurkkaan, jossa tupla-aika seisomista alkuperäiseen nähden. Näin kävi rouvan kanssa. Kunnolla remmiä, siis oikeasti kunnolla ja sen jälkeen tunniksi nurkkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itselläni on tapana suhteen alussa aina "testata" kasvattajaa. Samaa tein myös tädin kanssa aikoinaan. Eli saatoin kieltäytyä tekemästä jotain asioita ja katsoa miten toinen osapuoli reagoi. Esim. kerran kieltäydyin menemästä nurkkaan piiskauksen jälkeen. Johon täti vain sanoi, että okei ei tarvitse mennä jos et halua.
        Siis noinhan sen ei pidä mennä. Hänen olisi pitänyt ottaa minut uudestaan piiskattavaksi ja sitten korvasta taluttamalla nurkkaan, jossa tupla-aika seisomista alkuperäiseen nähden. Näin kävi rouvan kanssa. Kunnolla remmiä, siis oikeasti kunnolla ja sen jälkeen tunniksi nurkkaan.

Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa

• Anonyymi

Olisiko etelässä naista antamaan kotikuria.Olen iäkkäämpi herrasmies kaipaisin välillä kuria.Määrätietoiselta naiselta.Itse olen Forssan läheltä.Pääsen kyllä kulkemaan kauemmaksikin.

• Anonyymi

Hahaa mikä idiootti

• Anonyymi

Olispa tuollainen täti nainen.Joka antaisi kunnolla.

• Anonyymi

Kyllä olis mukava joutua tätin polvelle.

• Anonyymi

Mikäs se olisi ottaa tuhma tyttö tai miksei tuhma poikakin polvien päälle ja antaa kunnon selkäsauna paljaalle pyllylle. Ja kurituksen jälkeen nurkkaan häpeämään peppu paljaana.

• Anonyymi

Ootko mies vai nainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko mies vai nainen.

Mies

• Anonyymi

Meillä on ollut käytössä alusta asti. Olen tyytyväinen sen tuomaan turvallisuuden tunteeseen.
      Tosin se koskee vain osaa suhteessamme, tunne elämää ja seksiä.
      Minua suorastaa kiihoittaa rahoitta työlläni talouttamme ja osallistua myös kotitöihin.
      Vaimoni sitä vastoin hoitaa seksielämän nussimalla ahkerasti vieraissa hyvinkin rivoilla tavalla, saattaa isommissa tilaisuuksissa lähteä satunnaisen miehen kanssa panemaan sivummalle. Varsinaisiin ystäviin ei kajoa.
      Eräissä häissä, kestivät koko illan ja yön, 150 vierasta, seurojentalon. Katosi vittuaan jakamaan kolme kertaa, tuli vielä lopussa kaikkien kanssa kiittämään että olivat saaneet panna. Puhelivat, että ollaan yhteydessä ja otetaan uusiksi jokaisen kanssa.

Tämä tietenkin hävettää ja nolottaa, mutta nämä kolme saavat vaimon pillua edelleen.

Minä sitä vastoin saan vaimon rivot kertomukset ja remmiä ja piiskaa niin paljon kun tarvitsen ja haluan, paremmin en pysty varautumaan ja rentoutumaan.

• Anonyymi00017

Varmaankin on vaikka kuinka paljon, mutta osaavia antajia taitaa olla vähemmän. Meitä varttuneita jotka ovat eläneet ja kokeneet ajan, kun se oli jokapäiväistä. Itse olen naisena tämän asian huomannut. Nuoremmilla naisilla on kiinnostusta, mutta osaavia antajia ei löydy.

• Anonyymi00018

Löytyy tässä 67v. Mies.

• Anonyymi00020

Ottakaa yhteyttä järjestetään tapaaminen.Kurimies 65v.

• Anonyymi00019

ois upeata löytää kuunon kotikuria,pitävä nainen!!mut mut, harvassa ovat ! ja viä vaikeampi,löytää!! m+40v

• Anonyymi00021

Osaava kurittaja antaa aitoa juuri haluamaasi kotikuria vanhaan malliin jonka jälkeen kiltti tyttö.65v kasvattaja. Eteläsuomi.

• Anonyymi00022

Annetaa kunnon vanhanajan kuritusta.Olen vanhepi mies olen tottunut että sanaani uskotaan.Sinä aikuinen nainen taikka nuorempi tyttö jos tuntuu siltä ottakaa yhteyttä myös nuoret pojan koltiaiset.Eteläsuomi.

• Anonyymi00025

Miten sinuun saa yhteyden? Täällä 30-vuotias tyttönen joka kaipaisi kotikuria!

• Anonyymi00027
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Täällä 33v mies kiinnostunut kuulemaan lisää kolmekymppisestä tytöstä ja kurin tarpeesta. Löytyy email, kik, snp.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Onko sinulla KIK. Vanhempi mies antaa kotikuria. Eteläsuomi.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Onko sinulla KIK. Vanhempi mies antaa kotikuria. Eteläsuomi.

Juu on Kik! Siellä olisi kiva jutella

• Anonyymi00037
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Kik voi lisätä maponi

• Anonyymi00038
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Olen tämä vanhempi mies joka antaa kotikuria.Eteläsuomi Kik on. hoitovoide

• Anonyymi00024

Kotikuria haluavia naisia on yllättävän paljon. Se on vaan jotenkin noloa olla pylly paljaana miehen piiskattavana, etenkin varttuneemmille naisille. Vaikka se kuitenkin kiihottaa samalla hyvin paljon. Aika harvassa on niitä, jotka pystyvät asiallisesti tästä puhumaan.

• Anonyymi00029

Olet oikeassa. Vanhemmiten nolous olla saamassa selkäsaunaa tuntuu kasvavan, näin ainakin itsestäni tuntuu. Aina välillä käy mielessä, että jos joku yllättää. Joku näkisi miten 55v. Nainen on pylly paljaana saamassa piiskaa. Onneksi näin ei ole käynyt, vaikka läheltäpiti tilanteita on joskus ollut.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Olet oikeassa. Vanhemmiten nolous olla saamassa selkäsaunaa tuntuu kasvavan, näin ainakin itsestäni tuntuu. Aina välillä käy mielessä, että jos joku yllättää. Joku näkisi miten 55v. Nainen on pylly paljaana saamassa piiskaa. Onneksi näin ei ole käynyt, vaikka läheltäpiti tilanteita on joskus ollut.

Haluisitko että joku katselee kun pyllysi saa kuria.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Haluisitko että joku katselee kun pyllysi saa kuria.

On se joskus käynyt mielessä. En kuitenkaan usko että kehtaisin.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00032 kirjoitti:

On se joskus käynyt mielessä. En kuitenkaan usko että kehtaisin.

Jos kuitenkin haluaisit olisi hienoa katsoa kun saat olen siisti terve mukava 60v. Herrasmies .Eteläsuomi.

• Anonyymi00080
        Anonyymi00029 kirjoitti:

On kokemusta siitä että on ollut kolmas henkilö paikalla, kun olen saanut selkäsaunan. Olin puolessa välissä viittäkymppiä ja katselija tuskin täyttänyt kahtakymmentä. En vieläkään ymmärrä sitä, mikä sai mut suostumaan juttuun. Sain siis paljaalle pyllylle ensin sylissä avokämmenellä sekä remmillä, ja sen päälle Koivuniemen Herraa takapuoli pystyssä. Oppi poika oli housut polvissa kalu pystyssä. Kaiken lisäksi se oli todella näyttävä vehje. Mutta kiihottavaa loppujen lopuksi ja kaikenkaikkiaan, se on pakko myöntää.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00080 kirjoitti:

On kokemusta siitä että on ollut kolmas henkilö paikalla, kun olen saanut selkäsaunan. Olin puolessa välissä viittäkymppiä ja katselija tuskin täyttänyt kahtakymmentä. En vieläkään ymmärrä sitä, mikä sai mut suostumaan juttuun. Sain siis paljaalle pyllylle ensin sylissä avokämmenellä sekä remmillä, ja sen päälle Koivuniemen Herraa takapuoli pystyssä. Oppi poika oli housut polvissa kalu pystyssä. Kaiken lisäksi se oli todella näyttävä vehje. Mutta kiihottavaa loppujen lopuksi ja kaikenkaikkiaan, se on pakko myöntää.

Vieläkö haluaisit kokea saman jännityksen.Mies eteläsuomi.

• Anonyymi00030

Piiska setä vapaana 67v. Tytöt ja pojat ottakaahan yhteyttä. Toteutan toiveenne juuri niin kuin haluatte.Eteläsuomi.

• Anonyymi00036

Mikä sun Kik?

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mikä sun Kik?

hoitovoide Piiskasetä vapaana 67v.

• Anonyymi00040

Onko vitsan tarvitsioita.

• Anonyymi00041

Kyllä meitä riittää...

• Anonyymi00042
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kyllä meitä riittää...

Missä päin olette.Täällä olisi antaja vapaana.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Missä päin olette.Täällä olisi antaja vapaana.

pks

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

pks

Minkä laista kuria kaipaat.Pyllylle läpsimistä vai kunnon vanhanajan kotikuria remmiä piiskaa.Täällä olisi antaja vapaana.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Minkä laista kuria kaipaat.Pyllylle läpsimistä vai kunnon vanhanajan kotikuria remmiä piiskaa.Täällä olisi antaja vapaana.

jälkimmäistä juuri.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

jälkimmäistä juuri.

Tulisitko juttelemaan toisaalle?

• Anonyymi00051
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Tulisitko juttelemaan toisaalle?

Onko sulla KIK täällä olisi antaja vapaana.

• Anonyymi00047

Kerro minne

• Anonyymi00048

Mikä sulta vaan löytyy.

• Anonyymi00049

e-mail?

• Anonyymi00050

Bazaari1 at outlook com

• Anonyymi00053

Onko kurittomia tyttöjä tulkaahan setän polvelle poikittain.

• Anonyymi00054

Niin onko tyttöjä.

• Anonyymi00055

täältä etelä suomesta tyttö joka kaipaa kurinpalautusta sedältä. varsinkin sedän polvelle ja sitten pylly paljaana nurkkaan seisomaan miettimään tekojaan

• Anonyymi00056

Olen kasvattaja setä.Annan kuria polvella paljaalle pyllyllesi toiveesi mukaan. Eteläsuomi.

• Anonyymi00057

Hei. Mistä päin olet.Setä antaa kyllä kuria pyllylle ja seisottaa nurkassa pylly paljaana.

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Hei. Mistä päin olet.Setä antaa kyllä kuria pyllylle ja seisottaa nurkassa pylly paljaana.

varsinais-suomesta. kuulostaapa kivalta oisko muita kuritus tapoja sedällä mielessä

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

varsinais-suomesta. kuulostaapa kivalta oisko muita kuritus tapoja sedällä mielessä

Setä on myös samalta suunnalta.Kyllä niitä kasvatus tapoja löytyy monen tapaista.Miten sinuun saisi yhteyttä onko sinulla KIK tai jokin muu olisi mukavampi jutella. Setä

• Anonyymi00069
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Kyllä setä kouluttaa monella tapaa.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Laitappas tyttö jotain yhteystietoa.Annan kuria haluamallasi tavalla. Olen mukava mutta jämpti setä varsinaissuomesta. On kik jos haluut siellä viestitellä.. Voi ottaa vanhemmat kurittomat naiset myös yhteyttä vaikka naisparit.

• Anonyymi00075

Etelä-Suomen tyttö, otapa Kik-sovelluksessa yhteyttä nimimerkkiini ext82 (olen M43, jolla piiska pysyy kädessä)

• Anonyymi00082

Tule katsomaan kun annan selkäsaunan toiselle naiselle sitten tulee sinun vuorosi.Setä Varsinaissuomi

• Anonyymi00058

Kyllä pikku pyllyä olisi mukava taputtaa.

• Anonyymi00061

Ei todellakaan tule luokseni poriin opetan sinua

• Anonyymi00062

Ompas mielenkiintoista.

• Anonyymi00063

No niinpäs on.

• Anonyymi00064

Olen vanhempi 67v. Mies annan vanhaan malliin kuria olen vaativa määräyksiä on toteltava jos ei tottele seurauksena selkäsauna ja se annetaan alastomana saa huutaa sätkiä mutta se annetaan.Tytöt naiset parit ottakaahan yhteyttä. 02 Alue.

• Anonyymi00065

30v mies antaa kuria.

• Anonyymi00066

Onko sulla Kik?:)

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Mitäs jos 33v antais?

• Anonyymi00068
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Onhan mulla mikä sinun on.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Maponi

• Anonyymi00071

Annetaan kuritusta kokemuksella. Mies 60v.

• Anonyymi00072

50 v mies haluaa saada remmiä ja vitsaa 02a. Tiukalle levis farkkupyllylle.

• Anonyymi00073

Vanha kunnon vitsa kesällä pakaroille ja polvella pylly paljaana ,punaiset pakarat on ain a ilo antaa tuhmille ,tytöille sekä pojille,myös käsillä tai jos on muita toiveita ,tuhmat peput laittakaa Kik

• Anonyymi00074

Onkos täällä tuhmia tyttöjä annan vanhaan tyyliin polvella poikittain alastomana joko kämmenellä tai remmillä perseen punaiseksi ja nurkkaan häppeemään.Vanhempi setä. Varsinaissuomi.

• Anonyymi00076

Vitsaa annetaa .mies eteläsuomi.

• Anonyymi00078

Piiskaus kiehtoo monia,niin naisia kun miehiäkin.Tyttöillessä saanut ja antanut.Tosi kiihottavaa kun perse punottaa.

• Anonyymi00079

Haluaisin vitsaa tätiltä. Siisti viksu mies. Varsinaissuomi.

• Anonyymi00083

Onkos täällä tyttöä ja poikaa jotka haluavat vanhanajan kasvatusta.Joudutte vuorotellen alastomana setän polvelle toisen katsellessa kädet niskan takana.Setä on ankara mutta oikeudenmukainen.Ottakaahan yhteyttä. Turku + 100 kilometriä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4650
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      179
      3655
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      68
      2096
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1288
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1094
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1000
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe