Onko Suomessa aikuisten kotikurin, domestic disciplinen harjoittajia ja siitä pitäviä kuinka paljon? Itselläni on aikoinaan ollut kaksikin kotikurisuhdetta, mutta ne kaatuivat molemmat. Toinen ihan liian pitkän välimatkan (yli 300 km) takia ja toinen sen vuoksi että mielestäni dominoiva osapuoli, eli "kasvattaja" oli aivan liian kiltti ja antoi liian helpolla periksi. Niinhän sen ei kotikurissa kuulu mennä.
Kotikurista pitäviä
14
359
Vastaukset
- Anonyymi
Millä tavalla liian kiltti ja antoi liian helpolla periksi?
- Anonyymi
No itselläni on tapana suhteen alussa aina "testata" kasvattajaa. Samaa tein myös tädin kanssa aikoinaan. Eli saatoin kieltäytyä tekemästä jotain asioita ja katsoa miten toinen osapuoli reagoi. Esim. kerran kieltäydyin menemästä nurkkaan piiskauksen jälkeen. Johon täti vain sanoi, että okei ei tarvitse mennä jos et halua.
Siis noinhan sen ei pidä mennä. Hänen olisi pitänyt ottaa minut uudestaan piiskattavaksi ja sitten korvasta taluttamalla nurkkaan, jossa tupla-aika seisomista alkuperäiseen nähden. Näin kävi rouvan kanssa. Kunnolla remmiä, siis oikeasti kunnolla ja sen jälkeen tunniksi nurkkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itselläni on tapana suhteen alussa aina "testata" kasvattajaa. Samaa tein myös tädin kanssa aikoinaan. Eli saatoin kieltäytyä tekemästä jotain asioita ja katsoa miten toinen osapuoli reagoi. Esim. kerran kieltäydyin menemästä nurkkaan piiskauksen jälkeen. Johon täti vain sanoi, että okei ei tarvitse mennä jos et halua.
Siis noinhan sen ei pidä mennä. Hänen olisi pitänyt ottaa minut uudestaan piiskattavaksi ja sitten korvasta taluttamalla nurkkaan, jossa tupla-aika seisomista alkuperäiseen nähden. Näin kävi rouvan kanssa. Kunnolla remmiä, siis oikeasti kunnolla ja sen jälkeen tunniksi nurkkaan.Koitahan spede rajoittaa nyt menee yli hilseen buaahaa
- Anonyymi
Olisiko etelässä naista antamaan kotikuria.Olen iäkkäämpi herrasmies kaipaisin välillä kuria.Määrätietoiselta naiselta.Itse olen Forssan läheltä.Pääsen kyllä kulkemaan kauemmaksikin.
- Anonyymi
Hahaa mikä idiootti
- Anonyymi
Olispa tuollainen täti nainen.Joka antaisi kunnolla.
- Anonyymi
Kyllä olis mukava joutua tätin polvelle.
- Anonyymi
Mikäs se olisi ottaa tuhma tyttö tai miksei tuhma poikakin polvien päälle ja antaa kunnon selkäsauna paljaalle pyllylle. Ja kurituksen jälkeen nurkkaan häpeämään peppu paljaana.
- Anonyymi
Ootko mies vai nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko mies vai nainen.
Mies
- Anonyymi
Meillä on ollut käytössä alusta asti. Olen tyytyväinen sen tuomaan turvallisuuden tunteeseen.
Tosin se koskee vain osaa suhteessamme, tunne elämää ja seksiä.
Minua suorastaa kiihoittaa rahoitta työlläni talouttamme ja osallistua myös kotitöihin.
Vaimoni sitä vastoin hoitaa seksielämän nussimalla ahkerasti vieraissa hyvinkin rivoilla tavalla, saattaa isommissa tilaisuuksissa lähteä satunnaisen miehen kanssa panemaan sivummalle. Varsinaisiin ystäviin ei kajoa.
Eräissä häissä, kestivät koko illan ja yön, 150 vierasta, seurojentalon. Katosi vittuaan jakamaan kolme kertaa, tuli vielä lopussa kaikkien kanssa kiittämään että olivat saaneet panna. Puhelivat, että ollaan yhteydessä ja otetaan uusiksi jokaisen kanssa.
Tämä tietenkin hävettää ja nolottaa, mutta nämä kolme saavat vaimon pillua edelleen.
Minä sitä vastoin saan vaimon rivot kertomukset ja remmiä ja piiskaa niin paljon kun tarvitsen ja haluan, paremmin en pysty varautumaan ja rentoutumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh412365Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423001951- 201750
- 241565
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231404- 1001299
- 411272
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391235- 35992
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta32975