Johtaja ei kirjoita täällä.
MUISTUTUS KAIKILLE JOUKKOLIIKENNEPALSTAN LUKIJOILLE:
16
237
Vastaukset
- Anonyymi
Ei niin. Johtaja nimittäin kirjoittaa ainoastaan huomattavan paljon arvovaltaisemmilla foorumeilla kuin tämä Suomi24.
- Anonyymi
Sitä vaan kummeksun, että johtaja kirjoittaa lehteen, ja sanoo olevansa ammattikuljettaja, ilmeisesti häpeillen olevansa johtaja. Eihän johtajan asemassa olemisessa pitäisi olla mitään hävettävää.
- Anonyymi
Veisi lehdestä liikaa tilaa luetella kaikki johtajan tittelit. Flixbussin asioita käsiteltäessä koulutusjohtajuus tai päätoimittajuus eivät ole niitä relevanteimpia kompetensseja. Vaan kansainväliset positiot ja ammattilaisuus nimenomaan kuljettajana.
- Anonyymi
Kimmo on nero. Ja Heini.
- Anonyymi
Kyllä. Näin on!
- Anonyymi
VL on oikeamielinen liikennöitsijä!
- Anonyymi
Ai Kimmo onkin jo Heini?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Kimmo onkin jo Heini?
Mitäh?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai Kimmo onkin jo Heini?
Kimmo on Joni ja Erja mummu
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa, eli kukaan johtaja ei täällä kirjoita, mutta esimerkiksi itseään johtajiksi tituleeraavat KW ja HM ovat hyvinkin aktiivisia.
- Anonyymi
Ja tämäkö viesti pitäisi hyväksyä??
- Anonyymi
KW on koulutuksesta vastaava johtaja ja HM on toimitusjohtaja.
- Anonyymi
Kimmo on kiistaton päällikkö. Ja taitava Johtaja. Tykkäsit siitä tai ET!
Bussialan parasta faktatietoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KW on koulutuksesta vastaava johtaja ja HM on toimitusjohtaja.
Eikös tuo KW ole myös markkinointipäällikkö? Näin on toteutettu tuo yleinen käytäntö yrityksissä, että johtajalla on alaisina päälliköt ja päälliköillä myös alaisia.
KW on johtaja, jolla on alaisena päällikkö KW ja tällä on alaisena kouluttaja KW.
Mutta koska koulutusosasto on elänyt hiljaiseloa lähes 10 vuotta, ehtii KW tekemään myös työtä, jossa hän on bussialan paras. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo KW ole myös markkinointipäällikkö? Näin on toteutettu tuo yleinen käytäntö yrityksissä, että johtajalla on alaisina päälliköt ja päälliköillä myös alaisia.
KW on johtaja, jolla on alaisena päällikkö KW ja tällä on alaisena kouluttaja KW.
Mutta koska koulutusosasto on elänyt hiljaiseloa lähes 10 vuotta, ehtii KW tekemään myös työtä, jossa hän on bussialan paras.Ja tämä työ on Suomi24 palstalla trollaaminen. Siinä Kimmo on kiistatta bussialan paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämä työ on Suomi24 palstalla trollaaminen. Siinä Kimmo on kiistatta bussialan paras
YLISTYS kimmolle
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3674083Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun272644Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152130Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5031774Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei161754Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511694Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011616- 171384
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.681213- 231198