EIkö niin, että alapään karvojen poistoon on vahaus parempi kuin ajelu?
Ajelu vs. vahaus
9
690
Vastaukset
Ehdottomasti , kyllästyin jo vuosia sitten kutiavaan sänkeen ja nättylöihin ja aloin käymään miesten brassissa.
Sileä iho ilman sänkeä yli 4 viikkoa nyt jopa 6 viikkoa kun karvan kasvu hidastunut.
Ehdottomasti paras vaihtoehto!- Anonyymi
Samaa mieltä. Onhan se kallista ja kivuliasta verrattuna ajeluun mutta on sen arvoista. Kuukausi menee hyvinkin ilman sänkeä. Kohta pari vuotta käynyt brassissa säännöllisesti ja karva on jo harvaa ja ohutta. Viimeksi yritin tehdä itse mutta onhan se luonteen vastaista repiä itseltä munakarvoja😁😭. Seuraavaksi taas ammattilaiselle.
- Anonyymi
On parempi vahaus. Ei tule karvatupen tulehduksia, ei kasva ihan heti takaisin, ei näppyjä. Oli ihan uusi tuntuma, kun sitä kokeilin Ajellustkin poikkeava.
- Anonyymi
Itse olen ajellut jo nuoresta asti, nyt 55, eikä koskaan ole ollut kutiavaa sänkeä, tai muutakaan haittaa. Mun mielestä juuri siinä ajelussa on se hyvä fiilis
- Anonyymi
Oon kohta 50 en ole ajellut. Parin kaverin kans oltiin perjantaina saunassa ja molemmat oli kokonaan karvattomia. Kaikki selkeästi katsoi toisiaan mut ei sanonut mitään. Kun oltiin löylyjen välissä ulkona alasti vilvoittelemassa niin en voinut olla vilkuilematta. En ollut aiemmin ajatellut asiaa mut nyt aattelin kokeilla. Onko sun tutut kommentoineet mitään, entä uimahallissa tai vastaavisa tilanteissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kohta 50 en ole ajellut. Parin kaverin kans oltiin perjantaina saunassa ja molemmat oli kokonaan karvattomia. Kaikki selkeästi katsoi toisiaan mut ei sanonut mitään. Kun oltiin löylyjen välissä ulkona alasti vilvoittelemassa niin en voinut olla vilkuilematta. En ollut aiemmin ajatellut asiaa mut nyt aattelin kokeilla. Onko sun tutut kommentoineet mitään, entä uimahallissa tai vastaavisa tilanteissa?
Kyllä huomaa, että monet katselee, mutta ei kukaan ole oikein mitään kommentoinut.
- Anonyymi
Missä tehdään miehille brasseja? Joka paikassa ei siihen suostuta.
- Anonyymi
Itse 16 vuotiaasta asti ajelut karvat pois. Ei ole ollenkaan vaivalloista kun kuitenkin joutuu sääret sheivaamaan niin samalla pimppakin menee.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1256649MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny545712Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.824449NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun904335Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1364151Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841476- 3611329
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301284- 811277
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?381024