EIkö niin, että alapään karvojen poistoon on vahaus parempi kuin ajelu?
Ajelu vs. vahaus
11
1026
Vastaukset
Ehdottomasti , kyllästyin jo vuosia sitten kutiavaan sänkeen ja nättylöihin ja aloin käymään miesten brassissa.
Sileä iho ilman sänkeä yli 4 viikkoa nyt jopa 6 viikkoa kun karvan kasvu hidastunut.
Ehdottomasti paras vaihtoehto!- Anonyymi
Samaa mieltä. Onhan se kallista ja kivuliasta verrattuna ajeluun mutta on sen arvoista. Kuukausi menee hyvinkin ilman sänkeä. Kohta pari vuotta käynyt brassissa säännöllisesti ja karva on jo harvaa ja ohutta. Viimeksi yritin tehdä itse mutta onhan se luonteen vastaista repiä itseltä munakarvoja😁😭. Seuraavaksi taas ammattilaiselle.
- Anonyymi
On parempi vahaus. Ei tule karvatupen tulehduksia, ei kasva ihan heti takaisin, ei näppyjä. Oli ihan uusi tuntuma, kun sitä kokeilin Ajellustkin poikkeava.
- Anonyymi
Itse olen ajellut jo nuoresta asti, nyt 55, eikä koskaan ole ollut kutiavaa sänkeä, tai muutakaan haittaa. Mun mielestä juuri siinä ajelussa on se hyvä fiilis
- Anonyymi
Oon kohta 50 en ole ajellut. Parin kaverin kans oltiin perjantaina saunassa ja molemmat oli kokonaan karvattomia. Kaikki selkeästi katsoi toisiaan mut ei sanonut mitään. Kun oltiin löylyjen välissä ulkona alasti vilvoittelemassa niin en voinut olla vilkuilematta. En ollut aiemmin ajatellut asiaa mut nyt aattelin kokeilla. Onko sun tutut kommentoineet mitään, entä uimahallissa tai vastaavisa tilanteissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon kohta 50 en ole ajellut. Parin kaverin kans oltiin perjantaina saunassa ja molemmat oli kokonaan karvattomia. Kaikki selkeästi katsoi toisiaan mut ei sanonut mitään. Kun oltiin löylyjen välissä ulkona alasti vilvoittelemassa niin en voinut olla vilkuilematta. En ollut aiemmin ajatellut asiaa mut nyt aattelin kokeilla. Onko sun tutut kommentoineet mitään, entä uimahallissa tai vastaavisa tilanteissa?
Kyllä huomaa, että monet katselee, mutta ei kukaan ole oikein mitään kommentoinut.
- Anonyymi
Missä tehdään miehille brasseja? Joka paikassa ei siihen suostuta.
- Anonyymi
Itse 16 vuotiaasta asti ajelut karvat pois. Ei ole ollenkaan vaivalloista kun kuitenkin joutuu sääret sheivaamaan niin samalla pimppakin menee.
- Anonyymi
Mun mielestä sokerointi kosmetologin tekemänä on paras vaihtoehto. Ei kutisevaa sänkeä tai sisäänpäin kasvaneita karvoja. 4-6 viikon välein kun käy, niin on.lähes karvaton koko ajan. Ja iho on todella pehmeä, kun se tulee kuorittua samalla. Karvankasvu myös vähenee, jos haluaa pidempiaikaista vaikutusta. Samalla saa poistettua karvat muualtakin, jos ottaa kokobrassin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1465621Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314022Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452500Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442332Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312198- 242043
- 431895
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h231893- 111814