Näillä hallituksen toimilla EI synny uusia työpaikkoja.
Mutta syntyy lisää köyhiä.
Myös ihmisiä , joiden elintaso laskee vaikkeivat nyt ihan köyhyyteen ajautuis.
Kannattaa siis äänestää kokoomusta ja persuja.
Hallituksen väärät toimet
5
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomuksen agenda: Ei tehdä yhtään mitään
- Anonyymi
Kun ei tee mitään
Ei tule virkavirheitäkään - Anonyymi
Omalla paikkakunnalla oli nuorten työtoimintaa missä oli pääsi tapaamaan muita ihmisiäkin, mutta se lopetettiin sote-uudistuksien säästöperusteilla, eli nyt ei ole edes sellaista.
Tuntuu siltä että Suomea pyörittää vain joukko valitsemattomia byrokraatteja jotka tekevät täysin mielivaltaisia päätöksiä ilman maalaisjärkeä tai välittämättä pitkän aikavälin seurauksista. Vasen käsi ei tiedä mitä oikea tekee ja tavallinen kansa jää oman onnensa nojaan. - Anonyymi
Vanhojen eläkkeelle pääsyikää nostetaan toistuvasti ja ihmetellään kun nuoremmilla ei ole töitä.
Eikö päättäjillä ole mitään järkeä päätöksissään?
Ei kaikki vanhat halua tehdä töitä loputtomiin.
Järkevämpää olisi, että ns. vanha työntekijä opastaisi nuoremman ko. työhön, jolloin tulisi työpaikka ja vanha pääsisi eläkkeelle.
Eli jonkinlainen oppisomimus/kisällijuttu. - Anonyymi
Höpöhöpö, töihin siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890