kauniit muistot parturi-kampaajista

Anonyymi-ap

Olen yli 50 v. mies ja muistelen kun kävin joskus parturissa teininä 80-luvulla. Siihen aikaan Suomessa, ainakaan pikkukaupungeissa, ei vielä ollut mamu-miesten omistamia parturi-liikkeitä, vaan hiusala oli pelkästään naisellisten naisten käsissä.

Muistelen erästä käyntiä hiustenleikkuussa vuonna 1986. Olin 17-vuotias pojankloppi.. Parturi-kampaajatar oli kaunis naisellinen nainen, noin kolmekymppinen. Hänellä oli yllään naiselliset vaatteet, mm. hame, korkokengät, ohuet sukkahousut. Ahmin häntä silmilläni peilin kautta ja tiesin että tulisin muistelemaan häntä monta kertaa mastuboidessani.

Välillä hän vastaili puhelimeen hunajaisella äänellä: "Parturi-kampaamo se ja se, Miia puhelimessa." Minä tyhmänä 17-vuotiaana mietin penkissä, josko soittaisin hänelle joskus huohotus-puhelun.

On kiihottavaa ajatella, että 80-luvulla naisten asema oli vielä hieman heikompi kuin se on nyt. Naiset kohtasivat siihen aikaan varmaan lääppimistä ja hipelöintiä paljon enemmän, ja hyväksyivät sen asiaan kuuluvana kun eivät muutakaan voineet.

Mahtoikohan joku silloin ehdottaa parturi-kampaajattarille myös seksipalveluiden antamista, jos tilanne oli otollinen? Ei ollut metoo-juttuja, eikä sosiaalista mediaa, jossa moista ehdottanut mies olisi voitu lynkata. Onnistuiko kukaan saamaan rahalla kampaajattarelta seksiä? Itse en tohtinut koskaan nuorena moista ehdotella, mutta muistot elävät. Olisiko sittenkin pitänyt?

1

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
        Talousrikokset
        48
        2328
      2. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
        Pyhäjärvi
        150
        1910
      3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
        Maailman menoa
        58
        1865
      4. Mitä tahtuu Kasperi Viita/Suviviita

Poliisia ja ambulanssia iso määrä.
        Seinäjoki
        32
        1525
      5. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
        Ikävä
        111
        1508
      6. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
        Ikävä
        55
        1171
      7. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
        Ikävä
        83
        1105
      8. Mikä on kaivattusi

ammatti?
        Ikävä
        69
        1096
      9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
        Ikävä
        103
        891
      10. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
        Ikävä
        54
        877
      Aihe