Olen yli 50 v. mies ja muistelen kun kävin joskus parturissa teininä 80-luvulla. Siihen aikaan Suomessa, ainakaan pikkukaupungeissa, ei vielä ollut mamu-miesten omistamia parturi-liikkeitä, vaan hiusala oli pelkästään naisellisten naisten käsissä.
Muistelen erästä käyntiä hiustenleikkuussa vuonna 1986. Olin 17-vuotias pojankloppi.. Parturi-kampaajatar oli kaunis naisellinen nainen, noin kolmekymppinen. Hänellä oli yllään naiselliset vaatteet, mm. hame, korkokengät, ohuet sukkahousut. Ahmin häntä silmilläni peilin kautta ja tiesin että tulisin muistelemaan häntä monta kertaa mastuboidessani.
Välillä hän vastaili puhelimeen hunajaisella äänellä: "Parturi-kampaamo se ja se, Miia puhelimessa." Minä tyhmänä 17-vuotiaana mietin penkissä, josko soittaisin hänelle joskus huohotus-puhelun.
On kiihottavaa ajatella, että 80-luvulla naisten asema oli vielä hieman heikompi kuin se on nyt. Naiset kohtasivat siihen aikaan varmaan lääppimistä ja hipelöintiä paljon enemmän, ja hyväksyivät sen asiaan kuuluvana kun eivät muutakaan voineet.
Mahtoikohan joku silloin ehdottaa parturi-kampaajattarille myös seksipalveluiden antamista, jos tilanne oli otollinen? Ei ollut metoo-juttuja, eikä sosiaalista mediaa, jossa moista ehdottanut mies olisi voitu lynkata. Onnistuiko kukaan saamaan rahalla kampaajattarelta seksiä? Itse en tohtinut koskaan nuorena moista ehdotella, mutta muistot elävät. Olisiko sittenkin pitänyt?
kauniit muistot parturi-kampaajista
Anonyymi-ap
0
259
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1543325Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582637Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492574- 1202399
- 241903
- 241711
- 301636
- 1721579
- 371285