Miksi kukaan ei vastaa pojille kun he niin sievästi kysyvät että mitä mistäkin Raamattu sanoo ja kertoo.
Kertokaa jo nyt lopultakin joku aito_laiselle ja Heimolle että saavatko he mennä naimisiin samaa suk
5
70
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä aito_lainen miehenä et saa mennä Heimon kanssa naimisiin koska Heimokin on mies mutta jatkakaa rakastavaiset tapailujanne kaappisemmoisina rakastavaisina. Ette te miehettäret, sinä ja Heimo homoudestanne eroon pääse. Siitä todistaa jo se ettei teidän kummankaan homopäässä pyöri ja viihdy muut kuin muut homot. Homot homot Heimolla ja sinulla Aitolainen 25 tuntia vuorokaudet päässä kun vain pyörii niin kyllä te molemmat pesunlestäviä hintahduksia olette te naismaiset 🤡:t!
- Anonyymi
Raamattuun voi luottaa ja se on Jumalan sanaa ja siksi saatana sitä yrittää vesittää, että ihmiset ei pelstuisi. https://www.youtube.com/watch?v=O5RjVP_TuRA
- Anonyymi
Kerro mitä luotettava Raamattusi esim. kertoo Jeesuksen ensimmäisestä elinviikosta!
a) Matkustiko Epygtiin?
b) Nukkuiko kaikessa rauhassa viikon seimessään, jonka jälkeen hänen vanhempansa hänet Jerusalemissa kävivät ympärileikkauttamassa?
- Anonyymi
Sähkösanoma stop kiireellinen stop aitolaiselle stop ptruu
jatka stop heimo stop rakastettusi stop kanssa stop heteroa stop näyttelemisenne stop ptruu
Varokaa stop ettette stop kumpikaan stop teistä stop tuu stop raskaaksi stop ptruu
Vitsi stop hah stop hah stop hah stop ptruu stop piste - Anonyymi
Itsensä kanssa keskenään avioituminen ei ole Suomessa laillinen juttu. Raamttu voi opettaa siitä toisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392701
- 532507
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492212Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3341923- 1351655
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161515Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101197- 421106
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661076