Amerikan länsirannikolle "hylätyt" selvisivät kaikki hengissä.
Osa keskeytti ja viimeinen haettiin pois kun voittaja oli selvillä.
Alania ja Lucasta olin veikannut voittajaksi. Myös Sam oli sinnikäs.
Lucas teki veneen, jurtan ... hänellä oli selvästi parhaat edellytykset pärjätä siellä.
Mutta se "ALONE" iski pääkoppaan ja hän halusi pois, ihmisten ilmoille.
Alan ja Sam olivat ne viimeiset.
Alan sai enemmän ruokaa, Samin hiiret ei riittäneet.
Molemmilla oli "alkupääomaa" jota kuluttaa.
Sam luovutti.
Alan voitti.
Vaikutti kuitenkin siltä että pitää olla nahan alla rasvaa, vararavintoa. Vain siten kisassa voi pärjätä. Kaksikko oli kilpailijoista isoimmat.
Alone - yksin erämaassa
2
149
Vastaukset
- Anonyymi
Olisi mielenkiintoista tietää, mitä se yksi ajattelee kun on nähnyt muiden tilanteen jälkeen päin.
Hänhän teki veneen, kalasti, teki jurtan, tekikö saunankin.
Hänellä oli kaikki avaimet elää siellä.
Mutta se ... alone. Alone iski ja nutisti.
Se on kyllä mielenkiintoisin sarja noista selviytymissarjoista. Todellista selviytymistä ilman sitä pelaamista toisia vastaan.
Mutta sama ongelma kaikissa: suomenkielinen tekstitys on vaikea lukea, kun kuiskaukset on tekstitetty englanniksi kuvaan ja sitten suomi-teksti tulee siihen päälle.
Kuka sanoi että kehitys on huipussaaa ? :-/ - Anonyymi
No tekstitys on joka kanavalla p... onko jossain Intiassa teetetty vai mikä kun kirjaimet on usein väärin.
Elämä => Illämä
Hugo => Itugo
Bottas => 8oHas
eikä Q-kirjainta enää näe missään. Se on aina O.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31037Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15931Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890- 32820
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58814T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734