Kateeksi käy. Olisinpa matu joka viettää laatuaikaa muiden rahoilla ilmastoidussa kela asunnossa keskellä Tikkurilaa.
Kateeksi käy
14
202
Vastaukset
- Anonyymi
Rahan tarpeeseen myy vähän khattia ym. mukavaa jos Kelan tytöt pihtailee rahan jakamisessa.
- Anonyymi
Eikö tämäntyyppiset idioottimaisen avaukset jo tunnu noloilta ja niiin väsyneiltä ja aikaa sitten poistuneet muodista….
- Anonyymi
Joo, on niin persua, niin persua…
- Anonyymi
Niin no minä antaisin mielummin tuon asunto edun jollekin pieni palkkaiselle puurtajalle joka yrittää tulla omillaan toimeen. Miten kukin nyt oikeuden mukaisuuden käsittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, on niin persua, niin persua…
Aina. Niillä on puute kaikesta muusta mutta ei ajasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no minä antaisin mielummin tuon asunto edun jollekin pieni palkkaiselle puurtajalle joka yrittää tulla omillaan toimeen. Miten kukin nyt oikeuden mukaisuuden käsittää.
Ei kukaan estä sinua tekemästä niin….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo nää maksut ostaa kaupoista kelatayaalla jonka sinä maksaa
Siksi kauppiaat ja oikeistokokoomuw haluaa lisää tuöpeeäistä maahan muuttoa matta mamut ostaa kun sinä köyhä et osta mitään
Näin kansan rahat ohjataan rikkaille milkonääreille - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo nää maksut ostaa kaupoista kelatayaalla jonka sinä maksaa
Siksi kauppiaat ja oikeistokokoomuw haluaa lisää tuöpeeäistä maahan muuttoa matta mamut ostaa kun sinä köyhä et osta mitään
Näin kansan rahat ohjataan rikkaille milkonääreillePerjantaifiilis on sulla näköjään lähtenyt jo kivasti käyntiin, heti aamusta…
Hiphei, yhdet vielä….. ennen seuraavaa…. 🍻🕺🤪
- Anonyymi
Nää matu-
patjat nöksähtää herkästi ... - Anonyymi
Siis mitä
Meillä ainakin kuntosalit täynnä katuja ja ne on sillä pitkään ja selaa vaan könnykkää - Anonyymi
Suomalaiset lihavahkot naiset antavat näille "keksiä" ja vieläpä ilmaiseksi!
- Anonyymi
Voi pientä persurukkaa taas,kun se elämä koettelee. Eikö edes kaljaan riitä rahaa ?
- Anonyymi
Jos satun näkemään matun suomalaisen aikuisen naisen kimpussa, niin voin kysyä tältä uhrilta onko niitä vihervassareita. Ja jos vastaa tilanteessa myöntävästi, niin en puutu tilanteeseen sen enempää, vaan jatkan matkaani. 😌
- Anonyymi
Juu, onpahan hyvällä tuurilla yksi suvakki vähemmän...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241