Välillä tuntuu, että ne lähimmäiset puhuvat minusta pahaa selkäni takana, jopa uskovat ikäviä asioita, ilman että selvittävät totuutta. Tarvitseeko teidän muiden koko ajan todistaa osaamistaan? Vai onko minun ns roolini olla se huonompi, jotta toinen ihminen voi kokea itsensä paremmaksi? Ehkä täten koen, että on helpompi olla ilman liian läheisiä ihmissuhteita, koska ne satuttavat/kuormittavat. Outoa, että tällaisia asioita alkaa tajuamaan vasta iän myötä, mutta se taitaa olla ihan yleistä. En koe olevani riittävän hyvä ns. omana itsenäni.
Arvottomuutta, kateutta? Ikävää jokatapauksessa
12
226
Vastaukset
- Anonyymi
Sun täytyy löytää ihminen, joka tykkää susta. Älä ota niitä rooleja.
- Anonyymi
Helpommin sanottu kuin tehty. Mutta hyvä ainakin tunnistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpommin sanottu kuin tehty. Mutta hyvä ainakin tunnistaa.
Ihmisille syötetään erilaisia rooleja. Täytyy vain olla tiukkana, ettei ota roolia. Esim. töissä voidaan syöttää rooli "hiljaisena kynnysmattona" tai parisuhteessa "kotiorjana". Jokainen siivoa sotkunsa kotonaan ja hiljaista ei saa kiusata töissä. Ensiaskel on, että tiedostaa. Sen jälkeen voi alkaa tekemään muutoksia. Joskus vaatii eron, kun roolit ovat liian tiukassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisille syötetään erilaisia rooleja. Täytyy vain olla tiukkana, ettei ota roolia. Esim. töissä voidaan syöttää rooli "hiljaisena kynnysmattona" tai parisuhteessa "kotiorjana". Jokainen siivoa sotkunsa kotonaan ja hiljaista ei saa kiusata töissä. Ensiaskel on, että tiedostaa. Sen jälkeen voi alkaa tekemään muutoksia. Joskus vaatii eron, kun roolit ovat liian tiukassa.
Juu, parisuhteesta pystyn eroamaan ja siten laittamaan rajat, sama liittyy työelämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, parisuhteesta pystyn eroamaan ja siten laittamaan rajat, sama liittyy työelämään.
Hyvä, että pystyt tekemään rajoja. Minulle yritettiin pitkään asettaa roolia, että toimin "kuin kone" työssä ja kestän vaikka kuinka hankalia asioita. Töissä jotkut pitivät minua myös jotenkin huonompana ihmisenä ja sellaisena, että minut saa helposti mukaan juhlimaan. He eivät tunteneet minua eivätkä tienneet, miten monipuolisesti olin tehnyt töitä, mutta he osasivat käyttää hyväkseen heikkouksiani ja vähätellä lahjojani. Olen helpottunut, että pääsin siitä roolista irti. En voisi itse tehdä samaa muille.
- Anonyymi
Mieti välillä niin et harvoilla ihmisillä
On rohkeus selvittää asioita todella
Eivät uskalla totutun ja oman mulavuusaluernsa ulkopuolelle .
Samoinkun huomata sitä että on itse
Tärkein tekijä monessa eri asiassa
Käyttäydytkö luotettavasti?
Eli ei muiden kanssa säätämistä,
teet niinku sanot ja lupasit
Pidät aikataulut ja sopimukset...
Vai valehteletko niillä hetkillä kun teet asioita.
Olitkin mieluummin laska ja tekemättä jotakin ?
Juttelet etsit kokoajan uutta ihmistä seksiin
Vaikka sinun naisesi haluaa että sinä olet vain hänen ...
Pistä sun puheet vastaan käytös tarkkailuun .
Sun käytös ratkaisee .
Niiden joiden pitää todistella pittää
Opetella huolellisemaksi ja siistimmäksi ja tarkemmaksi.
Lähteä ajoissa sovittuihin tapaamisiin
Ja tehdä asiat päivinä josta on sovittu
Ihmissuhteis
Et saa mennä panee vain jokaista
Jos toinen teistä haluaa että olet hänen.
Mieluummin lopetat seuran haunnja uusiin ihmisiin tutustumisen kun .
Ja keskityt teihin kahteen .
Kun tylsää et juokse kyppilascettii toista tai netin syövereihin vieraiden naisten pariin .
Vaan mieti uuden kokeiltavannasian. Tai kuvakulman mikä kehitettävä ja tuo uutta teille 2
Meette tekeen yhdessä juttui.
Sun oppia keskityyn häneen vain !
Olemaan iloinen siitä mitä sulla on .- Anonyymi
En halua sitoutua.
Mieheltä - Anonyymi
Tekstisi ei liity mitenkään tilanteeseeni.
- Anonyymi
Ai että ihan tuntuu....ota ensin selvää ettei pelkän musta tuntuu varassa tarvitse höpistä.
- Anonyymi
Miksi olet ilkeä?
- Anonyymi
Clint Eastwood sanoi, että machoilu on yliarvostettua. Sitten kun sen tajuaa, on liian myöhäistä. Lisään tuohon, että sama juttu on elämässä. Kun sitä alkaa tajuamaan, on liian myöhäistä.
- Anonyymi
Kyllä mulle on tullut vastaan aika kummallisia juttuja itsestäni. Exät niitä ainakin on tahoillaan levitelleet. Valheita. Kyllähän se väärin on ollut, mutta mietin että riittää kuin itse tietää totuuden. En kauheasti vaivaa päätäni, jos joku uskoo on se sen ongelma. Ne ketkä tuntee, tietää millainen olen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556