Tulkaa tyköni jaossa on rakkautta ja valoa
T. Jeesus
Rakastan teitä kaikkia vioistanne huolimatta
12
131
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kiitos, olen eronnut kirkosta jo monia vuosia sitten, en usko Jeesukseen ollenkaan!
No tuskin toi Jeesus täällä kirjoittelee.
Mä oon kyllä rakkauttani tunnustanut sinkkupalstalaisille ihan ikään ja sukupuoleen katsomatta. Mutta teitä ikäviä kohtaan oon vielä hiukan varautunut.- Anonyymi
Etkö muka uskon minuun?! Nimeni on Jesus Alvarez
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö muka uskon minuun?! Nimeni on Jesus Alvarez
😂
- Anonyymi
Kiitos Jeesus 🤗❤️
- Anonyymi
Poikani, nyt lopetat tuon paskanjauhamisen ja tulet heti tänne universumin tuolle puolen isin polvelle, niin saat piiskaa!
- Anonyymi
En enää tule ikinä takas!! Saatanan kanssa lyötiin hynttyyt just yhteen
- Anonyymi
Sinä taas palstasetä ikäänku raottelet kaapin ovea
- Anonyymi
Ihana viesti rakas Jeesus.
- Anonyymi
Jeesus on kyllä kumma. Ei tommosella rakkauden jakelulla kyllä naista saa.
- Anonyymi
Hyvinnii, hyvinnii saa kaikki maailman naiset 🤗
- Anonyymi
Täällä joku suureellinen mies sallii meille asioita. Onpa kiva. Vähän sama kun joku titityysakki jauhaa keskenään onko joku hyvä ihminen vai ei. Sovitaan, että ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734456- 332531
- 402364
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211825Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401712Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 821563
- 1511387
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231257Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155