Nyt mulla on käsi kipeä ja sääsket on syöneet joka paikasta, ku minä olin mekko päällä oottamassa sinua.
Oikein kunnon RUMA TURJAKE ÄIJÄ ja mulla on silmätkin nyt turvoksissa, että en tiiä näenkö edes huomista päivää!
Ilmotan täällä jos minä näen niin olen huomenna toisessa paikassa kello 23 ja jospa sinä vaikka löytäsit minut siis sinun rakkaan ruman turjake Ämmäsi 😘🥰😮💨😇🙏🏻❤️🔥❤️💞💋💋💋💋
Minä seisoin 46 minuuttia oottamassa sinua.
8
216
Vastaukset
- Anonyymi
Ai missä
- Anonyymi
Yhdessä niistä yli 10 paikassa missä me ollaan nähty.
Telepatian avulla olis kyllä luullu sinun löytävän sinne!
- Anonyymi
Olisin halunnut olla sääskenä mekkosi alla, kun sinun punaiset pikkarit ei ollu jalassa.
- Anonyymi
Siksi sinun piti tullakin.
- Anonyymi
Totuppas tähän.Nimittäin ei enään voi.👀
- Anonyymi
Pitää ajatella positiivisesti eli Ruma Turjake Äijäni pahoinpiteli minut heti ensimmäisillä treffeillä, kun oltiin KAHDESTAAN!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää ajatella positiivisesti eli Ruma Turjake Äijäni pahoinpiteli minut heti ensimmäisillä treffeillä, kun oltiin KAHDESTAAN!
Siksikö et uskalla mennä suoraan miehen asuntoon tätä tapaamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksikö et uskalla mennä suoraan miehen asuntoon tätä tapaamaan?
En minä tiedä missä hän asuu.
En minä ala häntä vainoamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973654Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna283175- 583145
- 612935
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)582759Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642740On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632484Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 692148
- 452142