Ovatko he tehneet mm hoitovirheitä? Hankaloittaneet elämäänne vääristelemällä sanomisianne / tietojanne potilastietoihin tms?
Vastaukset 39
- Anonyymi
Miksi? Lääkäritkin on vain ihmisiä. Ketjun tarkoitus ei nyt ihan valkene.
- Anonyymi
Sinä et siis tätäkään palataäijän provoa osannut tulkita tuttavallisesta jutustelelutyylistäsi huolimatta. Noloa
- Anonyymi
Ovat keskivertoa parempia ihmisinä. Hippokrateen vala ei ole enää pakollinen vala, mutta uskon monen toimivan sen periaatteen mukaisesti. Ihmisen parasta ajatellen.
- Anonyymi
minä uskon että valtaosa lääkäreistä on ammattitaitoisia ja ovat valinneet ammatin koska, haluavat auttaa. Toki tapahtuu virheitä ja vääriäkin juttuja. Ja näissä kyllä rahasta on vähän apua, voi ostaa terapiaa ja itse valita terapeutin. mutta myös Kelasta voi hakea kuntoutustukea mutta se vaatii sen lähetteen ja sitä varten ehkä muutaman päivän seurannan jopa siellä osastolla. tai sitten on työterveyshuolto mitä kautta voi hakea terapiaa. toivottavasti näihin saataisiin muutoksia, nykyään koko systeemi on älyttömän raskas ja vaikuttaa ikävästi moneen asiaan, ehkä, ei aina. kun joskus asiat olisi vain että saisi oikealla hetkellä hieman tukea ja keskusteluapua ja vaikka apua nukkumiseen.
- Anonyymi
Mitäs sillä terapeutilla tekee kun itsekin myöntävät etteivät kykene traumaa parantamaan? Kyse on vain siitä että terapeutti saa rahaa asiakkaista ja lääkäri sekä muut koijarit järjestävät asiakkaita psykiatreille ja terapeuteille maailmassa on monia rikollisjengejä. Parantaminen on pelkkää ajanpelaamista ja sitähän ilmastoidussa työhuoneessa riittää eikä ole kiire mihinkään. Potilaalla toki olisi kiire tulla kuntoon.
- Anonyymi
Työterveyshuolto jos firma maksaa sille palkan perustuu valheeseen. Se johtaa asioiden vääristelyyn ja peittelyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työterveyshuolto jos firma maksaa sille palkan perustuu valheeseen. Se johtaa asioiden vääristelyyn ja peittelyyn.
Kävikö sulle aloittajasetä sillä tavalla ohraisesti? Voi ei
- Anonyymi
Lääkäreillä on iso vastuu ja joutuvat lukemaan paljon. Se on hieno, mutta vaativa ammatti.
- Anonyymi
Mitä eikä? Minä luulin että PHD-paperit voi tilata vaikka panamasta. Sivusta
- Anonyymi00038
Tiedätkös, eräs tuttu kouluvuosi en takaa opiskelee nykyään lääkäriksi ja minua kyllä vähän hirvittää. Ei oikein vakuuttanut hänen ihmiskäsityksensä silloin. Nytkin jäi vaikutelma että rahan perässä on...Itsellä on mennyt luotto lääkäreihin jo aikoja sitten. En arvosta.
- Anonyymi
Psykiatrit ovat niitä joiden ei tarvitse kantaa vastuuta ja voivat leikkiä ihmiselämillä.
- Anonyymi
Vai niin monologisetä JA aloittaja. Varmasti osaavat kuunnella ja nyökytellä ja sitten kysäistä että niin mitkä nupit sulle sais olla ja jatka samaan malliin. Ymmärrän, että sinulla on tuota vastaisuutta kun olet saanut diagnoosin mitä et selvästi hyväksy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin monologisetä JA aloittaja. Varmasti osaavat kuunnella ja nyökytellä ja sitten kysäistä että niin mitkä nupit sulle sais olla ja jatka samaan malliin. Ymmärrän, että sinulla on tuota vastaisuutta kun olet saanut diagnoosin mitä et selvästi hyväksy
Sinähän se täällä käyt päivittäin monologejas jostain pedofantasioistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko sinä ulkopuolinen lukija, että voisin liittyä tähän asiaan jostain syystä? Se on voi voi näin ollen. Sitä saa mitä tilaa kun itse täyttä tuubaa selostaa, niin asiat alkaa kummitella päässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko sinä ulkopuolinen lukija, että voisin liittyä tähän asiaan jostain syystä? Se on voi voi näin ollen. Sitä saa mitä tilaa kun itse täyttä tuubaa selostaa, niin asiat alkaa kummitella päässä
Ja toisekseen se on eri kirjoittaja joka niitä juttuja kirjoittelee ja hän on asian ytimessä kyllä. Valitan, keskustelupalstan sisältöjen määrittelijä. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lopuksi- haluatko täsmentää, että miten psykiatrin oletettava lausunto liittyy tähän asiaan mitä nyt tuot esiin? Olen satavarma, että palstasetä kipuilee persoonallisuushäiriödiagnoosia täällä. Sinun ei ole välttämätöntä ns hypätä narratiiviin sisään minäminäilemään ellei sinulla ole samoja piirteitä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole diagnoosia mutta on traumaattisia kokemuksia enkä ole saanut minkäänmoista apua. Ovat itsekin sanoneet etteivät kykene parantamaan traumoja jotenka mikä hyöty koko psykiatriasta on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommentoija on ikiaikaknen trolli, Anssi Alve, Turun Runosmäestä... kirjoitti samoja juttuja aikaisemmin omalla nimellään ja kuvallaan... Kertonut joskus mm. olleensa Lauerman hoidossa ja Lauermahan on ollut Turun psykiatrisen vankisairaalan ylilääkäri.
harmaasusi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo kommentoija on ikiaikaknen trolli, Anssi Alve, Turun Runosmäestä... kirjoitti samoja juttuja aikaisemmin omalla nimellään ja kuvallaan... Kertonut joskus mm. olleensa Lauerman hoidossa ja Lauermahan on ollut Turun psykiatrisen vankisairaalan ylilääkäri.
harmaasusiSaattais palstasetä sun kohdalla jopa tämä Lauerma todeta, että mitään ei ole tehtävissä antaa olla, minä en tätä jaksa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saattais palstasetä sun kohdalla jopa tämä Lauerma todeta, että mitään ei ole tehtävissä antaa olla, minä en tätä jaksa
Kovin tuntuvat korkeakoulutetut psykiatrit kuitenkin jaksavan jos korkeakoulutetut upseerit tappavat siviilejä tai yleensäkin sotivat. Yhdenkään maan mielenterveyden ammattilaiset eivät näe toiminnassa mitään mielenterveydellisesti väärää. Mieli toimii oikein kun mennään suihkarilla ja pommitetaan kaupunki paskaksi. Vasta-argumentteja odotellessa. Jokaisella maallahan on mielenterveyden ammattilaisia.
- Anonyymi
Mulla on kyllä niin ihana lääkäri, ettei ole pahaa sanottavaa.
- Anonyymi
Itsekin kokenut näin, on niitä harvoja ihmisiä, johon voi täysin luottaa. Vanhempani ovat jo kuolleet. Äitini oli merkityksellisempi ihminen minulle, isä vähemmän.
Lääkärini kanssa on helpompaa jutella arjen asioista luottamuksella. Nykyisestä voisin todeta vielä, että on hyvän mielen tuojakin arkeeni, kun hänet kohtaan noin kerran vuodessa on se merkityksellinen päivä minulle.
Arvostan ja kunnioitan hänet korkealle omassa arjessani. Olen kiitollinen hänelle monista asioista. Lisään vielä, etten ole kohdannut huonoa lääkäriä elämäni aikana ja lähentelen kuitenkin jo kuutta kymppiä. - Anonyymi00036
Puolisonako vaiko omalääkärinä?
- Anonyymi
Omahyväisiä moukkia.
- Anonyymi
Suhtaudun terapeuttiini kuin kampaajaan tai kosmetologiin. On siitä oma apunsa, mutta itse teen päätökseni, haluanko vetää siilin tai ottaa huulitäytteet. Kumpaankaan en ole sortunut ehdotuksista huolimatta.
- Anonyymi
Onpa naisena esiintyvä kekkeruusi yllättävää, että tämä tuottamasi sisältö naisten arjesta on näinkin ”syvällinen” -Tee. Nimikirjaimet ihan siksi, että varsinkin jos omaat saman sukupuolen, niin et kyllä järjellä loista varsinaisesti mikäli teksti tuntuu uskottavalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa naisena esiintyvä kekkeruusi yllättävää, että tämä tuottamasi sisältö naisten arjesta on näinkin ”syvällinen” -Tee. Nimikirjaimet ihan siksi, että varsinkin jos omaat saman sukupuolen, niin et kyllä järjellä loista varsinaisesti mikäli teksti tuntuu uskottavalta
On pakko kysyä: oletko kirjolla? Kun ilmiselvä satiiri ei aukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pakko kysyä: oletko kirjolla? Kun ilmiselvä satiiri ei aukea.
Minusta tämä ei ollut satiiri, piika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä ei ollut satiiri, piika
Tais olla, anteeksi 😐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän selitit jo 2009 miehen logiikassa, että jokainen viesti tulisi joltain t -alkuiselta, joka sun mielestä oli "Tuuli".
Nähdäkseni olet ollut siitä lähtien palstalla... Olen miettinyt sitäkin, että oletko jossain vaiheessa delannut ja jäänyt demonina kummittelemaan palstalle...
harmaasusi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän selitit jo 2009 miehen logiikassa, että jokainen viesti tulisi joltain t -alkuiselta, joka sun mielestä oli "Tuuli".
Nähdäkseni olet ollut siitä lähtien palstalla... Olen miettinyt sitäkin, että oletko jossain vaiheessa delannut ja jäänyt demonina kummittelemaan palstalle...
harmaasusiEli vähintään niin kauan olet palstasetä täällä näitä tekstejä kansan syville riville tuherrellut?
- Anonyymi00039
Sivusta pakko kommentoida että pitkästä aikaa harvinaisen osuva kuvaus siitä mikä on potilaan oma vastuu ja oikeus oman hoidon suunnittelussa ja toteutuksessa. Tietenkin täytyy olla päätäntävaltainen ja siinä kunnossa että voi itse hoitaa asioitaan.
- Anonyymi
Olen perehtynyt sekä persoonallisuuspsykologiaan, että rikollisten profilointiin, että lääkäreiden toimintaan. Koko ajan on vuosien saatossa vahvistunut se asia, että noin 40% Suomessa toimivista lääkäreistä toimii ns. saalistajamaisesti ja he pyrkivät saamaan valtaa suhteessa potilaisiin... Näiden lääkäreiden pyrkimys ei ole hoitaa potilaita, vaan käyttää valtaa, tai kohdistaa sadismia potilaisiin. Kun puhutaan tästä ammattiryhmästä, niin on perusteltua kutsua näitä henkilöitä sarjamurhaajaksi...
Tehokas keino tämän ehkäisemiseksi olisi liittää lääkiksen pääsykokeiden yhteyteen kattava persoonsllisuuden arviointi. Voi kuulostaa liian resursseja vievältä, mutta nykytilanne vie sitäkin enemmän resursseja...
harmaasusi - Anonyymi
Kovin paljon eroa noilla laitoksilla ei tosiaan ole verrannollisestikaan. Kun muistaa niiden olevan ihmishimmeleinä koottuja rakennelmia.
- Anonyymi00040
...joiden tarkoitus on tuottaa voittoa joko omaan taskuun tai sijoittajien taskuun. Potilas on vain kiva leikkikalu siinä himmelissä...
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
...joiden tarkoitus on tuottaa voittoa joko omaan taskuun tai sijoittajien taskuun. Potilas on vain kiva leikkikalu siinä himmelissä...
...ja että lääkärit jaksaa leikkiä päivästä toiseen mukana, ne ruokkii omaa "asiantijuuttaan" kun saavat tonkia ja tutkia mielin määrin uusimmilla vempeleillä ja härpäkkeillä sairaita ja kipeitä potilasparkoja...
- Anonyymi
hah se on niide duuni mut heki on ihmisii. nähny läheltä hoitoalalla työskentelevien ihmisten sairaista käytöstä ja just et naapureidenki asiat kiinnostaa vähän vtun paljon liikaa. ni siks en luota enkä kerro.
- Anonyymi00037
Jep. Pskoja psykiatreja. Mut yks ihana hoitaja, Love you.
- Anonyymi00043
Välillä kirjaukset B-lausuntoon on vähän sinne päin ja eihän sellasella sitten pääse edes Kelan-sairauspäivärahoille.
Vähän harmittaa tietysti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67768
- 113732
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142469Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35468- 26465
- 41432
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0405- 66405
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64384Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
- 34364
- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359