John Lennon.

Anonyymi-ap

Oliko John Lennon Jeesuksen inkarnaatiot?
Minne hän syntyy seuravaksi jeesukseksi
Kysyn kun uskon reinkarnaatioon.

19

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

ei kyllä se oli jim morrison

• Anonyymi
    • Hölyn pöly kirjoitusta, täysin merkityksetöntä, jeesus kerran on ollut maanpäällä ihmisenä, nyt taivaassa tulee kerran takaisin, seurakuntansa noutamaan.

• Anonyymi

Katso💩 peiliin niin näet kuka kirjoittaa hölynpölyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Katso💩 peiliin niin näet kuka kirjoittaa hölynpölyä.

En tarvits kasoa peiliin ,kirjotta on tämä maaima, en kuulu tähän maaimaan vaikka elänkin tässä maaimassa. kansalaisuuteni on ylhäällä ei tässä maaimassa siirtymisen jälkeen.

• Anonyymi
        kotikuusi1 kirjoitti:

En tarvits kasoa peiliin ,kirjotta on tämä maaima, en kuulu tähän maaimaan vaikka elänkin tässä maaimassa. kansalaisuuteni on ylhäällä ei tässä maaimassa siirtymisen jälkeen.

Sinä et ole tehnyt yhtään aloitusta. Miksi?
        Kommentoit vaan toisten aloituksia.

• Anonyymi

Näen sinun kuvasi peilissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä et ole tehnyt yhtään aloitusta. Miksi?
        Kommentoit vaan toisten aloituksia.

Olekyllä tehnyt mik heteitävät pois eivä kestä kuulla evankelumin todisteta.

• Anonyymi

Lennon oli Jeesuksen vihollinen, joka hippinä uskoi hindulaisuuden jumaliin.

• Anonyymi

Jeesus opiskeli budhalaisuutta Intiassa

• Anonyymi

Mitä jumalia hinduilla on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus opiskeli budhalaisuutta Intiassa

Se narsisti jeesus ei pysty elämään Buddhalaisen oppien mukaista elämää.On nimittäin itteensa niin täynnä että.

• Anonyymi

John Lennon ei ollut virallisesti minkään tietyn uskonnon jäsen, vaikka hänen elämäänsä ja musiikkiinsa vaikuttivat monet uskonnolliset ja filosofiset ajatukset. Hän oli kiinnostunut itämaisista uskonnoista, kuten buddhalaisuudesta ja hindulaisuudesta, ja hänen sanoituksensa sisälsivät usein uskonnollisia ja hengellisiä teemoja. Lennon oli myös tunnettu ateistina ja kriittisenä uskonnoninstituutioita kohtaan.
        Yhteenvetona voidaan todeta, että Lennonin suhde uskontoon oli monimutkainen ja muuttuva. Hän ei ollut virallisesti minkään uskonnon jäsen, mutta hänen elämäänsä ja tuotantoonsa vaikuttivat useat uskonnolliset ja hengelliset ajatukset. McCartneyn mielestä hänen pitkäaikainen bändikaverinsa ei kuitenkaan ollut uskonnonvastainen ateisti.

– John ei ollut anti-kristillinen sen enempää kuin anti-uskonnollinen ylipäätäänkään, Paul väittää.

• Anonyymi

Entäs joulupukkiin?

• Anonyymi

Biitlekset ei meinaa poistua kasasta.

• Anonyymi

synnynkö aku ankaksi ankkalinnaan ?

• Anonyymi

Kuule hyvä lukia,minä tiedän että jeesus on kuin Michael Jackson oli.

• Ihmien synnin alainen kuten muutkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe