papitkin on todellisuudessa ateisteja. https://www.youtube.com/watch?v=XUTMDSMP234
Piispat ja monet
17
137
Vastaukset
- Anonyymi
Heillä olekin sellaiset opinnot plakkarissa, että harvalla lapsenusko kestää valmistumiseen asti.
- Anonyymi
On aika iso ero lapsen kiiltokuvasta kivasta Jeesus-sedästä, äärimmäisen julmalla tavalla Jeesuksen kuoliaaksi kidutuskuvaan. Eivät lapset hakeudu teologiaa opiskelemaan, vaan aikuiset.
- Anonyymi
Heidän ongelmansa on että he eivät usko Raamattuun eli Jumalan sanaan eli Jeesukseen pyyteettömästi ja kirjaimellisesti.
- Anonyymi
Kumpaan evankeliumiin uskomisesta Raamatusta puhut ja kumman Jumalan - Jeesuksen opettaman vai Paavalin opettaman?
- Anonyymi
Niin, ateismi on propagandasana ja sellaiseksi kehitetty, että uskoisit juutalaisuuteen perustuvan puhuvan Padon kuvan olevan Jumala.
Ei ole annettu edes vaihtoehtoja - kyse on manipuloinnista ateismi-sanalla, ei mistään muusta - he eivät siis todellisuudessa usko, että tulivuori on Jumala.- Anonyymi
Toinen vaihtoehto olisi uskoa Jeesuksen opettamaan taivasten valtakunnan isä Jumalaan, mutta tämä on kolminaisuusopin mukaan kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu uhri Jeesuksen nimeen kristinuskon mukaan tulivuoren Jumalalle uhrilahjaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto olisi uskoa Jeesuksen opettamaan taivasten valtakunnan isä Jumalaan, mutta tämä on kolminaisuusopin mukaan kuoliaaksi kidutettu ja kiroukseksi kirottu uhri Jeesuksen nimeen kristinuskon mukaan tulivuoren Jumalalle uhrilahjaksi.
Kristinusko ei perustu Jumalaan uskomiseen, vaan uskomiseen siihen, ettei tulivuorijumala laita tulisen vuorensa helvettiuumeniin, jos palvoo sille uhrina Jeesusta tosi Jumalana itsensä puolesta uhriksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinusko ei perustu Jumalaan uskomiseen, vaan uskomiseen siihen, ettei tulivuorijumala laita tulisen vuorensa helvettiuumeniin, jos palvoo sille uhrina Jeesusta tosi Jumalana itsensä puolesta uhriksi.
Ei kai - voi hyvä Luoja - kukaan muuten palvoisi edes Jumalaa uhrina, jos uskoisi Jumalaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai - voi hyvä Luoja - kukaan muuten palvoisi edes Jumalaa uhrina, jos uskoisi Jumalaan!!!
Olisi näin ollen aika outoa väittää, että itse papit, jotka opettavat Jeesuksen nimeen tosi Jumalaa uhriksi tulivuorelle kirottuna kiroukseksi helvettiin, uskoisivat Jumalaan - tulisi melkoinen ristiriita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi näin ollen aika outoa väittää, että itse papit, jotka opettavat Jeesuksen nimeen tosi Jumalaa uhriksi tulivuorelle kirottuna kiroukseksi helvettiin, uskoisivat Jumalaan - tulisi melkoinen ristiriita.
Kristinusko on oppi, jossa Jeesuksen nimeen palvot itse Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan isä Jumalan murhaamista ja kiroamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kristinusko on oppi, jossa Jeesuksen nimeen palvot itse Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan isä Jumalan murhaamista ja kiroamista.
Olen aina ihmetellyt, että millä luonnolla pappi pystyy edes jakamaan ehtollisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ihmetellyt, että millä luonnolla pappi pystyy edes jakamaan ehtollisen.
Ehtoollinen kuuluu liturgiaan eikä sinänsä merkitse mitään muuta kuin aidoille uskoville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehtoollinen kuuluu liturgiaan eikä sinänsä merkitse mitään muuta kuin aidoille uskoville.
Veren juonti ja ruumiin syönti, joiden on kuviteltava olevan todellisedti läsnä Raamatun mukaan Herran kuoleman julistamiseksi (1.Kor.11:23) saatananpalvonta.rituaalina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veren juonti ja ruumiin syönti, joiden on kuviteltava olevan todellisedti läsnä Raamatun mukaan Herran kuoleman julistamiseksi (1.Kor.11:23) saatananpalvonta.rituaalina.
Varmaan pappikin on sitten aitouskova, kun pystyy sen tekemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan pappikin on sitten aitouskova, kun pystyy sen tekemään.
Lisäystä - onko teillä edes kahta aivosolua?!
- Anonyymi
Montako miljardia näitä aidosti Saatanaan uskovia nyt maailmassa oikein on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako miljardia näitä aidosti Saatanaan uskovia nyt maailmassa oikein on?
2.4 miljardia kristittyä julistaa maailmassa kristinuskolla - Jeesuksen veren juonnilla ja ruumiin syönnillä - taivasten valtakunnan isä Jumalan uhraamista kiroukseksi kirottuna uhrina itsensä puolesta helvettiin, ettei tarvitse vastata itse omista pahoista teoistaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265