asumaan. Vaikka yritän juosta pitkillä säärilläni sua karkuun, sä seuraat mukana. Rakastan vissiin niin h*elvetisti kuin osaan 🤭
Miksi sä oot muuttanu mun pään sisälle
25
485
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa hehkiä texti palstaäijä. Ja vielä emojikin kaupan päälle
- Anonyymi
No mutta alamittainen tonttu, vaikka kovin ylpeä yrität olla tönkkösääristäs ja levitellen niistä kuvia nettiin niin en lähtis leijuu
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä lisää
Tämä puhuu palstasedästä, uuno. Terveisin Tee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä lisää
Itsekö peukutit omaa tiedustelutoimintaasi? Taidat oikeasti kuvitella, että täältä voi haalia ”tietoa” luonnollisista henkilöistä oman pään mielivallan mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä puhuu palstasedästä, uuno. Terveisin Tee
Ota välillä ☕️kahvia, niin ei tarvii olla joka välissä niin nokkela.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota välillä ☕️kahvia, niin ei tarvii olla joka välissä niin nokkela.
Kerro mister mustakusi vai mikä se oli kaikki kahvista-kofeesta. Oli niin rikasta sisältöä, keitin kahvia sitte join kahvia
- Anonyymi
Muistan ne seksikkäät pitkät sääret ☺️😏🤤
- Anonyymi
Näitkö valon samalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitkö valon samalla?
Ainakin minä. Pitkät sääret, ryhdikäs olemus ja pyöreyttä. Sympaattiset silmät ja kultainen sydän. Muuta tarvitse.
Armahda meitä pätkiä. :Q - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin minä. Pitkät sääret, ryhdikäs olemus ja pyöreyttä. Sympaattiset silmät ja kultainen sydän. Muuta tarvitse.
Armahda meitä pätkiä. :QJuu sinä mies kerkesit sielunkin sitten analysoida samalla. Oit aloittajasetä kyllä ihan päreinä päästäs
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu sinä mies kerkesit sielunkin sitten analysoida samalla. Oit aloittajasetä kyllä ihan päreinä päästäs
Ei palstalla voi muun perässä ollakaan kuin sielun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei palstalla voi muun perässä ollakaan kuin sielun.
Älä pliis jaksa selvittää mulle palstatodellisuudesta ku oli tarkoitus palauttaa maan pinnalle tämän aapeeäijän kekeilyn suhteen. Ehkä yrität tatti otsassa sanoa ns viimeistä samaa sinäki..
- Anonyymi
Riippuuko säärien pituus ihmisen pituudesta? Riittääkö että mittasuhteet ovat sellaiset että sääret näyttävät pitkältä verrattuna muuhun kroppaan.. et sitten lyhytkin voisi olla pitkäsäärinen?
- Anonyymi
Omien säärien kauppaaminen Suomi24lla kertoo ainakin pään sisällöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vtuttaako sinua yksärinkertainen huolella, ettei tämä nolo ja mauton mustamaalaamisesi toimi? Onpa harmi, hukkaan meni vuosien nars. raivo
- Anonyymi
Nyt kysyt jopa itsesi kannalta liian vaikeita, saati sitten että tämä palstaäijä osaisi vastata jokellukseeai jotain. T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhtaudutko läski ja sadistisen ilkeä ja ikävä ihminen todella näihin palstaäijän selostuksiin noin psykoottisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suhtaudutko läski ja sadistisen ilkeä ja ikävä ihminen todella näihin palstaäijän selostuksiin noin psykoottisesti?
Ja lopuksi kirjottele ihmeessä naista esittävän tyhjänpäiväisiin mies ikävöin sinua- kurnutuksiin esi’m niin että kehotat tätä pakkomielteen kohdetta tappamaan itsensä. Täysin kohtuullista varmaan sinun piireissä sitten, aina voi löytyä jokin kieroitunut legitimaatio tai kaksois-standardi
- Anonyymi
Joo yks nainen on ainakin sellanen lauta jolla ei persettä ja jalat alkaa suoraan selästä.
- Anonyymi
Sitä se telepatia teettää ❤️🔥🩷
- Anonyymi
Muuten aloittajasetä- tahdon kiittää sinua tästä avauksesta eräästä syystä, että tattis vaa
- Anonyymi
Piti löytää joku paikka missä on tilaa pyöriä!
- Anonyymi
Kauhee omakehu. 😂😂😂 Se raakunta korkeintaan susta jääny mieleen. Sääriä ees kukaan kattele.
- Anonyymi
Onko säärikarvat sheivattu? 🦵🦵
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556