Vastaan omasta puolestani: koska minua syytetään väärin, leimataan ties miksi mitä en ole, kohdellaan ennakkoluuloisesti niin että kaikki mitä sanon tai olen joskus sanonut, vääristellään ja irrotetaan asiayhteydestään.
Nykyään puhutaan "totuuden jälkeisestä ajasta" niin kuin se olisi uusi ilmiö, ainakin minun kohdalla tätä on ollut niin kauan kuin muistan. Ehkä johonkin mittaan "totuus" voi olla uskon asia, mutta jossain tulee rajat vastaan sille mitä voi totuutena pitää. Pelkkä uskomus ei muuta asiaa todeksi jos on olemassa sille vastakkainen todellisuus.
Yksi keino puolustaa yhteisön uskomusjärjstelmää on tietenkin se, että toisin ajattelevat suljetaan ulkopuolelle. "Se on hullu, ei sen kanssa kannata olla missään tekemisissä". Tästä sitten on omat seurauksensa, ja niitä on nähtävissä maailmalla eri asteisina. Mustavalkoista ajattelua, viholliskuvia, kostofantasioita, kaikenlaista ikävää jota ei kukaan tervejärkinen pidä toivottavana.
Ainakin omalta kohdaltani voin sanoa että onhan se kumma, jos nainen ei saa osoittaa ystävällisyyttä vastakkaisen sukupuolen edustajalle ilman, että se tulkitaan suostumukseksi seksuaaliseen suhteeseen. En tietenkään voi puhua kaikkien naisten puolesta, mutta omalla kohdallani on käynyt niin, että suunnilleen mikä tahansa toive yhteydenpidosta on haluttu tulkita juuri siinä valossa. Kun ihminen kuitenkin on sosiaalinen olento, niin onhan tämä pirullista.
Tästä voisi kirjoittaa kirjan tai ehkä edes kirjasarja ei riittäisi, mutta jospa nyt sanon ensin tämän verran.
Miksi jatkuvasti palaan tähän asiaan
8
259
Vastaukset
- Anonyymi
” Ainakin omalta kohdaltani voin sanoa että onhan se kumma, jos nainen ei saa osoittaa ystävällisyyttä vastakkaisen sukupuolen edustajalle ilman, että se tulkitaan suostumukseksi seksuaaliseen suhteeseen” Nyt ei palstaäijä kuulosta todellisuuteen stemmaavalta muissa kuin sinun kälyisissä fantasioissa. -T nainen Tuumaillen
- Anonyymi
Epätoivon tuulet puhaltaa näissä palstarunqun tilityksissä. Välilehdiltä putkahtelee sellasta pskaa taas että äijä kirjoittelee näitä yöt läpeensä "tosi feminiinisen uskottavasti"
Vtun tyhmähän sä olet- Anonyymi
Ja vtun tyhmiä on nämäkin sen juttuja uskottavina pitävät katkerat naistenvihaajat sukupuolesta riippumatta. Säälin jopa..
- Anonyymi
Kyllä sinun hulluus on jo tullut selväksi ja siksi olet syrjäytynyt ja eikä kukaan halua olla sinun seurassa.
- Anonyymi
Onko tämä änkytyksesi tälle palstasedälle jokin manifestoinnin tynkä tätä surkuhupaisan kateuden kohdetta ajatellen? Läskärille teenaiselta
- Anonyymi
Älä välitä ihmisistä
- Anonyymi
Mikä tässä palstaäijän sekavassa tekstissä oli mielestäsi tarpeeksi uskottavaa tähän alentuvaan taemppaamiseen nähden? -T nainen
- Anonyymi
minä maksoin jo itseni ja lapseni pois sukujen veloista ja jäi vielä ylikin. Eli teidm suunnitelmat eivät nyt onnistu, te ootte van tehnyt lisää ja nyt yritätte niitä sysätä muille ettei tulisi mitään huonoa. meillä ei ole kellään sinne velkaa, koskee myös lapsiani, ja kaikkia sukuja mihin liittyvät. ja sama koskee lapsuuden kotiani, ei ole enää mitään maksettavaa. joillakin oi olla jotain henkilökohtaista tai tekevät ehkä jonkun asian suhteen töitä mutta siihen on oltava kaikkien suostumus. muuten varmaan elävät tai tekevät suhteissa muuta kautta ja rakentavat elämää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556