teidän toimestanne ylläpidetään mm. SITRAA ja YLEN JOHTAJISTON HUIMIA PALKKOJA. Kasalaisella maksatetaan yle veroa joka on pakollinen vaikka ei olisi koko TV tä koskaan omistanut tai radiota tai muuta, mutta riistämisen halu ja eri ideologian kiemurat on korkealla ja köyhät kyykkyyn. Nytkin teillä olisi ollut valta ja rahallinen voima ottaa ja vaatia ohjelmistoon esim. urheilua ns. TIMANTTILIIGAN KILPAILUT ja muuta vastaavaa. Nämä jää ainaaksi näkemättä taviksella joka maksaa pakolla ylen johajien korkeita palkkoja ja muita juominkeja yle veron muodossa. Tarvittas ryhtiliikettä koko porukkaaan.
Kansanedustajat ja hallitus olette pahemmasta kuin PERSEESTÄ
5
129
Vastaukset
- Anonyymi
edustajista ja poliitikoista osa on tuoittu mitä erillasimmista rikoksista ja muista vilpeistä ja monissa asioisa jotka ovat eettisesti ja moraalisesri väärin veronmaksajia kohtaan tästä porukasta on moni jäänyt kiinni
- Anonyymi
kyllä on ala-arvoista tuo ylen ohjelma Kansalaisille tuputetaan uusintojen uusintoja ja ei paljon eroa reporadiosta jota aikanaan tuli tuutin täydeltä
- Anonyymi
heikkoa ja mitätöntä toimintaa katsojaa kohtaan. Pitäs lopettaa pakkorahastus se yle vero
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
heikkoa ja mitätöntä toimintaa katsojaa kohtaan. Pitäs lopettaa pakkorahastus se yle vero
poliitikoille ja muille tyhjäntoimittajille potkut persuuksille ja kilometrtehtaalle
- Anonyymi
eikös se sitra ole eduskunan ja suomen pankin yläpitämä pulju johon kerätään poliitikasta pudoneet köyhät eläkeläiset kuten mm. Liisa hyssälä vahemmiksi tiedoantajiksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047053
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384318- 733282
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431247