Täällä yksi joka näin kiiman aikana nielee tavalla tai toisella jokasen lastin joka on itse saatettu liikkeelle. Tänään laskin isot mällit leivän päälle ja ei muuta kuin ääntä kohti. Yleensä lasken mällit kuppiin ja juon ne, toisinaan kahvin sekaan antamaan lisämakua
Muita oman sperman nautiskelijoita?
9
359
Vastaukset
- Anonyymi
ei se nyt niin ihmeitä vaadi,milloin minnekkin ,et ole ainoa
- Anonyymi
Laukean avoimeen suuhuni. Nielen sperman. Nuorenpana pystyin imeen ja nielin joka päivä useastikin.
- Anonyymi
joskus osuu ,taikka silmään jos lentorata on hukassa
Kaksi paikkaa josta sitä tulee maisteltua. Ehdoton suosikki on laueta naisen suuhun ja suudella sen jälkeen. Joskus tykkään, kun laukean pilluun, menen nuoleskelemaan spemaa tursuavaa pillua. En erikseen ala maistelemaan. Sensijaan sellaiset naiset jotka tykkää spermasts suussa ❤️😍👌 aina lastit suuhun kun saa voi ja jaksaa vetää pillusta juuri ennen laukeamista
- Anonyymi
En enää viime aikoina aktiivisesti. Olen siirtynyt keräämiseen. Heitän smetanat aina grogi-lasiin ja lasi pakkaseen. Tarkoitus on katsoa, onko lasi tullut täyteen viiden vuoden päästä. Edellinen satsi meni pilalle, kun en malttanut odottaa. Kuumensin sitä mikrossa ja join hieman. Laitoin sitten takaisin pakkaseen. Nyt en uskalla enää sitä samaa satsia juoda, koska siinä voi olla tullut jotain bakteereja. Harmi, koska ei sitä oikein raatsisi poiskaan heittää.
t. Olof-XLII - Anonyymi
ruokalusikkaan olen laskenut spermat ja siitä suuhun
- Anonyymi
menekö osa ohitse vai saatko käteen osan,meinaan jos lähtee kovaa niin ei taida lusikkaan kaikki osu
- Anonyymi
Tänään tuli nautittua veden kera aamumällit, vielä tekisi mieli roiskasta mällit nautittavaksi, mutta pitänee välillä rouvallekin säästää jotain
- Anonyymi
kait vaimokin tarvii porteiinia sinä missä mieskin,jokaiselle on tarve miiloin mitenkin on saatavissa?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2077108
- 594672
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434494- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171690
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411590- 341479
- 1431247