Tämä pyyntöni nimenomaan puolestamme puhuneille, kun siten saatte ”toisinajattelijat” ihan villinä täyttämään palstaa noilla samoilla aiheilla.
Olen puhunut täällä itsestäni ihan liikaakin ja siten olen myös itse villinnyt noita eräitä. Alan olla jo varsin heikossa kunnossa, joten tämä tilanteeni ei nyt anna aiheita itsestäni puhumiseen.
Asuinalueestanikaan minun ei tarvinne puhua, kun tämän aamun Hesarissa on mielenkiintoinen Suomen kartta Suomen hyvä- ja huono-osaisimmista postinumeroalueista. Hyvä-osaisimpiin kuuluu täältä pääkaupunkiseudulta kolme aluetta, Helsingin Paloheinä, Vantaan Ylästö ja Kirkkonummen Sundsberg. Huono-osaisimpiin kuuluvia ei ole yhtäkään täällä pääkaupunkiseudulla.
En saa linkkiä tuohon edellä kertomaani, mutta löytänette sen Hesarin nettihausta.
Joo, korkean ikäni - 90 v 16pv – mukaisessa kunnossa olen. Eihän joka kolmaskaan suomalainen mies elä näin vanhaksi. Tässä kuitenkin vielä jotenkin keikun ja jos Suomen Keskusta tai jokin muu tärkeä asia antaa aihetta tulla siitä jotakin täällä sanomaan, niin varmaan tulen tekemään. Koetan kuitenkin olla itseäni paljon esille ottamatta ja toivon teidän toistenkin jättävän vähemmälle huomiolle niin minut kuin asuinalueenikin.
Unohtakaa jo minut ja Paloheinä!
17
257
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.
Avauksessani sentään on muutama sana palstan aiheestakin:
"Tässä kuitenkin vielä jotenkin keikun ja jos Suomen Keskusta tai jokin muu tärkeä asia antaa aihetta tulla siitä jotakin täällä sanomaan, niin varmaan tulen tekemään. "
- Anonyymi
"nimenomaan puolestamme puhuneille"
Kommunistit ja sossut puhuu Kapin puolesta.- Anonyymi
Myös köyhälistön asuinalueen Paloheinän puolesta kommunistit ja sossut puhuu.
Sehän on hienoa, jos sossut ja kommunistitkin puhuvat minun ja Paloheinän puolesta! Kun minä olen jo monissa edellisissä vaaleissa äänestänyt aina kokoomuksen ehdokasta ja kun Paloheinässäkin kokoomus on ylivoimaisesti kannatetuin puolue lähes 50 % ääniosuudella, sossut sentään kolmantena 11,9 % osuudella, vasurit vasta viidentenä 4,1 % osuudella.
Nämä tulokset näen nyt palstalta viestissä, johon linkki tässä:
https://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/kv2017/vaalipiiri/1/kunta/91/alue/035A- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Sehän on hienoa, jos sossut ja kommunistitkin puhuvat minun ja Paloheinän puolesta! Kun minä olen jo monissa edellisissä vaaleissa äänestänyt aina kokoomuksen ehdokasta ja kun Paloheinässäkin kokoomus on ylivoimaisesti kannatetuin puolue lähes 50 % ääniosuudella, sossut sentään kolmantena 11,9 % osuudella, vasurit vasta viidentenä 4,1 % osuudella.
Nämä tulokset näen nyt palstalta viestissä, johon linkki tässä:
https://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/kv2017/vaalipiiri/1/kunta/91/alue/035AIhmeellinen kokoomulainen demari. Sellaisiakin olemassa. Keskustan palstalla kavereina puolikommunistit aito-arska ja MPP. Myös tämä Pankkolängvitsi joka kehuu taloasi ja Paloheinää. Vähän kehitysvammaiselta vaikuttava Pankkolängvitsi kehuisi kokoomuslaista, kun toverit MPP ja aito-arska.
EI MENE KAPI JAKELUUN IDEOLOGISI. Yrität syöttää pajunköyttä.
Mikä saa valehtelemaan ! Tapa vasemmistolaisilla. "eihän me vaan muut" Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellinen kokoomulainen demari. Sellaisiakin olemassa. Keskustan palstalla kavereina puolikommunistit aito-arska ja MPP. Myös tämä Pankkolängvitsi joka kehuu taloasi ja Paloheinää. Vähän kehitysvammaiselta vaikuttava Pankkolängvitsi kehuisi kokoomuslaista, kun toverit MPP ja aito-arska.
EI MENE KAPI JAKELUUN IDEOLOGISI. Yrität syöttää pajunköyttä.
Mikä saa valehtelemaan ! Tapa vasemmistolaisilla. "eihän me vaan muut"Ihminen kannattaa yleensä puoluetta, jonka näkee parhaiten toimivan omien etujensa puolesta. Vuosien myötä ihmisen elämäntilanne voi muuttua niin, että hän näkee myös omat etunsa toisin kuin joskus aikaisemmin. Näin on käynyt minunkin kohdallani.
Toivottavasti ymmärrät tarkoittamani. En viitsi puhua siitä enempää muuta kuin myönnän kannattaneeni demareita, aikoinaan myös silloista kansanpuoluetta. Koskaan en kuitenkaan ole kannattanut vasureita. En liioin maalaisliittoa tai myöhempää keskustapuoluetta tai nykyistä Suomen Keskustaa, kun en ole koskaan ollut asemassa, jossa kyseisen puolueen politiikan olisin nähnyt parhaaksi omien etujeni kannalta.- Anonyymi
kapi_ kirjoitti:
Ihminen kannattaa yleensä puoluetta, jonka näkee parhaiten toimivan omien etujensa puolesta. Vuosien myötä ihmisen elämäntilanne voi muuttua niin, että hän näkee myös omat etunsa toisin kuin joskus aikaisemmin. Näin on käynyt minunkin kohdallani.
Toivottavasti ymmärrät tarkoittamani. En viitsi puhua siitä enempää muuta kuin myönnän kannattaneeni demareita, aikoinaan myös silloista kansanpuoluetta. Koskaan en kuitenkaan ole kannattanut vasureita. En liioin maalaisliittoa tai myöhempää keskustapuoluetta tai nykyistä Suomen Keskustaa, kun en ole koskaan ollut asemassa, jossa kyseisen puolueen politiikan olisin nähnyt parhaaksi omien etujeni kannalta.Valion omistaa keskustalaiset maidontuottajat. Varmaan oli vaikeaa keskustalle vihamielisellä. Korjaan väittmääsi ettei Valion johto omista vaan Osuuskunnat -maidon tuottajat Yritit syöttää väärää tietoa aiemmin. Se viittaa vahvaan demari kytkentään, kokoomus henkeä ei edusta tuollainen. Olen keskustalainen ja tunnen nämä omat ympyrät.
Kun vaativat täälläkin maatalouden lopettamista toverit, se sula mahdottomuus. Vihreät jo yritteli puun poltonkin lopettamista kotitaluoksilta, ei nyt poliiikan tälaisiin siirtyä kuin ei lakkoiluunkaan jota Finnair viimeksi, idologiaan perustuvat 100 miljoonaa maksoivat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valion omistaa keskustalaiset maidontuottajat. Varmaan oli vaikeaa keskustalle vihamielisellä. Korjaan väittmääsi ettei Valion johto omista vaan Osuuskunnat -maidon tuottajat Yritit syöttää väärää tietoa aiemmin. Se viittaa vahvaan demari kytkentään, kokoomus henkeä ei edusta tuollainen. Olen keskustalainen ja tunnen nämä omat ympyrät.
Kun vaativat täälläkin maatalouden lopettamista toverit, se sula mahdottomuus. Vihreät jo yritteli puun poltonkin lopettamista kotitaluoksilta, ei nyt poliiikan tälaisiin siirtyä kuin ei lakkoiluunkaan jota Finnair viimeksi, idologiaan perustuvat 100 miljoonaa maksoivat.Pankkomajurilla näkyy olevan suuria haasteita pysyä keskustelussa kelkassa mukana. Nyt horisee jo Valiosta ja ketkä sen omistavat mölistyään ensin sossuistaan ja kommunisteistaan. Ei ole älyn valo koskettanut pankkomajuria edes etäältä....
Persu sinä olet äläkä valehtele muuta!
- Anonyymi
Vasen toverit on arvottomia. Saisivt painua takasin venäjälle.
- Anonyymi
Venäjällä on diktaattorina oma kansalliskonservatiivioikeistolainen aateveljesi. Miksi vassarit sinne siis menisivät? Sehän tietäisi heille lähtöä Siperiaan. Vai sitä sinä tässä taidatkin ajaa takaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Venäjällä on diktaattorina oma kansalliskonservatiivioikeistolainen aateveljesi. Miksi vassarit sinne siis menisivät? Sehän tietäisi heille lähtöä Siperiaan. Vai sitä sinä tässä taidatkin ajaa takaa?
Vassarit lähtöisin Venäjältä, kotiin paluu. Kuin persut palailee keskustaan.
Avaukseni otsikossa esittämääni toivetta on melko hyvin toteutettu, kiitos siitä! En ole itsekään pitänyt täällä esillä noita asioita, enkä runsaaseen viikkoon muutakaan.
Avaukseni lopuksi sanon: ”Tässä kuitenkin vielä jotenkin keikun ja jos Suomen Keskusta tai jokin muu tärkeä asia antaa aihetta tulla siitä jotakin täällä sanomaan, niin varmaan tulen tekemään”. Keskusta tai mikään muukaan tärkeä asia ei nyt kuitenkaan anna minulle aihetta puhumiseen.
Tuossa edellä eräs haluaa valistaa minua Valiosta niin, että sitä johtavat Valion meijereiden omistajat. Asia on kuitenkin toisin, ja sen voi lukea tästä linkistä:
https://www.valio.fi/yritys/yritystieto/johto-ja-omistajat/
Viime viikolla minulta jäivät viikonlopputoivotukset esittämättä, mutta nyt sentään toivotan kaikille tämän lukeville Oikein Hyvää viikonloppua!- Anonyymi
Pankkolängvitsi tuonut esille Paloheinää ja Kapia tuskastuttavan paljon.
Se sitten kirmasee kielenkantoja joka näissä tapana. Pankkolängvitsin kanssa olitte kirjoituksien tarkastajia, jota pankko vielä jatkaa "yhdyssanoista ym. Kuten itse sanot sinuun "myötämielisesti suhtautuva". Nakkaisin nämä puoli-kommunistit pois keskustan palstalta.
Heillä ei ole mitään kerrottavaa kunhan ilkkuvat vain toisia kirjoittajia. MPP joskus saa narun päästä kiinni, voi tulla asiaakin, mutta se menee puolikommunistin haukuiksi. Tunnen tuon Mielipidepankin näöltä, mutten ole hienotunteisuus syistä toiseen kajonnut. Olemme näitä Vantaalaisia. Tapoihini ei kuulu ilkkua, vaikka tässä pari suuntausta onkin.
Olemme nyt kotona, ja tässä odoyyelen ulkosaunan valmistumista. Meillä tuossa kulmalla pieni kesäsauna jossa ei suihkuja eikä muitakaan liittyviä, vain kiuas ja lauteet, josta sitten pesuhuoneeseen suihkuun. Tämä käy myös lihan palvaamiseen, jota olen joskus tehnytkin.
Soikki-saavi lihan alle, aina tulee kuumassa nestettä. Liha on A1 laatuista. Hirvenlihakin jää niin punertavaksi, joka vaatii runsaan suolan, sitä ei kerralla paljoa voi syödä. Vähän kuin lapissa poromiesten kuivattuliha. Näitä laitetaan vain ohuet siivut leivän päälle. Rieskan päälle, joka sekin lapista lähtoisin, kun siellä ei menesty oikein kuin ohra pääosin. Lapissa elellän pääosin keskustalaisia äänestäen, ainoa puolue joka kelpaa heille, kun osaamista vaaditaan. vasemsmitokin ollut, muttei menesty, ne kun lietsoo tehdastyöläisiä lakkoihin ym yhteiskunnan vastaisiin. Lapissa menestyy oman alansa yrittäjät jossa ei lakkoja tunneta. - Anonyymi
Ei johto omista Valiota kuin nimeksi, jos ollenkaan. Yritä Kapi hämätä. Kyllä omistajia on keskustalaiset pääosin maitotilalliset osuuskuntiensa kautta. MIKSI KAPI VALEHTELET ?
"Tuossa edellä eräs haluaa valistaa minua Valiosta niin, että sitä johtavat Valion meijereiden omistajat. Asia on kuitenkin toisin, ja sen voi lukea tästä linkistä:" yrität KAPI HÄMÄTĨ
Ei mene läpi ! Johtajat vain pyörittää yhtiötä, saavat käskynsä omistajilta, miten suunnataan johtaminen. LOPETA KAPI VALEHTELEMINEN:
"Suomalaiset maidontuottajat omistavat Valion osuuskuntien kautta, ja maksamme toimintamme kaikki tuotot tiloille. Valio Oy:n päättävät elimet ovat yhtiökokous, hallintoneuvosto ja hallitus.
Valio on osakeyhtiö, jonka omistaa 13 osuuskuntaa. Valiolla on näistä viiden osuuskunnan kanssa hankintasopimus eli osuuskuntien yhteensä noin 3 200 maitotilaa toimittavat maidon Valiolle. Nämä viisi hankintaosuuskuntaa omistavat Valio-konsernista yli 99 prosenttia. Muut kahdeksan omistajaosuuskuntaa ovat Valion kilpailijoita." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei johto omista Valiota kuin nimeksi, jos ollenkaan. Yritä Kapi hämätä. Kyllä omistajia on keskustalaiset pääosin maitotilalliset osuuskuntiensa kautta. MIKSI KAPI VALEHTELET ?
"Tuossa edellä eräs haluaa valistaa minua Valiosta niin, että sitä johtavat Valion meijereiden omistajat. Asia on kuitenkin toisin, ja sen voi lukea tästä linkistä:" yrität KAPI HÄMÄTĨ
Ei mene läpi ! Johtajat vain pyörittää yhtiötä, saavat käskynsä omistajilta, miten suunnataan johtaminen. LOPETA KAPI VALEHTELEMINEN:
"Suomalaiset maidontuottajat omistavat Valion osuuskuntien kautta, ja maksamme toimintamme kaikki tuotot tiloille. Valio Oy:n päättävät elimet ovat yhtiökokous, hallintoneuvosto ja hallitus.
Valio on osakeyhtiö, jonka omistaa 13 osuuskuntaa. Valiolla on näistä viiden osuuskunnan kanssa hankintasopimus eli osuuskuntien yhteensä noin 3 200 maitotilaa toimittavat maidon Valiolle. Nämä viisi hankintaosuuskuntaa omistavat Valio-konsernista yli 99 prosenttia. Muut kahdeksan omistajaosuuskuntaa ovat Valion kilpailijoita."Sossut aina juksaa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142033Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861569Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1541404Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt991317Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381198- 84938
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49902Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas134844Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13817Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138813