Tämä pyyntöni nimenomaan puolestamme puhuneille, kun siten saatte ”toisinajattelijat” ihan villinä täyttämään palstaa noilla samoilla aiheilla.
Olen puhunut täällä itsestäni ihan liikaakin ja siten olen myös itse villinnyt noita eräitä. Alan olla jo varsin heikossa kunnossa, joten tämä tilanteeni ei nyt anna aiheita itsestäni puhumiseen.
Asuinalueestanikaan minun ei tarvinne puhua, kun tämän aamun Hesarissa on mielenkiintoinen Suomen kartta Suomen hyvä- ja huono-osaisimmista postinumeroalueista. Hyvä-osaisimpiin kuuluu täältä pääkaupunkiseudulta kolme aluetta, Helsingin Paloheinä, Vantaan Ylästö ja Kirkkonummen Sundsberg. Huono-osaisimpiin kuuluvia ei ole yhtäkään täällä pääkaupunkiseudulla.
En saa linkkiä tuohon edellä kertomaani, mutta löytänette sen Hesarin nettihausta.
Joo, korkean ikäni - 90 v 16pv – mukaisessa kunnossa olen. Eihän joka kolmaskaan suomalainen mies elä näin vanhaksi. Tässä kuitenkin vielä jotenkin keikun ja jos Suomen Keskusta tai jokin muu tärkeä asia antaa aihetta tulla siitä jotakin täällä sanomaan, niin varmaan tulen tekemään. Koetan kuitenkin olla itseäni paljon esille ottamatta ja toivon teidän toistenkin jättävän vähemmälle huomiolle niin minut kuin asuinalueenikin.
Unohtakaa jo minut ja Paloheinä!
10
126
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.
Avauksessani sentään on muutama sana palstan aiheestakin:
"Tässä kuitenkin vielä jotenkin keikun ja jos Suomen Keskusta tai jokin muu tärkeä asia antaa aihetta tulla siitä jotakin täällä sanomaan, niin varmaan tulen tekemään. "
- AnonyymiUUSI
"nimenomaan puolestamme puhuneille"
Kommunistit ja sossut puhuu Kapin puolesta.- AnonyymiUUSI
Myös köyhälistön asuinalueen Paloheinän puolesta kommunistit ja sossut puhuu.
Sehän on hienoa, jos sossut ja kommunistitkin puhuvat minun ja Paloheinän puolesta! Kun minä olen jo monissa edellisissä vaaleissa äänestänyt aina kokoomuksen ehdokasta ja kun Paloheinässäkin kokoomus on ylivoimaisesti kannatetuin puolue lähes 50 % ääniosuudella, sossut sentään kolmantena 11,9 % osuudella, vasurit vasta viidentenä 4,1 % osuudella.
Nämä tulokset näen nyt palstalta viestissä, johon linkki tässä:
https://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/kv2017/vaalipiiri/1/kunta/91/alue/035A- AnonyymiUUSI
kapi_ kirjoitti:
Sehän on hienoa, jos sossut ja kommunistitkin puhuvat minun ja Paloheinän puolesta! Kun minä olen jo monissa edellisissä vaaleissa äänestänyt aina kokoomuksen ehdokasta ja kun Paloheinässäkin kokoomus on ylivoimaisesti kannatetuin puolue lähes 50 % ääniosuudella, sossut sentään kolmantena 11,9 % osuudella, vasurit vasta viidentenä 4,1 % osuudella.
Nämä tulokset näen nyt palstalta viestissä, johon linkki tässä:
https://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/kv2017/vaalipiiri/1/kunta/91/alue/035AIhmeellinen kokoomulainen demari. Sellaisiakin olemassa. Keskustan palstalla kavereina puolikommunistit aito-arska ja MPP. Myös tämä Pankkolängvitsi joka kehuu taloasi ja Paloheinää. Vähän kehitysvammaiselta vaikuttava Pankkolängvitsi kehuisi kokoomuslaista, kun toverit MPP ja aito-arska.
EI MENE KAPI JAKELUUN IDEOLOGISI. Yrität syöttää pajunköyttä.
Mikä saa valehtelemaan ! Tapa vasemmistolaisilla. "eihän me vaan muut" Anonyymi kirjoitti:
Ihmeellinen kokoomulainen demari. Sellaisiakin olemassa. Keskustan palstalla kavereina puolikommunistit aito-arska ja MPP. Myös tämä Pankkolängvitsi joka kehuu taloasi ja Paloheinää. Vähän kehitysvammaiselta vaikuttava Pankkolängvitsi kehuisi kokoomuslaista, kun toverit MPP ja aito-arska.
EI MENE KAPI JAKELUUN IDEOLOGISI. Yrität syöttää pajunköyttä.
Mikä saa valehtelemaan ! Tapa vasemmistolaisilla. "eihän me vaan muut"Ihminen kannattaa yleensä puoluetta, jonka näkee parhaiten toimivan omien etujensa puolesta. Vuosien myötä ihmisen elämäntilanne voi muuttua niin, että hän näkee myös omat etunsa toisin kuin joskus aikaisemmin. Näin on käynyt minunkin kohdallani.
Toivottavasti ymmärrät tarkoittamani. En viitsi puhua siitä enempää muuta kuin myönnän kannattaneeni demareita, aikoinaan myös silloista kansanpuoluetta. Koskaan en kuitenkaan ole kannattanut vasureita. En liioin maalaisliittoa tai myöhempää keskustapuoluetta tai nykyistä Suomen Keskustaa, kun en ole koskaan ollut asemassa, jossa kyseisen puolueen politiikan olisin nähnyt parhaaksi omien etujeni kannalta.- AnonyymiUUSI
kapi_ kirjoitti:
Ihminen kannattaa yleensä puoluetta, jonka näkee parhaiten toimivan omien etujensa puolesta. Vuosien myötä ihmisen elämäntilanne voi muuttua niin, että hän näkee myös omat etunsa toisin kuin joskus aikaisemmin. Näin on käynyt minunkin kohdallani.
Toivottavasti ymmärrät tarkoittamani. En viitsi puhua siitä enempää muuta kuin myönnän kannattaneeni demareita, aikoinaan myös silloista kansanpuoluetta. Koskaan en kuitenkaan ole kannattanut vasureita. En liioin maalaisliittoa tai myöhempää keskustapuoluetta tai nykyistä Suomen Keskustaa, kun en ole koskaan ollut asemassa, jossa kyseisen puolueen politiikan olisin nähnyt parhaaksi omien etujeni kannalta.Valion omistaa keskustalaiset maidontuottajat. Varmaan oli vaikeaa keskustalle vihamielisellä. Korjaan väittmääsi ettei Valion johto omista vaan Osuuskunnat -maidon tuottajat Yritit syöttää väärää tietoa aiemmin. Se viittaa vahvaan demari kytkentään, kokoomus henkeä ei edusta tuollainen. Olen keskustalainen ja tunnen nämä omat ympyrät.
Kun vaativat täälläkin maatalouden lopettamista toverit, se sula mahdottomuus. Vihreät jo yritteli puun poltonkin lopettamista kotitaluoksilta, ei nyt poliiikan tälaisiin siirtyä kuin ei lakkoiluunkaan jota Finnair viimeksi, idologiaan perustuvat 100 miljoonaa maksoivat.
- AnonyymiUUSI
Vasen toverit on arvottomia. Saisivt painua takasin venäjälle.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897219- 353821
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082356
- 412342
- 1232236
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401799