Tämmönen välinpitämättömyys Espoon uimarannoilla kertoo vanhempien välinpitämättömyydestä lasta ei vahdita niinkuin aikuisten tulisi rannalla lasta ei saa jättää sekunniksikaan yksin valvovasta silmästä nyt olis taas lastensuojelioilla töitä puuttua asiaan mitä tämän lapsen kotona tapahtuu kun ei välitetä muutenkaan lapsista kauhistunut kahden Rakkaan lapsen Äiti.
ESPOOSSA EI VÄLITETÄ JÄLKI KASVUSTA
6
128
Vastaukset
- Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma!
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/0470409d-9c40-484d-8a91-66d26bfd4848?_gl=1*v7h2m5*_ga*MzAwMDQ3OTczLjE3NTI2NjQ5MTY.*_ga_3L539PMN3X*czE3NTI3MzMzMzEkbzUkZzAkdDE3NTI3MzMzMzEkajYwJGwwJGgw
mtv sanoi että maahanmuuttajat kyseessä
- Anonyymi
Väestö vaihtuu. Ei ennen ollut tämmöistä..
- Anonyymi
Ei ennen ollut kännyköitä, nyt ne on kasvaneet ihmisten käsiin niin, että jopa lasten turvallisuus vaarantuu. Aikuisilla ja myöskin lapsilla todella paha riippuvuus katsoa koko ajan puhelinta. Järkyttävää, että jopa pyöräillessä katse kännykässä. Olen sitä mieltä, että kännykkä on paholaisen keksintö, pilaa lasten aivot ja vie vanhempien ajan ja huomion.
- Anonyymi
Meillä äiti sanoi hyvin vihaisesti kun lähdettiin rannalla pieninä poikina "Jos hukutte, niin remmistä tulee niin että pakarat punoittaa viikonkin päästä!!"
Ei kertakaikkiaan uskallettu hukkua!
- AnonyymiUUSI
Syy ei niinkään ole kansassa, vaan hallituksessa, joka ei salli koulun opettaa muuta kuin kuoret.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078