Mikä lienee tilanne päällä vanhan Esson kulmilla, kun poliisit kulkee luotiliivit päällä ja useampi poliisiauto pihassa parkissa, joukossa myös panssaroitu auto. Ja ambulanssi päivystää muutaman sadan metrin päässä
Vanhan Esson kulmilla poliisitoimintaa eli siel missä mosse katolla
10
463
Vastaukset
- Anonyymi
Mossesta oli kuulemma verot maksamatta. Liivit, koska mossesta saattaa kuumina päivinä lennellä irto-osia lämpölaajenemisen johdosta. Ambulanssi siksi, että liivit ei kuitenkaan suojaa ihan koko kroppaa.
- Anonyymi
Olis katolla hepan ramikka ja luru
- Anonyymi
Tapaus liittyy kuortaneen metsäautotien ampumiseen vuonna 1986.
- Anonyymi
Siitähän kerrottiin että mestarimme ruiskutti ensin ilmaa injektioruiskulla uhrin verenkiertoon. Muistaako joku tarkemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän kerrottiin että mestarimme ruiskutti ensin ilmaa injektioruiskulla uhrin verenkiertoon. Muistaako joku tarkemmin?
modehan tuonkin hourun keksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
modehan tuonkin hourun keksi
kukaan ei keksinyt tuota epätavallista toimintaa. Surullinen tapahtuma kaikkiaan, kun Jarmo, Prouva ja Prouvan ex-mies lähtivät reissuhun pohojanmaalle.
- Anonyymi
Kyllä oli poliiseilla kova vääntö että saivat rankaisijan lopulta maijaan. Vehmalalle syvä kumarrus!
Ikaalisissakin poliisit tarvitsivat runsaasti varustusta, koska rankaisijat eivät lannistu koskaan. https://www.youtube.com/watch?v=Ix4GAHcOUwI
Ja tämäkin vielä https://www.youtube.com/watch?v=0z0KKLpwJXQ
Näin se vaan on. Me emme lannistu koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393