Mikä lienee tilanne päällä vanhan Esson kulmilla, kun poliisit kulkee luotiliivit päällä ja useampi poliisiauto pihassa parkissa, joukossa myös panssaroitu auto. Ja ambulanssi päivystää muutaman sadan metrin päässä
Vanhan Esson kulmilla poliisitoimintaa eli siel missä mosse katolla
10
347
Vastaukset
- Anonyymi
Mossesta oli kuulemma verot maksamatta. Liivit, koska mossesta saattaa kuumina päivinä lennellä irto-osia lämpölaajenemisen johdosta. Ambulanssi siksi, että liivit ei kuitenkaan suojaa ihan koko kroppaa.
- Anonyymi
Olis katolla hepan ramikka ja luru
- Anonyymi
Tapaus liittyy kuortaneen metsäautotien ampumiseen vuonna 1986.
- Anonyymi
Siitähän kerrottiin että mestarimme ruiskutti ensin ilmaa injektioruiskulla uhrin verenkiertoon. Muistaako joku tarkemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän kerrottiin että mestarimme ruiskutti ensin ilmaa injektioruiskulla uhrin verenkiertoon. Muistaako joku tarkemmin?
modehan tuonkin hourun keksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
modehan tuonkin hourun keksi
kukaan ei keksinyt tuota epätavallista toimintaa. Surullinen tapahtuma kaikkiaan, kun Jarmo, Prouva ja Prouvan ex-mies lähtivät reissuhun pohojanmaalle.
- Anonyymi
Kyllä oli poliiseilla kova vääntö että saivat rankaisijan lopulta maijaan. Vehmalalle syvä kumarrus!
Ikaalisissakin poliisit tarvitsivat runsaasti varustusta, koska rankaisijat eivät lannistu koskaan. https://www.youtube.com/watch?v=Ix4GAHcOUwI
Ja tämäkin vielä https://www.youtube.com/watch?v=0z0KKLpwJXQ
Näin se vaan on. Me emme lannistu koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082