Mikä lienee tilanne päällä vanhan Esson kulmilla, kun poliisit kulkee luotiliivit päällä ja useampi poliisiauto pihassa parkissa, joukossa myös panssaroitu auto. Ja ambulanssi päivystää muutaman sadan metrin päässä
Vanhan Esson kulmilla poliisitoimintaa eli siel missä mosse katolla
11
499
Vastaukset
- Anonyymi
Mossesta oli kuulemma verot maksamatta. Liivit, koska mossesta saattaa kuumina päivinä lennellä irto-osia lämpölaajenemisen johdosta. Ambulanssi siksi, että liivit ei kuitenkaan suojaa ihan koko kroppaa.
- Anonyymi
Olis katolla hepan ramikka ja luru
- Anonyymi
Tapaus liittyy kuortaneen metsäautotien ampumiseen vuonna 1986.
- Anonyymi
Siitähän kerrottiin että mestarimme ruiskutti ensin ilmaa injektioruiskulla uhrin verenkiertoon. Muistaako joku tarkemmin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitähän kerrottiin että mestarimme ruiskutti ensin ilmaa injektioruiskulla uhrin verenkiertoon. Muistaako joku tarkemmin?
modehan tuonkin hourun keksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
modehan tuonkin hourun keksi
kukaan ei keksinyt tuota epätavallista toimintaa. Surullinen tapahtuma kaikkiaan, kun Jarmo, Prouva ja Prouvan ex-mies lähtivät reissuhun pohojanmaalle.
- Anonyymi
Kyllä oli poliiseilla kova vääntö että saivat rankaisijan lopulta maijaan. Vehmalalle syvä kumarrus!
Ikaalisissakin poliisit tarvitsivat runsaasti varustusta, koska rankaisijat eivät lannistu koskaan. https://www.youtube.com/watch?v=Ix4GAHcOUwI
Ja tämäkin vielä https://www.youtube.com/watch?v=0z0KKLpwJXQ
Näin se vaan on. Me emme lannistu koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927