Olen juuri ottamassa Windows 11 käyttäön. Ei suostu asentamaan mitään virustorjuntaohjelmaa. Onko siinä jo valmiina virustorjunta. Herjaa,että sallii vain Microsoftin hyväksymät ohjelmat.
Virustorjunta
10
329
Vastaukset
- Anonyymi
Olet varmaan törmmännyt heti Windowsin toimimattomuuteen!
- Anonyymi
No nyt sinä masensit avaajan ihan alkumetreille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt sinä masensit avaajan ihan alkumetreille.
Windows hänet jo masensi!
- Anonyymi
Se siis tarkoitaa: Osta, Maksa, Osta, Maksa....
- Anonyymi
Aivan Paska Windows
Windows on paskuutta :( Defender vaikuttaa olevan syypää vakavaan virusongelmaan! - Anonyymi
Windows on ns. S-tilassa. Tuo rajaa sovelluksien hankinnan ainoastaan Ms Storeen. Tuo on Win11 Homen ominaisuus. Tuosta tilasta voi poistua. Erillistä virustutkaa et välttämättä edes tarvitse. Windows sisältää Defenderin, mikä on nykyisellään riittävä suoja.
1. Klikkaa Käynnistä -valikko auki
2. Valitse Asetukset
3. Valitse Järjestelmä
4. Järjestelmän alla siirry kohtaan Aktivointi
5. Täällä näet, että Windows on aktivoitu. Aktivoinnin tilan kertovan rivin alla näet ylimääräisen tekstilaatikon, mikä kertoo S-tilan olevan käytössä
6. Klikkaa S-tila -riviä, ja täältä avautuu painike "Avaa Store". Tämä käynnistää Ms Storen.
7. Storen avauduttua, näet tekstin "Siirry pois S-tilasta". Klikkaa painiketta, missä lukee "Lataa". Odota hetki. Latauksen valmistuttua saat ilmoituksen, että nyt on valmista, ja voit sulkea ikkunan "Sulje"-painikkeesta.
8. Nyt sinulla on käytössä tavallinen Windows 11 Home, ja voit ladata & asentaa ohjelmia haluamistasi lähteistä. - Anonyymi
W11 saastuu aina ja nopeasti!
- Anonyymi
Miten voidaan tarkistaa tarkemmin mikä ulkoisen muistin tiedosto tai ohjelma aiheuttaa uhkia. Windows ilmoittaa että uhkia löytyi mutta ei tarkemmin että mikä ohjelma.
- Anonyymi
Ainakin W10:sä löytyy Virusten ja Uhkien torjunta josta näkee suojaushistorian. Asetuksista kaivelet.
- Anonyymi
Siinä sen näet ettei Windowsissa nykyään mikään toimi!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101