…..kuka ne maksaa ? Trumpin mukaan maksajia ovat muut Nato maat, mutta ei USA. Nyt jo ainakin kolme maata eli Ranska, Italia ja Slovakia ovat ilmoittaneet etteivät osallistu maksamiseen. Ja lisää on tulossa .
Mites Suomi ? Tietysti Suomi maksaa, koska eihän nyt Suomi halua Trumppia suututtaa, eihän ?
USA valmistaa aseita Ukrainalle lähetettäväksi mutta
8
94
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka ne maksaa ?
Putin
korotettujen Tullien muodossa.
etkai vasupaska oikeasti väitä, ettet tajunnut ?
Itse tehtailet täällä vastaavia hajatelmia jokapäivä.
Sdp- haisee
Sdp- Neuvostoliitossa perustettu puolue.- Anonyymi
Persun aivopieru.
- Anonyymi
Persut ja Kokoomuslaiset ovat valmiita maksamaan kaiken, mitä trumppilaiset keksivät vaatia.
Ja nehän maksattavat ja paljon. Suomesta on kovaa vauhtia tulossa yksi Jenkkien siirtomaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persut ja Kokoomuslaiset ovat valmiita maksamaan kaiken, mitä trumppilaiset keksivät vaatia.
Ja nehän maksattavat ja paljon. Suomesta on kovaa vauhtia tulossa yksi Jenkkien siirtomaa.Olemme ( suomi ) 140 miljardia VELKAA.
Tottakai olemme ulkopuolisten omistuksessa !
Maamme on LAINANPANTTINA
Ollut jo ties kuinka kauan.
- Anonyymi
Kuulostaa että Orponen on Putlerin puolella nyt.
- Anonyymi
Nyt on ryssällä hätä, lisää ammuksia.
Toivottavasti sellaisia millä myös Moskovassa kerrostalot alkavat savuamaan.
Pitäähän sotaa kannattavan kanssa saada kokea sota. - Anonyymi
Putin sotii. Ukraina tarvitsee aseita puolustukseensa. USA valmistaa aseita. Osa Nato maista joutuu ne maksamaan esim Suomi. Osa ei maksa.
Ketkä hyötyvät ?
Jenkkien aseteollisuus eniten. Tietysti. Trumpin kannatus nousee.
Ukrainalaiset kärsivät, kuolevat, vammautuvat….
Suomi ja maksavat valtiot köyhtyvät…
Ja sota jatkuu…
Typerää ihmishenkien haaskausta. Valtavien rahamäärien tuhlausta.
Typeryys huipussaan. Trumpin voitto vaaleissa oli hulluuden voitto. Ja nyt se todentuu. - AnonyymiUUSI
Velkarahalla maksettujen aseiden lopullista maksajaa ei vielä tiedetä mutta todennäköisesti nuoret maksavat aseet kovalla työnteolla.
Tällä hetkellä valtionvelka on asukasta kohden 32 778 euroa.
https://www.valtionvelka.fi/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as883488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 512982
- 592823
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542667Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552391Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118