Sekä naisilta että miehiltä tuntuu että lähtee järki. Kyseessä joku "työpaikkaromanssin" tapainen. Nainen kehen olen ihastunut ja olen joskus häntä lähestynytkin mutta ei se koskaan ole halunnut tehdä minun kanssa mitään ja kerran jopa suuttui minulle.
Mistä johtuu että hän silti selvästi flirttailee jne. Ja tiedän 100prosentin varmuudella että hän on sinkku. Jos pyrin etääntymään hän pyrkii lähentymään ja päinvastoin. Mitä hittoa tuo tarkoittaa ja sitten aika monestikin kun olemme kahden vaistoan että hänen tekisi mieli tehdä jotain saattaa rivien välistä jotain vihjatakin mutta ei kuitenkaan tee mitään vaikka odotan.
Tuo on mielestäni aika kuluttavaa pitäiskö siis muuttua ihan täysin vältteleväksi jääpalikaksi ennenkuin sekoan. Voiko muka oikeasti jännittää niin paljon vai onko tuo tahallista? En oikeasti jaksa enää. Tuntuu että pitäis varmaan ignoorata eikä elätellä mitään koska mitään ei tapahdu ja aina vaan pettyy. Tuo syö energiaa ja aiheuttaa vaan stressiä ja päänvaivaa.
Fiksu neuvo ois tarpeen nyt
23
436
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tää palstako on paikka, josta odotat parhaimmat neuvot saavas?
Nappaa se mimmi enskerral kainaloon, äläkä tommosia märehdi.
@sivusilmä - Anonyymi
Kuulostaa siltä, että vain leikkii kanssasi.
- Anonyymi
Tai pelkää että leikit hänen kanssaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai pelkää että leikit hänen kanssaan.
En usko. Jos tuo olisi tilanne, miksi olisi suuttunut?
- Anonyymi
No miten oot lähestynyt? Suoraan vai epäsuorasti? Lähdetään ensin siitä.
- Anonyymi
Täältä saa suomen parhaat vinkit
- Anonyymi
😝😝😝
- Anonyymi
Se on miellyttämisen tarpeinen mutta ainakin aluksi oli haluton... 🤔
Niinpä se flirttaa sulle kun se on siitä jotain sellaista mistä sinä tykkäät, kun oot jo osoittanu kiinnostusta. Lisäksi se kokee olevansa haluttu kun saa sun huomiota, mikä sopii sen itsetunnolle hyvin.
Aina jos sitten etäännyt jotenkin, se luulee epäonnistuneensa miellyttämisessä ja koittaa kompensoida lähentymällä. Ja jos se onnistuu lähentyyn, se kokee itse olevansa vallassa ja haluttava.
Mitä pitäisi sitten tehdä?
No se riippuu mitä haluat, koska se on lähinnä sinusta kiinni.
Jos nostat sinun miellyttämisen kynnystä ja säännöstelet hänelle jakamaasi palkintoa, huomiota, voit katsoa miten pitkälle ja tosissaan se nainen on kanssasi valmis menemään. Hienovaraisesti edeten voit jopa johdatella sen halukkaasti menemään pidemmälle kuin mitä se kuvitteli itsekään olevansa valmis alunperin tekemään.
Lopputulos on se mitä haluat: se nainen tekee lopulta vaatteet päällä tai ilman mitä haluat tai sitten se lopettaa tuon leikin.
Onnistut siis joka tapauksessa.
Mikään ei kuitenkaan muutu, jollet ota asiassa aloitetta ja kerro (tai epäsuorasti vihjaa) mitä haluat että se nainen seuraavaksi tekee. Älä siis kysy yhtään mitään, vaan kerro sille mitä odotat ja haluat siltä. Sitten sen mukaan miten se toimii, palkitset huomiollasi tai kokonaan eväät huomiosi.
Se saa sen joko etääntyyn tai kuulemaan toiveesi.
Kun se kohta sitten huomaa itsekin kiltisti juoksevansa aina kun sinä käsket, se sekä säikähtää että kiihottuu. Ja jollei se säikähdä liikaa, kun sun käskyt on olleet inhimillisiä ja jopa sopivan eroottisesti leikkisiä, se ei enää voi eikä halua mitään muuta kuin kierähtää selälleen ja levittää sulle.- Anonyymi
On manipuloivaa käytöstä. Luuletko että tuolla taktiikalla nainen menee lankaan?
- Anonyymi
Jos mies toimii noin, ei saa sitten suuttua tai alkaa väkivaltaiseksi jos nainen ei sittenkään toimi viime hetkellä " oikein" vaan pakittaa. Kun "haistaa" pelin luonteen .
- Anonyymi
No jos hän rivien välistä vihjaa jotain, niin etkö voi tarttua siihen. Hän kertoo esim. minne baariin on menossa, niin sanoisit että säkin voit tulla sinne. - sinkkunainen
- Anonyymi
Luin jostain, että mitä epävarmempi ja/tai stressaavampi työtilanne on, siltä alttiimpi ihminen on työpaikkaromanssille.
Työpaikkaromanssista ja varsinkin epäonnistuneesta sellaisesta voi seurata - jos ei nyt suoranaista työpaikan menetystä - niin kova stressi. Ihminen muuttuu haavoittuvaiseksi, kun henkilökohtaisen elämän tunteet (eli suhde toiseen) tuodaan työpaikalle. Työkaverit alkavat reagoimaan. Kun romanssi päättyy ja tulee riitaa, on todella raskasta.
Joten kannattaa toimia fiksusti. - Anonyymi
Toi voi olla myös niin että hän haluaa vaan aidosti olla sun kaveri tms. Että hän pitää susta paljon tyyppinä ihan oikeasti ja haluaa olla tekemisissä mutta vaan kaverina. Tää menee usein miehiltä ohi eli siis nainen voi pitää jostain tyypistä tosi paljon mutta ei olla seksuaalisesti yhtäön kiinnostunut
- Anonyymi
Nää on näitä kissa-hiiri -leikkejä joita nykyään paljon harrastetaan aikansa kuluksi.
- Anonyymi
Totta ja sen jälkeen aletaan syyttämään toista häirinnästä ja kiusaamisesta.
- Anonyymi
Ei ikinä kannata ihastua keneenkään. Nainen on aloitteellinen jos on kiinnostunut sinusta. Miehen ei kannata ikinä olla aloitteelinen kenenkään naiseen.
- Anonyymi
Nainen vain pelaa kanssasi. Testaa viehätys voimaansa. Kokemusta on. Ei kannata tehdä mitään, nainen on pelaaja aina.
Muuten antaisi pillua heti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen vain pelaa kanssasi. Testaa viehätys voimaansa. Kokemusta on. Ei kannata tehdä mitään, nainen on pelaaja aina.
Muuten antaisi pillua heti.Nää on kyllä kaksi surkeaa neuvoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää on kyllä kaksi surkeaa neuvoa
😅🤭
- Anonyymi
Leikiltä kuulostaa.
Ja leikki on pilalla heti kun sen ottaa tosissaan. - Anonyymi
Älä tee mitään työpaikalla. Saattaa mennä koko touhu plörinäksi. Suhteet työpaikan ulkopuolella vaikka samassa työssä olisittekin. Ei rakastuminen tai ihastuminen ole väärin.
- Anonyymi
Vedät lärvätsalot ja kirjoitat hänelle jotain ikimuistoista esim aamuyöstä hänen puhelimeen
- Anonyymi
Katso häntä kiinnostuneesti ja tiiviisti suoraan silmiin melko pitkään, sitten käännä pää hitaasti pois. Älä tee mitään muuta. Tämän jälkeen ole melko neutraali ja kiinnostunut muista jutuista.
Veikkaan, että nainen tekee aloitteen lähipäivinä/viikkoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576