Ruskeassa talossakin...aah...
Vielä on kesää jäljellä!
19
446
Vastaukset
- Anonyymi
Kesäleirillä tapahtuu tänään 180 asteen käännös oikeaan. Kaikki ympyräjunassa olevat tekevät tämän. Samalla junan suunta myös luonnollisesti vaihtuu.
- Anonyymi
Suunta Turun Ruskean Talon kesäsiirtolan ympyräjunassa vaihtuu vain teoreettisesti. Lopulta kaikki suuntima neohumanistisessa toiminnassa on lopulta aina päin persettä, kirjaimellisesti.
- Anonyymi
Ruskeassa Talossa on ainainen kesä, sillä Ruskean Auringon lämmöstä saa nauttia ympäri vuoden
- Anonyymi
Missään ei ole lämpimämpää kuin Ruputalkkarin ja Plösönaaman karhunsyleilyssä (plörbs!).
- Anonyymi
Aah...
- Anonyymi
Joo, kyllä
- Anonyymi
Kohtaa alkaa RUSKAN AIKA. Hämärtyvä syksy tekee plösönaamoille, menninkäisille ja kurahousumiehille helpommaksi asettua piiloon väijymään. Nuoret pojat: jos näette esim. Samppalinnanpuistossa jossain puskassa hyljemäisen hahmon ja sille kuuluvat kiiluvat silmät, juoskaa heti henkenne edestä karkuun! Onneksi lättäjalkainen isänmaallinen on liikkeiltään hidas eikä saa kiinni... On vain vältettävä joutumasta alistajan ansaan ja vangituksi.
- Anonyymi
Monet pikkupojat ovat jääneet ikuisiksi ajoiksi Samppalinnan sisällä olevaan labyrinttiin. Ei auta vaikka kuinka huutaisi äitiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet pikkupojat ovat jääneet ikuisiksi ajoiksi Samppalinnan sisällä olevaan labyrinttiin. Ei auta vaikka kuinka huutaisi äitiä.
Ja jokaikinen aamu alkaa El Bimbolla.
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
- Anonyymi
Turun Ruskean Talon juhannus jatkuu yhä, kestäen perinteisesti vähintään kaatuneiden muistopäivään asti. Joka taas jatkuu jouluun asti.
- Anonyymi
Kaatuneiden muistopäivänä kaatuu miestä (ja pikkupoikaa), kuten vuoden jokaisena päivänä ruskeassa talossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaatuneiden muistopäivänä kaatuu miestä (ja pikkupoikaa), kuten vuoden jokaisena päivänä ruskeassa talossa.
Sehän on selvä, että Turun Ruskean Talon masinoima pervoiluaalto on täysin laskelmoitua toimintaa.
- Anonyymi
Turun Ruskean Talon kellarissa (joka on siis totisinta totta, eikä pelkkää lahtelaista fantasiaa) on aamusulkeiset hoidettu ja nupit plankattu.
- Anonyymi
Ja käsi kädessä kuljemme taloon ruskeaan ja se minua niin ravistaa. Tämä hetki saa minut pian aivovaurioon, taloon ruskeaan kanssasi voo-oo-oo-oo.
Julkinen ruskea salaisuus on, että Pertti Neumann oli ja eli Ruskean Veljesliiton alla vuodet 1981-1983. Eräänlainen munkkivihkimys, mutta kasteen sijasta patukkaa. - Anonyymi
Isänmaallisen tangomusiikin lisäksi myös Dingo kuuluu Ruskean Talon hyväksymään musiikkiin.
Esimerkiksi "Nahkatakkinen tyttö" sisältää vahvoja ruskeita, subversiivis-esoteerisiä merkityksiä jotka avautuvat vain Ruskean Initiaation läpikäyneille.- Anonyymi
Porilla ja Turulla on viha-rakkaus-suhde. Siinä kipu ja nautinto yhdistyvät...aah...siirtykäämme dualismin rajan yli toiselle puolelle duvalismiin.
- AnonyymiUUSI
Voisiko joku asiaan vihkiytynyt lopultakin kertoa mitä tekemistä tällä älyttömällä sodomialla on neohumanismin kanssa?
- AnonyymiUUSI
Sodomia edustaa neohumanismin todellista perimmäistä syvintä olemusta aidoimmillaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071