Janni Hussi ja Joel Harkimo ovat ERONNEET !
Ei saanut selvää, että KUMPI HEISTÄ ON RUMEMPI.
Monta tuntia helvetti luin KAUNIIN NAISEN JA KOMEAN MIEHEN EROSTA!
Sitten minä huomasin, että vittu minä unohdin noiden eron takia mennä sinne kello 23 treffeille jos RUMA TURJAKE ÄIJÄ tänään sattuis paikalle.
Syököön sääsket vuorostaan äijää niin saa KAUNIILTA NAISILTA RAKKAUTTA!
Kauhea uutinen ja monta juttua oli tehty.
7
128
Vastaukset
- Anonyymi
Kohta janni ja j.m latvala on yhdessä. 🤣 sai nyhdettyä jollelta massit pois. Nyt tarvii pönkittää ralliuraa eteenpäin J.M:n kanssa. Miten J.M:n aina haksahtaa noihin? Onko Huussi parempi kuin Torppa?🤣🤣🤣
- Anonyymi
Heillä oli avioehto ja kumpikaan ei hyötynyt toistaan ilmeisesti mitään.
Veikkaan, että talosta on velkaa vielä, koska Janni siellä on yksin asunut koiran kanssa.
JM kertoi toisessa jutussa, että oli suuri yllätys tuo ero.
He ovat VAIN TYÖKAVEREITA ja ei JM varmaan edes tiennyt, että Janni oli naimissa.
Eron syy oli se, että Janni ei halunnut lapsia mutta Joel olisi halunnut.
Harkimo on lähdössä purjehtimaan joten he eroavat jo muutenkin tuon takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan, että talosta on velkaa vielä, koska Janni siellä on yksin asunut koiran kanssa.
He ovat VAIN TYÖKAVEREITA ja ei JM varmaan edes tiennyt, että Janni oli naimissa.
Harkimo on lähdössä purjehtimaan joten he eroavat jo muutenkin tuon takia.Kyllä RUMA TURJAKE ÄMMÄ näitä Julkkis ja muitakin juoruja lukee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harkimo on lähdössä purjehtimaan joten he eroavat jo muutenkin tuon takia.Miten osasitkin kääntää asiat parhain päin? 🤣 Eihän ne voi nyt lehdessä myöntää, että janni väänsi historic rallissa väärää vaihdekeppiä vai pitäisikö sanoa heppiä. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten osasitkin kääntää asiat parhain päin? 🤣 Eihän ne voi nyt lehdessä myöntää, että janni väänsi historic rallissa väärää vaihdekeppiä vai pitäisikö sanoa heppiä. 🤣
Voihan Jannilla olla joku toinen TALLI MESTARI kiikarissa..
Jos tästä oikein SKANDAALI juttu halutaan kehittää.
Kunnianloukkaus niin eivät voi EROTA IKINÄ!
Me ei olla Ruman Turjake Äijän kanssa edes VIRALLISESTI naimissa vaikka meidän kunnioita on sentään loukauttu ja vielä ryöstetty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten osasitkin kääntää asiat parhain päin? 🤣 Eihän ne voi nyt lehdessä myöntää, että janni väänsi historic rallissa väärää vaihdekeppiä vai pitäisikö sanoa heppiä. 🤣
😆😆😆👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jolle huomannut pitkillä venereissuillaan, että Kyllikki on parempaa seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556