Ensin lätkäsevät Euroopan Unionin budjeti tulevaisuudessa 2 000 000 000, johon kokoomus sanoo ettei Suomis siihen suostu?
Aina tehty ainakin 40 vuotta politiikassa yliampuma meno jota lopullista päätöstä ronkitaan mukamas ammattitaidolla saatuun "järkevään tulokseen" jota pidetään suurena saavutuksena. Sitten sen jäkeen napittelevat tv:ssä pukujensa nappeja, jotku ehka onko sepaluksen vetskari kiinni ja toteavat "tämä on hyvä päätös EU :ssa, tehtävä on vaatinut tarkkaa tutkimusta, olemme tyytyväisiä saatuun tulokseen." Lisäävät EU:n tuled olla yhtenäinen päätöksistä emmekä halua erottua joukosta, EU tarvitsee yhtenäisyyttä, puhallamme yhteen hiileen."
Taas menee kuin ennenki mennyt
4
135
Vastaukset
- Anonyymi
Luku on siis 2.000.000.000.000 euroa!
- Anonyymi
Ranska, Italia ja Tsekki eivät muka kykene lähtemään edes amerikkalaisten aseiden ostokimppaan Ukrainalle. Miten ne muka haalivat sitten EU- rahoituksen kasaan.
- Anonyymi
Kokoomus sanoo että ei suostu, mutta kohta on täsmälleen samaa mieltä von der Layenin mafian kanssa ja suostuu yhteisvelkaan ym. hullutuksiin. Tässä on se hyvä puoli, että tällainen taloudenpito tulee aiheuttamaan pahoja ristiriitoja eu-maiden välille ja on siten taas yksi naula eu:n hajoamisen arkkuun lisää. Hyvä näin!
- Anonyymi
EU on jo käytännössä hajonnut. Putleri on saavuttamassa tavoitteensa. Osa Välimeren mustalaismaistakin nuolee Venäjää avoimesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078