Telkussa aletaan näyttää polyamorisia perheitä

Anonyymi-ap

Mainoksessa on kaksi naista ja kaksi miestä, jotka muodostavat perheen. Lakia on muutettava, jotta saavat mennä naimisiin.

Tähän asti on tultu; mihin vielä mennään?

7

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pikkuhiljaa aletaan laillistaa haaremihommia. Se on vähän niin kuin pakko, koska Suomessa asuu paljon somalimiehiä joilla on jopa neljäkin vaimoa. Koska heitä ei saa lopettamaan moniavioisuutta, suomalaisten pitää vain kotoutua somalien tavoille ja alkaa hyväksyä se.

• Anonyymi

Mitä se on ulkopuolisilta pois, jos mies elättää neljää vaimoa ja lapsia?

Jos on varaa, niin pitäköön haareminsa!

• Anonyymi

Utahissa homma toimii, koska vaimot käyvät ansiotyössä. Suomessa nämä elävät sosiaalituen varassa. Ei pitäisi hyväksyä monta vaimoa, mutta milläs sen estät?

• Anonyymi

Ministeri Saria ja kohauttaja pöyristyvää Päiviä saisi tulla 24/9 mustat kuutiosta enemmän. Vaadin 🙏☝️

• Anonyymi

Raamatun Sana ja Jumala on unohdettu haureuden kiimassa.

• Anonyymi

Jeesus hyväksyi monivaimoisuuden Mooseksen laissa. Se on Jeesuksen eli Jumalan antama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus hyväksyi monivaimoisuuden Mooseksen laissa. Se on Jeesuksen eli Jumalan antama.

”Jokainen, joka hylkää vaimonsa ja nai toisen, tekee huorin; ja joka nai miehensä hylkäämän, tekee huorin.”
        ‭‭Luukas‬ ‭16‬:‭18‬ ‭FB38‬‬

”On sanottu: 'Joka hylkää vaimonsa, antakoon hänelle erokirjan'. Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden, saattaa hänet tekemään huorin, ja joka nai hyljätyn, tekee huorin.”
        ‭‭Matteus‬ ‭5‬:‭31‬-‭32‬ ‭FB38‬‬

”Ja fariseuksia tuli hänen luoksensa, ja he kiusasivat häntä sanoen: "Onko miehen lupa hyljätä vaimonsa mistä syystä tahansa?" Hän vastasi ja sanoi: "Ettekö ole lukeneet, että Luoja jo alussa 'loi heidät mieheksi ja naiseksi' ja sanoi: 'Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi'? Niin eivät he enää ole kaksi, vaan yksi liha. Minkä siis Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."

He sanoivat hänelle: "Miksi sitten Mooses käski antaa erokirjan ja hyljätä hänet?" Hän sanoi heille: "Teidän sydämenne kovuuden tähden Mooses salli teidän hyljätä vaimonne, mutta alusta ei niin ollut. Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."”
        ‭‭Matteus‬ ‭19‬:‭3‬-‭9‬ ‭FB38‬‬

”Mutta mitä siihen tulee, mistä kirjoititte, niin hyvä on miehelle olla naiseen ryhtymättä; mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä. Täyttäköön mies velvollisuutensa vaimoansa kohtaan, ja samoin vaimo miestänsä kohtaan. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa, vaan hänen miehensä vallassa; samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa, vaan vaimon vallassa.

Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä keskinäisestä sopimuksesta joksikin ajaksi, niin että olisitte vapaat rukoukseen ja sitten taas tulisitte yhteen, ettei saatana teitä kiusaisi teidän hillittömyytenne tähden. Mutta tämän minä sanon myönnytyksenä, en käskynä. Soisin kaikkien ihmisten olevan niinkuin minäkin; mutta kullakin on oma lahjansa Jumalalta, yhdellä yksi, toisella toinen.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭7‬:‭1‬-‭7‬ ‭FB38‬‬

”Mutta naimisissa oleville minä julistan, en kuitenkaan minä, vaan Herra, ettei vaimo saa erota miehestään; mutta jos hän eroaa, niin pysyköön naimatonna tai sopikoon miehensä kanssa; eikä mies saa hyljätä vaimoansa.”
        ‭‭1. Korinttilaiskirje‬ ‭7‬:‭10‬-‭11‬ ‭FB38‬‬

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      60
      3186
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe