Pääministeripuolueena SDP:n ja Nasima Razmyarin toimintalinja olisi selvä: vihapuheesta vankilaan – mutta laittomasta maassaoleskelusta palkinto. Suomalaisille rajat sananvapauteen – mutta ei rajoja maahanmuutolle. Ja jos kritisoisit Razmyaria, joutuisit maksamaan kunnianloukkauksesta korvauksia, kansanedustaja Sanna Antikainen varoittaa.
Heinäkuun alussa SDP:n varapuheenjohtaja Nasima Razmyar herätti hämmennystä ilmoittamalla puolueensa leikkaavan suomalaisesta maataloudesta. Perussuomalaisten Wille Rydman kritisoi linjausta, muistuttaen sen vaikutuksista Suomen turvallisuuteen ja huoltovarmuuteen. Samalla hän toi esiin Razmyarin poliittisen linjan, jonka hän näkee toistuvasti vievän Suomea haitalliseen suuntaan.
suomen uutiset ote
Antikainen: Kuvitelkaa demarien Nasima Razmyar sisäministerinä
59
650
Vastaukset
- Anonyymi
moktar gubta sdp vielä pahempi...
- Anonyymi
Älä huoli. Sillä ei liikuntakyky riitä.
Muiden mielestäkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli. Sillä ei liikuntakyky riitä.
Muiden mielestäkään.mutta moskovan suu on tehokas? sdp se kehuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta moskovan suu on tehokas? sdp se kehuu
No sutki kun on suustaan, selviää selittelyllä.
Jos näkee oikeutettuna vain itsensä, huomaamatta tai keskittyen vain omaan persoonaansa, joutuu lopulta paitsioon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sutki kun on suustaan, selviää selittelyllä.
Jos näkee oikeutettuna vain itsensä, huomaamatta tai keskittyen vain omaan persoonaansa, joutuu lopulta paitsioon.Ei taidokasta tuo. Myönnän sen.
Jos näkee vain itsensä, ainoana oikeutettuna omien mielipiteiden kommentointiin, joutuu lopulta paitsioon.
Niin kauan kuin saa palautetta, jaksaa itsekin vastata loputtomiin.
Tämä ei koske aloituksen henkilöitä. - Anonyymi
menkää persut homostelee muualle
- Anonyymi
Rekkakuski Lintmanni pääministerinä Moskovasta tullut afgaani sisäministerinä, Tuppurainen talousministerinä (osaan (koulu)saksaa, kyllä minä selviän Uniper saksalaisille Fortumin venäjäsijoitukset venäläisille), saamatonjuntta Rupilainen ulkoministerinä (viisi vuotta Afrikka-komissaarina, ei mitään tulosta, sentään kummallinen Trump teki heti rauhan Afrikassa https://www.suomenuutiset.fi/trumpin-hallinto-paatti-taas-yhden-sodan-ruanda-ja-kongon-demokraattinen-tasavalta-allekirjoittivat-rauhansopimuksen/ )
Ja Pekka Haavisto apuministerinä soittamassa Trumpille terve Taneli olen Pekka etkö voisi panostaa Ukrainan juttuun mennään yhdessä prideen sen jälkeen jne minulla on YK-kokemusta olen saanut sieltä hyvin palkkaa ja matkuseskella aika paljon ...- Anonyymi
Tällainen skenaario olisi pahempi kuin atomisota. Harkitsisin vakavasti loikkaamista Venäjälle.
- Anonyymi
Suomen yhtiöt ovat vituralle suhmuroitu.
- Anonyymi
Sdp- puolueen
päivät
ovat
luettu.- Anonyymi
Silläkö näyttää persupullero?😂🤣
- Anonyymi
Antikainen nyt ei ole edes persupenaalin terävin kynä.
Ainut tunne mitä täti herättää on myötähäpeä.- Anonyymi
Sanoo rattmoktargubtaseijaah
- Anonyymi
Tylsä laulaen puhuva ähkiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo rattmoktargubtaseijaah
Älä ota enää
- Anonyymi
no muuta sinä afgaaneihin moktar gubta
- Anonyymi
Katasrofitapaus.
- Anonyymi
allulujaa sdp
- Anonyymi
all-aah
- Anonyymi
Jo päivällä persu noin humalassa !
- Anonyymi
noita agfaani
- Anonyymi
Tyhmä persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä persu.
Isis sua opetti?
- Anonyymi
Antikaisen lehmitytö on yhtä typerä kuin puolueensa.
- Anonyymi
nnju
- Anonyymi
jkjku
- Anonyymi
Kklö
- Anonyymi
Moskovan tyttö?
- Anonyymi
https://yle.fi/a/74-20174013
poistoon - Anonyymi
Mmm
- Anonyymi
Vasururipuolueet, Demarit ja Vasemmistoliitto, ovat haalineet valtuustolistoilleen venäjämielisiä
edustajia päättäjiä mm. Itä-Suomessa. Osa alkaa jo tehdä mieleistään politiikkaa putiikin pussiin:
https://www.hs.fi/alueet/art-2000011379794.html
Vahinko on jo tapahtunut, vaikka heidät on erotettu puolueesta. Päättäjinä he jatkavat! - Anonyymi
Kohta ei tarvitse enää kuvitella, kun Natsima on sisäministeri…
- Anonyymi
Hamassalosta tulisi myös hyvä sisäministeri.
- Anonyymi
Natsima, Mäkynen, Harakka…jne, demareiden muslimiveljeskunnan takuu varmaa ministeriainesta!
- Anonyymi
Keskustan Kaikkonen kumileimasimena maahanmuuttoministerin tehtävässä.
- Anonyymi
Aivan mahtava idea.
- Anonyymi
kkk
- Anonyymi
gghj
- Anonyymi
ffgf
- Anonyymi
ssdp
- Anonyymi
demarien Nasima Razmyar sisäministerinä, hyvä niin, jos vaikka Afganistanin sisäminiusterinä, muttei koskaan Suomen.
- Anonyymi
Kyllä, nimenomaa demareiden muslimiveljeskunnan sisäministeri suomessa.
- Anonyymi
moktar gubta sdp
- Anonyymi
Mutta ei tuleva sisäministeri, kuten Natsima…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei tuleva sisäministeri, kuten Natsima…
onko ympärileikattu ja puhdas ?
- Anonyymi
nasima olisi hyvä pääministeri,
- Anonyymi
SDP ei ole sijaa enää suomen hallituksessa!
he ajoivat maamme PERIKATOON söivät LAPSEMME TULEVAISUUDEN!
nyt Riikka oikaisee HÄNEN TÄYTYY JATKAA! - Anonyymi
mrrrrr
- Anonyymi
Natsimalle aletaan petaamaan sisäministerin paikkaa!
Pääasiahan on että islamisaatio jatkuu SUOMESSA, niin kaua ettei sitä kyetä enää pysäyttämään ja hallitsemaan… - Anonyymi
muista varmistaa asia äänestämällä PS ja kokoomus
- Anonyymi
onko tämä puhdas ympärileikattu `vai vihaa puhuva pakana ?
täytyisi olla tuoteseloste, niin tietäisi, onko terroristi tai muu haitta. - Anonyymi
ei koskaan Nazimaa, palautettava heti "omaan kotiinsa".
- Anonyymi
Rasmaier om moskovan eliittikom perhe talibaneja jotka kommunisteina päästettiin haloslaisen pskasakin toimesta Suomeen afkaaniperhe
Helsinkiä johti jonkin aikaa af ja muuy kaanit huli- ja peli -
Sumen päkaupunki on häslinki - Anonyymi
Natsima on tuleva sisäministerimme.
Eikö totta PROFEETTA MOKTAR! - Anonyymi
Öölo
- Anonyymi
wwwa
- Anonyymi
pahamaa
- Anonyymi
paha , edustaa terroria. ja onko puhdas ja ympärileikattu ?+ kelpaako pyhien miesten päytään tämä ? onko paasto pätevä ?
- Anonyymi
wwww
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372340
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361276- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122798- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan57582