Pääministeripuolueena SDP:n ja Nasima Razmyarin toimintalinja olisi selvä: vihapuheesta vankilaan – mutta laittomasta maassaoleskelusta palkinto. Suomalaisille rajat sananvapauteen – mutta ei rajoja maahanmuutolle. Ja jos kritisoisit Razmyaria, joutuisit maksamaan kunnianloukkauksesta korvauksia, kansanedustaja Sanna Antikainen varoittaa.
Heinäkuun alussa SDP:n varapuheenjohtaja Nasima Razmyar herätti hämmennystä ilmoittamalla puolueensa leikkaavan suomalaisesta maataloudesta. Perussuomalaisten Wille Rydman kritisoi linjausta, muistuttaen sen vaikutuksista Suomen turvallisuuteen ja huoltovarmuuteen. Samalla hän toi esiin Razmyarin poliittisen linjan, jonka hän näkee toistuvasti vievän Suomea haitalliseen suuntaan.
suomen uutiset ote
Antikainen: Kuvitelkaa demarien Nasima Razmyar sisäministerinä
13
137
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
moktar gubta sdp vielä pahempi...
- AnonyymiUUSI
Älä huoli. Sillä ei liikuntakyky riitä.
Muiden mielestäkään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä huoli. Sillä ei liikuntakyky riitä.
Muiden mielestäkään.mutta moskovan suu on tehokas? sdp se kehuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
mutta moskovan suu on tehokas? sdp se kehuu
No sutki kun on suustaan, selviää selittelyllä.
Jos näkee oikeutettuna vain itsensä, huomaamatta tai keskittyen vain omaan persoonaansa, joutuu lopulta paitsioon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sutki kun on suustaan, selviää selittelyllä.
Jos näkee oikeutettuna vain itsensä, huomaamatta tai keskittyen vain omaan persoonaansa, joutuu lopulta paitsioon.Ei taidokasta tuo. Myönnän sen.
Jos näkee vain itsensä, ainoana oikeutettuna omien mielipiteiden kommentointiin, joutuu lopulta paitsioon.
Niin kauan kuin saa palautetta, jaksaa itsekin vastata loputtomiin.
Tämä ei koske aloituksen henkilöitä.
- AnonyymiUUSI
Rekkakuski Lintmanni pääministerinä Moskovasta tullut afgaani sisäministerinä, Tuppurainen talousministerinä (osaan (koulu)saksaa, kyllä minä selviän Uniper saksalaisille Fortumin venäjäsijoitukset venäläisille), saamatonjuntta Rupilainen ulkoministerinä (viisi vuotta Afrikka-komissaarina, ei mitään tulosta, sentään kummallinen Trump teki heti rauhan Afrikassa https://www.suomenuutiset.fi/trumpin-hallinto-paatti-taas-yhden-sodan-ruanda-ja-kongon-demokraattinen-tasavalta-allekirjoittivat-rauhansopimuksen/ )
Ja Pekka Haavisto apuministerinä soittamassa Trumpille terve Taneli olen Pekka etkö voisi panostaa Ukrainan juttuun mennään yhdessä prideen sen jälkeen jne minulla on YK-kokemusta olen saanut sieltä hyvin palkkaa ja matkuseskella aika paljon ...- AnonyymiUUSI
Tällainen skenaario olisi pahempi kuin atomisota. Harkitsisin vakavasti loikkaamista Venäjälle.
- AnonyymiUUSI
Suomen yhtiöt ovat vituralle suhmuroitu.
- AnonyymiUUSI
Sdp- puolueen
päivät
ovat
luettu. - AnonyymiUUSI
Antikainen nyt ei ole edes persupenaalin terävin kynä.
Ainut tunne mitä täti herättää on myötähäpeä.- AnonyymiUUSI
Sanoo rattmoktargubtaseijaah
- AnonyymiUUSI
Katasrofitapaus.
- AnonyymiUUSI
allulujaa sdp
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897239- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092413
- 412362
- 1232256
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401829