Huomasin hienon aloituksen koskien väestönvaihtoa.

Ryhdyin sitä myötämielisesti tukemaan mutta se olikin poistettu pikana.
Mikä oli vikana?

Pistähän tulemaan uudelleen. Ajatuksesi sai minulta pisteet vaikka olenkin putinisti...DD

6

108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kysytyn aloituksen tekijä, enkä tiedä mitä siinä on kirjoitettu, mutta kirjoitan oman käsitykseni nk. väestönvaihdosta ja sen syistä.

Kysymyksessähän on taustaltaan prkl:eellinen juoni hävittää kristinusko maailmasta, ensin Euroopasta, sitten ne siirtyvät aktiivisemmin E- Amerikkaan ja Aasiaan.

Afrikan seko-"kristillisyys" yhdistettynä woodoohon, ei ole tuolle persoonalle mikään ongelma tai uhka. Tuskin anabaptistinen jenkki-"kristillisyyskään", kivääreineen ja palavine Ku klux klan-risteineen.

Tämä kaikki alkoi jo Eedenistä, mutta kääntyi aktiivisemmaksi Jeesus Nasaretilaisen murhasta Jerusalemissa v. 30. Kun Jeesus Kristus otti ja nousi kuolleista ja 40 päivää myöhemmin, suuren ihmisjoukon silmien edessä nousi ylös taivaalle, kadoten sinne, siitä hetkestä alkaen ei paikalliset rebet enää tietäneet itkeäkö vaiko pieraista.

Päättivät että tästä päivästä joka krisu on tapettava!

Väsäsivät vihakirjan Talmud ja lähtivät jopa Eurooppaan viemään vihasanomaansa. Maksoivat (Rooman valtakunnan) maalaisille, että nämä perättömillä syytöksillään eri rikoksista, käräyttäisivät kristittyjä keisareille. Alkoi laajat kristittyjen vainot, meitä syötettiin leijonille, ja kiilusilmät hieroskelivat kämmeniään.

Juonet on olleet monet ja jatkuneet jo 2000 vuotta. Nyt ovat päässeet vaiheeseen, että käyttävät väestönvaihtoa ja väestön sekoittamista, tuhotakseen valkoisen rodun ja sen, paljolti kristinuskoon perustuvan länsimaisen sivistyksen ja kulttuurin sekä itse kristinuskonkin. Kristittyjen vainot ovat jo 2000 vuotta kuuluneet heidän perinteisiinsä.

Tässä, likaisimmassa työssään, he käyttävät nyt "serkkujaan" muslimeja.

Missä on islam, siellä aina murhataan kristittyjä. Tuon joukkion johtama vasemmistolaisuus, lähinnä juutalaisen Karl Marxin luoma kommunistinen liike, on jo kauan antanut tukeaan näiden yhteiselle asialle.

• Anonyymi

Ei siinä ole sen kummempaa teoriaa kuin että sinä valkonaama et halua nähdä sitä vaivaa mitä lasten hankkimisesta on, mutta ne muun väriset ihmiset haluavat.

• Anonyymi

Tärkeät pointit väestön vaihdolle ovat tietysti halpa työvoima ja kansojen keskimääräinen älykkyysosamäärien lasku.
      Tyhmää joukkoa on helpompaa hallita.

• Anonyymi
      UUSI

On se perkele.

Vikiä ei ole vieläkään saatu vaihdettua.

Saatanan Tunarit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59