Koskaan ei näe alle 40:stä ajamassa avoautoa, ainoastaan kaljuja tai harmaatukkaisia eläkeläisiä joiden apukuskin penkillä istuu tytär tai tyttärentytär.
Tämä on väärin, vaadimme myös alle 40:lle ajo-oikeuden avoautoihin.
Miksi alle 40-vuotiaat ei saa ajaa avoautoilla?
7
79
Vastaukset
- Anonyymi
Alle 40-vuotiaat eivät nauti kesän lämmöstä vaan luonnon kukoistaessa potevat ilmastoahdistusta peräkkäisten vihreiden opetusministerien ohjelmoinnin mukaan. Sairaus saa heidät elämään suojakuplassa ja suosimaan ajoneuvoja, joissa on luonnosta keinotekoisesti eristetty mikroilmasto.
- Anonyymi
On vain ajan kysymys, milloin EU:n lainsäädäntö käytännössä estää uusien avoautomallien myynnin Euroopassa. Pitäisi olla vain tekoälyn valvomia panssarivaunuja, jotka kulkevat sähk... ööh, hiilineutraalisti. Ja jos joku osaa valmistaa hiilineutraaleja ajoneuvoja, jotka läpäisevät vaatimukset käyttövoimanaan jotain muuta kuin sähkö, viranomaiset tutkivat asian korkealla prioriteetilla, minkä perusteella sitten komissaarit -ne joita ette pääse äänestämään- laativat ehdotukset päivitetyksi lainsäädännöksi, jonka parlamentti hyväksyy suosiolla tai vaikka väkisin mutta hyväksyy yhtä varmasti kuin pääministerinne tulee hyväksymään budjettimme suosiolla tai...
- Anonyymi
Avoauto on oikeasti vitsi ja kehitelty aikana kun autoissa ei ollut ilmastointeja.
Avoautot pitäisi jopa kieltää, nimittäin päälakeen kohdistuva voimakas auringonpaiste heikentää ajamisen kykyjä merkittävästi.
Ei tulisi mieleenkään että ajelisin melussa ja lokinpaskomisen seassa helteellä avoautolla kun vaihtoehtona on viilennetty ajotila ja ulkoiset äänet merkittävästi vaimennettu!
En ymmärrä miksi moinen tekele edes ketään kiinnostaa vaikka todella typerä ja mauton?- Anonyymi
Onko sun auton katolla yleensä paljonkin lokinpaskaa ? Avoautoni on tietenkin varustettu myös automaatti- ilmastoinnilla . Sillä voi myös ajaa, kuin umpiautolla .
- Anonyymi
Ikä tuo viisautta. Ei toki ihan kaikille mutta politiikassakin päättävään asemaan pyrkivälle eli vaaleihin osallistuvalle olisi hyvä laittaa minimi-ikä esim. 50 v.
- AnonyymiUUSI
Ikä luo muistisairautta. en ole koskaan äänestänyt yli 40 vuotta vanhaa. Niillä on mielessä vaan eläke ja muutto jonnekin etelän lämpöön pakoon reumatismia ja kihtiä.
- Anonyymi
Kyllä niitä avoautoja näkyy nuoremmillakin.
Suhde on 20-30, 30-20, 40-10, 50-5, 60-15, 70-60, ensimmäinen luku kuskin ikä, toinen todennäköisin auton ikä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683129
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743034Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli402061- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556