Viime kesänä lapsi hukkui ja toinen kriittisessä tilassa Vantaan Kuusijärven uimarannalla.
Äiti ja neljä lasta kuoli tulipalossa Vantaalla.
Espoossa 3 lasta löytyi tiedottamana vedessä uimarannalla, saman päivän aikana.
Joukkotappelu uima-altaalla. Vedessä kellui tiedoton lapsi.
Uimala jouduttiin sulkemaan, vedessä ui kakkapökäleitä päivittäin.
Ympäri pääkaupunkiseutua kuuluu juttuja miten lapsia on pelastettu hukkumasta.
Jne jne.
Kertokaa yhteinen nimittäjä.
Kertokaa yhteinen nimittäjä.
8
193
Vastaukset
- Anonyymi
Sitä ei saa kertoa.
- Anonyymi
Persut ovat leikanneet kotoutumisrahoja ja se näkyy.
- Anonyymi
Kun taas Marin syysi rahaa kaikille ja ja sekin näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun taas Marin syysi rahaa kaikille ja ja sekin näkyy.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009023479.html
Viime joulukuussa Seiska-lehti kertoi, että Marin oli viettänyt seurueensa kanssa aikaa aamuyöhön saakka helsinkiläisessä yökerhossa. Uutisoinnin jälkeen selvisi, että Marin oli lähtenyt juhlimaan korona-altistuneena ilman virkapuhelintaan. Marin pyysi anteeksi omaa käytöstään ja toimintaansa.
Sdp:ssä pinna oli kiristynyt. Useat lähteet kertovat HS:lle, että puolueen työvaliokunta kritisoi Marinia tuolloin melko voimakkaasti. - Anonyymi
Persut ovat kuin kotoutumisrahoja ja se näkyy.
Kritiikissä oli kyse etenkin siitä, miten paljon aikaa Marin viettää Nurmisen kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009023479.html
Viime joulukuussa Seiska-lehti kertoi, että Marin oli viettänyt seurueensa kanssa aikaa aamuyöhön saakka helsinkiläisessä yökerhossa. Uutisoinnin jälkeen selvisi, että Marin oli lähtenyt juhlimaan korona-altistuneena ilman virkapuhelintaan. Marin pyysi anteeksi omaa käytöstään ja toimintaansa.
Sdp:ssä pinna oli kiristynyt. Useat lähteet kertovat HS:lle, että puolueen työvaliokunta kritisoi Marinia tuolloin melko voimakkaasti.Pitääkö korona-altistuneena olla puhelin mukana? Miten tuo liittyy maahanmuuttoon?
- Anonyymi
Yhteinen nimittäjä on: "Ne osaa käsitellä naisii".
- Anonyymi
Yhteinen nimittäjä on viheliäinen aavikkotaikausko islam!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078