Isänmaallisuus 6.12 vedätystä helluntalaiset & evlut osallisia EU WEF johtoa YK Agenda 2030 hanketta

Anonyymi-ap

Miksi helluntaiset ja evlut jäsenet valtiojohdossa ei ole valtaosalta isänmaallisia ja harkitse sen maan parasta jossa asuvat? Porttokirkko ⛪🧛 ja Iisebel naispapittaret💃🏳️‍🌈🏳️‍⚧️ on veljiemme syyttäjä, ollut jo tuhansia vuosia, ei uutta auringon alla.

Tänään tuo evlut suuntaus, uskonnollis poliittinen insituutio, suuren porton tytär evlut suuntaus (evlut lahkon kirkollisvaalit puoluepoliittisia vaaleja joissa ehdokkaat ovat kaikista eduskuntapuolueista).

He liputtaa pride aatetta, korvausteologiaa, valtiojohdossa ja yrittäjäjärjestöissä köyhällistö kristittyjen sortoa, köyhällistö kristittyjen palkatonta työtä (Ef.6:9, Mal.3:5, Hes.34, Neh.5), samalla kun kirkkoruhtinaat mielistelee valtaapitäviä omanedun ja katoavan ihmiskunnian tähden (Miik.3:11). Niinkuin porttomyy itseään niin kirkkoruhtinaat leipäpapit myy Raamatun oikea ja väärä, hyvä ja paha Jumalan sanaa, omanedun ja katovan ihmiskunnian tähden.

He hajoittavat ihmiset henkisesti fyysisesti hengellisesti laittaen maallisessa ja porttokirkon hengellisessä evlut vapaamuurari johdossa ja jesuiitta johdossa, ihmisten kannettaviksi vaikeesti kannettavia taakkoja joihin itse eivät koske sormellakaan.

Heistä on löydettyXmarttyyXrienjapyhienXerta jo tuhansien vuosien ajan esim; ristiretket lähi-itään ja pohjoismaihin miekkalähetys, noitavainot, anabaptistien vainot ja Xurhat, kerettiläisivainot, kolmekymmenvuotinensota, lukuisat euroopan sodat Lutherin siunauksella juutalaisviha ja saman ajan ajan Saksan talonpoikas kapinan ajan riisto sorto ja murhat joita Luther siunasi, Suomessa köyhällistön ja heikompien poisto k-piikeillä, veljesXurhat 1917-18, koronapiikityksellä väestön vähennys, vaihtoväki heinäsirkkalauman päästäminen maahamme, EUjaNato jäsenyys vastoin ex itsenäisen Suomen perustuslakia, jne...

Heidän vapaamuurarijohto pitää koraania yhtä pyhänä kirjana heille mitä Jeesuksen omille on Raamattu. Porttokirkko Ekumeniassa kaikki suurimmat suuntaukset ja heillä on hankkeena YK Agenda 2030 hankkeessa yhdistää kaikki maailman uskonnot yhdeksi sekametelisopaksi.

Lähtekää ulos tuosta porttokirkosta ja veljiemme syyttäjän ja sortajan lahkosta jotta ette tule osalliseksi heidän synteihin, mitä ovat tuhansien vuosien ajan tehneet ja tulevat vielä tekemään. Ilm.18:1-5 24, Ef.6:9, Joh.3:16-21, Jer.33:3, Psalm.50:15.

Esivalta ei enää noudata Jumalan sanaa, muistutus että alamainen ja alistettu on kaksi eri asiaa. Itse Jeesus sanoi... älkää alistuko minkäänlaisen orjuuden ikeen alle, teidän maallinen ja hengellinen johto ei ole Raamatun sanan Kristus kalliolla vaan palvoo pahuutta pimeyttä lusiferiä.

Minkään sukupolven aikana, eikä missään valtiossa, Jeesuksen omien ei pidä sokeasti ja naivisto luottaa maan mahtaviin ja ylhäisiin ja totella heidän Raamatun vastaisia lakeja ja säädöksiä. Saatikka luottaa ja kuunnella veljiemme syyttäjää eku,eenista porttokirkoa (YouTubesta löytyy... pastori Pekka Sartola video Agenda 2030 ja viimeviikolla ilmestynyt video pastori Joukko Koistisen ja varoitus Rooman kirkon ja evlut suuntauksen vaarasta).

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
        Ähtäri
        60
        3186
      2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
        Puolanka
        23
        2974
      3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
        Ikävä
        51
        2862
      4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
        Ikävä
        56
        2668
      5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
        Ikävä
        58
        2558
      6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
        Ikävä
        48
        2540
      7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
        Ikävä
        53
        2301
      8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
        Kotimaiset julkkisjuorut
        78
        2188
      9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
        Ikävä
        45
        2082
      10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
        Ikävä
        69
        2078
      Aihe