Minkä ihmeen tähden kaksi vierekkäistä kaupunkia järjestää samaan aikaan samoina päivinä suuren musiikkifestarin? Onko kyseessä sairaalloinen kateus vai mikä? Oli syy mikä tahansa, mutta tällainen koituu myös asiakkaiden vahingoksi, jotka haluaisivat nähdä molemmat festarit. Eikö alman-akassa ole enää tarpeeksi sivuja kun pitää runnoa tapahtumia samaan aikaan? Joka tapauksessa Tammerfestin esiintyjälista on kova, on Eppu Normaalia, on Rodeoo, on Ismo Alankoa, On Popedaa, Haloo Helsinkiä, Vesteristä, J.Karjalainen, Juha Tapio, Ellinoora ja paljon muuta. Pori Jazzit taitaa olla aika hiljaiset tänä vuonna. Tosin Porissa asuvana tämä olisi ihan loistava uutinen.
Tammerfest vai Porin Jazzit
Anonyymi-ap
4
77
Vastaukset
- Anonyymi
Porissa mietitään kampaviinerit suussa poikittain presidenttikahvia livoskellen ja satakunnan känsä nimisen lehden sivullakin mikä meni vikaan kun tuli tappiota.Joo se oli se tollo joka valitsi artistit.
Ultra bra vs popeda. Hmm.. kommareiden ulinaa vai miesten rock n rollia?- Anonyymi
Ihan sama. Evvvk.
- AnonyymiUUSI
Pori Jazz ei taida olla ollenkaan hiljainen, kun katsoo perjantain ja lauantain pääkonserttien kävijämääriä. Hyvä sää pelastaa tämän vuoden bileet.
- AnonyymiUUSI
Toki tammerfest
Siellä esiintyivät eilen Aki ja Rita.
Ihanaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082