Hei ja WÄKEWÖ YLISTYS oikeamieliselle LIIKENNÖITSIJÄLLE!! Kyllä minä sanon, että SUOMI on luwsttujan kesätapahtumien MAA ja näihin on mikä IHANINTA käydä YHDESSÄ JOUKKOLIIKENTEELLÄ!! Kyllö SUOMI on kaunis maa täynnä KULTTUURIA!! Mutta KYSYMPÄHÄN WAIN missä on wika kun ei ole kipailun puutetta, SONNIBUSSI ON SYÖNYT KAIKEN!! Saawuin tässä SAWONLINNAN OOPPERAJUHLILLE SONNIBUSSIN KARJAWAUNUSSA waan EI OLLUT SONNIBUSSI WAAN ALIHANKKIJA KOSONEN JA WENTONIEMI WAIHTOEHTOINA?! Mistä oikein kyse?! Eikö karjawaunut riitä wai onko PUHKI KALUTTU nautaparka?! Kysyinpähän wain ja wastaan itse EI EI MINÄ EN HYVÄKSY minä olen tasokas nuorekas eläkeläisneitokainen, ei lainkaan loppuunkaluttu waan täynnä ELOA JA ILOA ja kesäleningissä kukkakuviollisessa, lierihatussa ja matalissa korkokengissä ettei KAADU linnan mukulakivilöä!! Ihana kulttuurinautinto tulossa mUTTA maku menee jos SONNIBUSSI haalii ja pakottaa pienemmät tanssimaan pillinsä mukaan MUTTA kukakohan käwisi kanssani tanssiin waikka esityksen jölkeen?? Mennään wiinille esityksen jälkeen HUOMENNA TURANDOT IHANA PUCCINI rakastan romanttista PUCCIINIA! Joku woisi tulla myös silittämään myös minun omaa…!!!
Kesä on täällä pistä tanssikengät jalkaan ja tule nauttimaan kulttuurikesästä!! Nälkä kaswaa syödessä ja minä ahmin sitä!’ Ahnaasti kernaasti!! Sama logiikka on warmaan SONNIBUSSILLA??
Yst. terw. Käpylän Kaarina kulttuurineitonen punahuulinen ja kesäleningissä lierihatussa hymyhuulet!!!
Nälkä kasvaa syödessä ja minä hotkin
6
169
Vastaukset
- Anonyymi
Hei ja ylistys OIKEAMIELISELLE LIIKENNÖITSIJÄLLE!! Toissalta onneksi oli joku MUU kuin SONNIBUSSI kyydin antajani!! Suklaasydämeni pysyiwät ehjinä näillä helteillä!! Nyt kilwan tulkaa kulttuurinautintoa maistelemaan minä tarjoan suklaat!!! Yst. terv. Käpylän Kaarina
- Anonyymi
Wagnerin Jumalten tuho on paras ooppera. Se on kuin suora kuvaus siitä kuinka Lauri aiheutti Paronien tuhon.
- Anonyymi
Hei ja WÄKEWÖ YLISTYS kulttuurikommentillesi!! Ihana ja säkenöiwä wertaus, joka kyllä kilwan kirwoittaa synapsejani pohtimaan lisää!! Waan jos tämä Lauri aiheutti PARONIEN tuhon kuin Nibelungin sormus konsanaan, tuliko lopulta ns IHMISTEN AIKAA wai nousiko hän PARONIEN YLLE?! Kuin NAPOLEON KONSANAN JOKA KRUUNASI ITSE ITSENSÄ PAAWIN SIJAAN!! Yst. terv. Käpylän Kaarina
- Anonyymi
Mielestäni Käpylän Kaarinan kannanotot ovat erinomaisia ja hyvin perusteltuja. Kiitos neiti K. K. !
- Anonyymi
Hei ja KIITOS SINULLE KOMMENTISTASI!! Tulethan tänään OOPPERAAN, jos olet kulttuurinnälköinen?? Tarjoan wälitauolla suklaasydäntä!! Yst. terv. Käpylän Kaarina huh huh kun helle sekoittaa pään!!
- Anonyymi
Wäkewä pyllistys ja paskannus !!!
Niin ja alistus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 26010977
- 1286952
- 955623
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa344956- 524221
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303769- 613474
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323422Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222908- 582680