Tässä on sinulle vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Minä voin vaikka hyväillä sinun pimpsaa rannalla.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on kohta 49 vuotta
ONKO HEINOLASSA NEITOA JONKA HAAVEENA ON SAADA SPERMAA PIMPSAA JOKA PÄIVÄ MUKAVALTA SEDÄLTÄ
16
116
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
TÄMÄ ON AIVAN KAMALAA - TUO IRSTAILEVA SETÄ JA VEL`POIKANSA!!
- AnonyymiUUSI
Vietkö tytön ulos syömään viikottain ja hemmottelet lahjoilla?
- AnonyymiUUSI
Ihan ihme touhua kun veljensä kanssa täällä riitelevät ja väittelevät homosteluistaan. Ellu
Me ei olla homoja eikä mun veljet LAITTELE SUOMI24 PALSTALLE MITÄÄ viestejä.
- AnonyymiUUSI
48vRaunoRaunoRaunoitse kirjoitti:
No ei siltä näytä! Koko illan olet väitellyt täällä veljesi kanssa jotain homosteluita. Ettekö voisi sopia asianne kotona niin ei tarvitsisi kirjoitella tänne ja tukkia koko palstaa. Ellu
- AnonyymiUUSI
SUN PITÄS ALKAA NUKKUU.
VESA Anonyymi kirjoitti:
No ei siltä näytä! Koko illan olet väitellyt täällä veljesi kanssa jotain homosteluita. Ettekö voisi sopia asianne kotona niin ei tarvitsisi kirjoitella tänne ja tukkia koko palstaa. Ellu
Mun veljet ei todellakaan lajittele Suomi24 palstalle mitään viestiä.
PAINAKAA se KALLOONNE.- AnonyymiUUSI
PAINAKAA se KALLOONNE.Sopikaa asianne kotona kasvotusten ja harrastatte päälle sovintoseksiä. Ellu
Anonyymi kirjoitti:
Sopikaa asianne kotona kasvotusten ja harrastatte päälle sovintoseksiä. Ellu
HOMOILE SÄ VAA KUSIPÄÄ
- AnonyymiUUSI
HOMOILE SÄ VAA KUSIPÄÄ
Puhutpa rumasti tytöille. Onneksi sinulla on kiva veli joka pitää sinusta huolen myös täällä suomi24 palstalla. Ellu
Anonyymi kirjoitti:
Puhutpa rumasti tytöille. Onneksi sinulla on kiva veli joka pitää sinusta huolen myös täällä suomi24 palstalla. Ellu
Sä kusipää et tajua ettei mun veljet lajittele Suomi24 palstalle mitään viestiä.
Eikä me olla homoja.- AnonyymiUUSI
PAINAKAA se KALLOONNE.UUI...Niin..KU...
- AnonyymiUUSI
Sä kusipää et tajua ettei mun veljet lajittele Suomi24 palstalle mitään viestiä.
Eikä me olla homoja.Miksi uskoisin sinua? Kirjoitit aloitukseenkin, että olet rauhallinen, ystävällinen ja osaat käyttäytyä hyvin. Mutta juuri haukuit minut homoksi ja kusipääksi. Taidat olla kova setä valehtelemaan. Ennemmin uskon tuota Vesaa, veljeäsi, koska se ei hauku tyttöjä. Ellu
- AnonyymiUUSI
Heinolan höyrypäinen mulkvisti-Tero laitetaan nyt onneksi nukkumaan. Loppuu se paskan piipitys taas vähäksi aikaa. Pian surkea setä jo kuorsaa niin että koko hoitolaitos tärisee! Laitosaamupuurolta huomenna se kusipää aloittaa saman pöljäilyn.
T. Aukka Tinus Padasjoelta - AnonyymiUUSI
Ju-hu-huu-huu😭
Sä et voi tehdä mulle näin!
Mä olisin vieläkin halunnut antaani ruumiini kaikkinensa käyttöösi, vaan se ei taida sua kiinnostaa 😪😪😪
t:Claude
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809