Raamatussa varoitetaan: Gal.6 ”Jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin pettää itsensä.
Älkää eksykö itsepetokseen: Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
Joka syntisen luonteensa mukaisesti kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka henkeä varten kylvää, se hengestä iankaikkisen elämän niittää.”
Hyvä tietää
6
131
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesuskin sortui moiseen.
- Anonyymi
Ainakin siihen, että luuli itsestään liikoja.
- Anonyymi
Jeesus kärsi sinun syntiesi takia.
- Anonyymi
Paavalin saama saatanan enkeli antoi hänelle valtavat fyysiset voimat ja nyrkkeilijän lahjat.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.- Anonyymi
Teuvon Paavalifobia ei hellitä.
- Anonyymi
Tässä on tärkeä huomata sanat "...vaikka ei ole...". Toisin sanoen puhutaan henkilöstä, joka ei ole mitään. Sitten on kokonaan eri asia, jos kyseessä on henkilö, joka todellakin on jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614448KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1533303Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?572602Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492564- 1122335
- 241903
- 241691
- 301636
- 1691550
- 361275