Rabbi kertoo, miksi Eurooppaa isIamisoidaan

Anonyymi-ap

Hyväuskoisille myydään ideaa humanitarismista, hätääkärsivistä, auttamisvelvollisuudesta, syyllistämällä yltäkylläisyydestä, rasismista jne., sekä työperäisestä maahanmuutosta, ja tämä uppoaa lähes kaikkiin sellaisenaan. Ja jos ei uppoa, väärämielinen häpäistään ja canceloidaan. Tämän kohteena on mm. Perussuomalaiset.

Ranskalais-isreaIiIainen rabbi David Touitui kertoo, mistä on kyse:

"Te tulette maksamaan hyvin kovan hinnan, eurooppalaiset, mutta sellaisella hetkellä, ettette edes tiedä mistä puhumme! Teille ei tule olemaan 'holokaustia' – ei junia, jotka veisivät teidät krematorioihin, vaan se tapahtuu paikan päällä. Teurastus on myös kirjoihin merkitty, eikä teillä tule olemaan paikkaa paeta, sillä kaiken pahuuden, jonka olette tehneet lsraelia kohtaan, te maksatte satakertaisesti takaisin. Messias tulee, kun 'Edom', eli Eurooppa, kristinusko, on täysin kukistunut. Joten kysyn teiltä: Onko hyvä uutinen, että isIam valtaa Euroopan? Se on erinomainen uutinen! Se ilmoittaa Messiaan tulosta. Erinomainen uutinen! Kun Italia katoaa, kun 'Edom', joka on kristinuskon päämaja ja tulee 'Esabilta', kun tämä paikka katoaa, ja juuri sen isIam tulee tekemään – isIam on lsraelin luuta, muistakaa se – silloin sen kaiken sijaan, että tehtäisiin tämä kaikki työ itse, hän (Jumala) lähettää Ismaelin (muslimit) ratkaisemaan ongelman. Kun hän pääsee tästä kaikesta eroon ja viini palaa meille, Messiaan tulo on lähellä."

Miten juutaIaisrabbin iImoitukseen pitäisi suhtautua?

21

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei yllätä, tuo näkyy ja paistaa niistä ja niiden teoista.
      Paskotaan uima- altaasen, ei ole mitään söpöä,
      eikä SE OLE VAIKENEMISEN PAIKKA.

Poliitikot, vihreät, ns. punikit
      SALLII OMALLA KÄYTÖKSELLÄÄN
      JA SALLISIMISILLA
      TUON .

Tuo on perhehelvettiä, juopon juottamista,
      itsesuojeluvaiston puuttumista. Oksettavaa.

Tuo on ollut tavoite koko ajann. EI OLE SOPEUTUMISTA.

Tuolle pitäisi sanoa EI.

• Anonyymi

Sikailu jatkuu, koska
      niille ei aseteta rajoja, ei laiteta vastuuseen
      ”altaasen paskomisesta”.

• Anonyymi

Eihän esim suomalainen voi viedä islamistin oikeuksia tehdä mitä huvittaa. Sehän olisi rasismia.

• Anonyymi

Euroopan pankkia ei pystynyt lakkauttamaan ilman arabi-invaasiota ja he tulivat Eurooppaan muistuttamaan tuhansia vuosia vanhasta kulttuuristaan. Hollywood-pankki oli sittenkin ollut vain 100 vuotta ja sen lakkauttaminen kesti siitä huolimatta 40 vuotta, koska Hollywood oli se tämän maailman ja erityisesti länsimaiden miljardibisnes. Miljardien perusteella Hollywood-pankki oli koko maailman ylivoimainen ykköspankki, mutta pankin vastustajat eivät edes tienneet sitä. Miljardien lakkauttamisen takia Hollywood-pankin lakkauttaminen kesti niin kauan, koska liikkeelle päässeen rahan määrä ja sen vaikutus kaikkiin maailman ihmisiin oli valtavan suuri. Now it's all gone.

Maailma on ilman maailmantaloutta ja yrityksiäkin saattaa mennä nyt konkurssiin. Toisin oli ennen, kun ylivoimainen ykköspankki tarjosi rahaa konkurssien välttämiseen ja tarkoituksena oli maailman säilyttäminen sellaisena kuin se oli. Mutta kukaan muu ei halunnut sellaista pankkia tähän maailmaan. Konkurssitkin haluttiin saada takaisin, koska ne kuuluivat reiluun kilpailutilanteeseen.

Länsimaisen ihmisen uskonto oli raha ja pankit ja sen tilalle saatiin uskontoja. Uskontoja ei perusteta rahan kanssa, vaan ne toimivat ihmisten kulttuurin ohjeina ja usein perhe-elämän vietto on säädelty.

Astmattoman superbakteerin itsessään kehittänyt professori oli tiedemies itsekin, mutta minä ja professori Laaksonen löysimme hänet keuhkosairaalasta, jonne hän oli astman pahenemisen takia joutunut. Superbakteerin kehittäneen tiedemiehen vahvuutena oli monta Afrikassa vietettyä vuotta, jossa hän oli tehnyt yleislääkärin ja kirurgin töitä, vaikka länsimaissa hänen tutkinto oli hammaslääkärin tutkinto. Hammaslääkärit joskus tekevät lääkärin töitä Afrikassa, mutta eivät Suomessa. Afrikan vuosien takia hänen oma bakteerikanta todettiin poikkeuksellisen hyväksi täällä Suomessa ja steriilin hammaslääkärin työn takia oli astma edennyt tosi pahaksi. It was a found.

Ei se puhjennut ihan mistään tyhjästä, eikä ihan itsekseen. Minä olin töissä Varissuon terveysasemalla ja Eeva oli lastenallergologian professori Tyksissä ja olimme tutkineet siedätyshoitoa yhdessäkin, mutta se oli ollut minun väitöskirjan aiheena. Ulkomaiden likaisuus kiinnosti meitä molempia ja Suomen johtaminen perustui myös ylihygieenisyyden poistamiseen Suomesta. Atopioita ei ollut arabeilla ja Suomessa atopialta olivat välttyneet navetoissa pärjäävät lapset täysin. Elämä ilman atopiaa on järkevää.

Suomi kuubalaistui sitten myöhemmin Niinistön kaudella, mutta ensin Suomi joutui ottamaan askeleita lähemmäs Baltian maiden tasoa. Huipulta oli pitkä matka jopa Losiin. Mutta sitten taas toisaalta rahamaailman johtaminen Turun, Lontoon, Singaporen, Hong Kongin, New Yorkin, Losin ja monien muiden kaupunkien välillä olikin liian rahvaanomaista monelle. Kun ajatellaan vain rahaa ja rahan liikkeitä. Ei se pudotus sittenkään ollut ihan mahdottoman suuri, vaikka välillä niin tuntuikin.

Globaali valtaeliitti oli tottunut vain saamaan rahaa pankista ja ylevöittänyt itsensä niin yläluokkaiseksi, että rahan saaminen ja rahasta puhuminenkin oli aivan liian alaluokkaista. Psykiatri oli onnitunut kehittelemään sellaisen yläluokan, jossa raha oli mitätön pikkuseikka ja täysin absurdi ja epärelevantti aihe. Eli tieteeseen verrattuna.

• Anonyymi

Höpöä koko juttu.

• Anonyymi

https://x.com/i/grok/share/YkSBbrc1MASLI0VMfJf6L9KGQ

Eipä taida valitettavasti.

• Anonyymi

Sano sille vaikka että imee vitttua.
      Tuo ei ole mikään syy sotia ja tappaa muslimeja.

• Anonyymi

Jospa aikainen lintu sen madon nappaa...

• Anonyymi

Vain muslimeilla on oikeus raiskata ja tappaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain muslimeilla on oikeus raiskata ja tappaa.

Periaatteessa. Juutalaisilla ei ole.

• Ihan sekopää ukko messiaineen. 🥱

• Anonyymi

Itse aiheuttavat pakolaisten tulvan, Israel-USA-sionistit. Sitten muka "varoitellaan" Eurooppaa ja ollaan "huolissaan" turvallisuudesta. Niin varmaan :D itse luovat sen turvattomuuden.

• Anonyymi

Ja tälläkin palstalla linkittää joku hihhuli vähän joka ketjuun fobioitaan Perussuomalaisista, islamisti tietty, mutta Perussuomalaiset on ainoa puolue, joka ajaa Suomen ja suomalaisten etua. Ainoa puolue !
      Jos sitä aletaan väheksymään, tulee mutkan takaa AFD:n kaltainen kova ja julma puolue, joka totisesti jatkaa haittamaahanmuuton selvitystyötä siitä mihin se Perussuomalaisilta on jäänyt tai jätetty. Siihen nyt vaan on tilaus.

• Anonyymi

Eurooppa reagoi jo haittamaahanmuuttoon. Mutta vielä ripeämmin pitäisi ryhtyä.
        Mua risoi jo alusta lähtien, että aina kun mamut halus uuteen vuokraluukkuun (jonka luonnollisesti veronmaksajat kustansi) , mööbelit meni vaihtooon samaan piikkiin, koska niissä oli "henkiä" tms, samasta syystä ei voinut käyttää toisten vanhoja mööbeleitä.
        Ei olisi mennyt fattassa suomalaiselta veronmaksajalta läpi.

• Anonyymi

FANAATTISIA KIIHKOILIJOITA KAIKKI , USKON NIMISSÄ SAA TEHDÄ MITÄ VAAN

• Anonyymi

Ja etenkin tulkita koraania tyhmän, sivistymättömän ihmisen alhaisilla pyrkimyksillä.

• Anonyymi

Kannattaisko niitä persuja äänestää?

• Anonyymi

Persut ainoana puolueena vastustaa kehitystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut ainoana puolueena vastustaa kehitystä.

Mitä kehitystä se islamisti on tuonut suomeen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä kehitystä se islamisti on tuonut suomeen?

Ei mitään, siksi vihervasemmiston äänestäminen on ääni kehittymättömyydelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59