Kun yksi persuedustaja kyseli sitä miksi rautatieaseman lipputangossa liehuu Ukrainan lippu, niin venäjämielinen trolli tuli heti syyttään edustajaa putinistiksi, vaikka edustaja selvästi sanoi että Ukrainaa pitää tukea.
Nämä vasemmiston trollit ovat itse venäjämielisiä ja Ukraina vastaisia todellisuudessa, mutta yrittävät täällä jatkuvasti levittää valeita poliitikoista tai puolueista, yleensä on persut kohteena, sen voi kaikki huomata. Eli ihan kremlin pelikirjan mukaan toimivat.
Venäjämielisyyshän on aina kummunnut vasemmistosta, jo vuodesta 1918 kun SDP aloitti kapinan. Ja kun punaiset hävisivät pelinsä, niin punajohtajia pakeni neuvosto-venäjälle, missä heille lopulta kävi huonosti.
Vasemmiston venäjämieliset trollit asialla
19
114
Vastaukset
- Anonyymi
Persuporvarit ihailevat nykyajan yltiökapitalistista Venäjää ja diktaattori Putinia.
- Anonyymi
Olet hyvä esimerkki sairaasta vassusta, joka ei osaa muuta kuin toistaa samaa valetta.
Sulla on takuulla aina mennyt huonosti.
- Anonyymi
Tämä peru puutinista on muokannut alkuperaistä viestiään kun putin persu pääsi lehteen asti aika noloa tältä persu puutnistilta seisos nyt sanojensa takana eikä yritä muokata kun tul julki.
- Anonyymi
Ihan sekavaa sössötystä, mene ihmeessä lekuriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sekavaa sössötystä, mene ihmeessä lekuriin.
Puutinisti persulla meni tuteisiin haahah buaahah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puutinisti persulla meni tuteisiin haahah buaahah.
Olet todella sekainen putinistivassu, ja miksi et osaa edes kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet todella sekainen putinistivassu, ja miksi et osaa edes kirjoittaa.
Miedän oma putin persuli hahahah bauahaha.
- Anonyymi
Ei muuten ole kovin kauaa siitä kun yksi vasliittolainen haukkui mediaa siitä, että ne mustamaalaa venäjää.
- Anonyymi
Juuri näni peruissa ja vasemmistoliitossa ja sdp on puutinisteja peruista eroneet ossi ja ano ovat perustaneet ihan omat puuntin puolueetkin suomeen saa nähä mitä tekee uusin ex persuli voranen tuleeko hänestäkin puutinisti ja perustaa puutin puolueen mitä veikaatte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näni peruissa ja vasemmistoliitossa ja sdp on puutinisteja peruista eroneet ossi ja ano ovat perustaneet ihan omat puuntin puolueetkin suomeen saa nähä mitä tekee uusin ex persuli voranen tuleeko hänestäkin puutinisti ja perustaa puutin puolueen mitä veikaatte?
Etkö osaa kirjoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö osaa kirjoittaa?
Taidat olla puutin persuli?
- Anonyymi
Olet puutin persu onneksi olkoon persuli puutin hahaha bauahahah.
- Anonyymi
Miten valtion laitos voi liputtaa vain vieraan valtion lipulla?
Liputussääntöjen mukaan vieraan valtion lipun rinnalla pitää olla aina Suomen lippu.
Tämä koskee valtion laitoksia.
Yksityishenkilö saa liputtaa yhdellä lipulla.- Anonyymi
Laitetaan tämä puutin persuli seisomaan sinne suomne lippunsa kanssa.
- Anonyymi
Niin, VR sen Ukrainan lipun sinne on laittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, VR sen Ukrainan lipun sinne on laittanut.
Laitetaan siihen viereen seisomaan puutin persu lipunssa kanssa niin persuja ei enään haittaa ukrainan lippu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitetaan siihen viereen seisomaan puutin persu lipunssa kanssa niin persuja ei enään haittaa ukrainan lippu.
Sinua ei haittaa venäjän lippu.
Kuinka tyhmä olet kun et osaa edes kirjoittaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ei haittaa venäjän lippu.
Kuinka tyhmä olet kun et osaa edes kirjoittaa.Ei haitaa puutin perut venäjä lippuineen tehän vaan nauratte hhahaha.
- Anonyymi
Kylläpä aloittajalla on kapea elämänkatsomus.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628