Mieluiten Jeesuksesta, mutta vapauteen Hän kaikki on vapauttanut eli aihe on ainakin Jeesuksen puolesta varmaankin rajoittamaton, lokeroimallisoimaton.
Mä aamukävelsillisin tänään 2h57min.
Se on ihmeteltäväällistä tai lähes ihmeteltäväällistä. Ilman yhtäkään pysähjystä.
Ja mulle tuli hiki siinä.Otta oli ihan hies. Ja olin iloinenkin kun luontollisuus on kauneellisuus, on vihreellisenpää kuin talvellisena. Helsinkissä on melkeenpä kaikkina aikoina muitakin ihmisijä liikkeellä kuin määkiin oon liikkeellä.Aina joku jossain nuokkuu kännykkää tuijottamassa tai jaloillaan kävelsöimässä.
Selef Urge
Kerro jotain ihmeteltäväällistä tai melkeen ihmeteltäväällistä
Anonyymi-ap
4
92
Vastaukset
- Anonyymi
"Tokio on edelleen maailman väkirikkain kaupunki. Siellä asuu arviolta 37 miljoonaa ihmistä."
Wikipedia
Lisäksi suurin osa tokiolaisista on jumalattomia matkalla alas haisevaan Järveen. - Anonyymi
Maailman turvallisin maa on Islanti. Islannissa ei ole juurikaan muslimeita.
- Anonyymi
Join maijoa äsken suuhustamoiseeni. Maijo oli kylmää ja oli kivaa juuva sitä.
Selef Urge
- Anonyymi
Hengellinnen ihmettely perustuu epäuskoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293