https://www.verkkouutiset.fi/a/pekka-toveri-venalaiset-ovat-taysilla-vladimir-putinin-mukana/#679c0825
"Pekka Toveri: Venäläiset ovat täysillä Vladimir Putinin mukana
Eräs vastaaja vaatii ”banderiittien tappamista” ja toinen sanoo ”koko Kiovan alueen kuuluvan Venäjälle”. Moskovalaiset uskovat Vladimir Putinin jatkavan valitsemallaan tiellä.
– 50 päivän aikana voimme marssia läpi Ukrainan, moskovalainen sanoo.
Paikallinen nainen toteaa kaikkien lastenlastensa haavoittuneen sodassa, veljenpoikansa kaatuneen ja yhden sukulaisen kadonneen rintamalla.
– Jos olisin Putin, niin suoraan snaottuna pudottaisin pommin sinne ja pyyhkisin kaikki maan päältä, nainen sanoo.
Pekka Toveri arvioi ulkomailla olevien venäläisten olevan samoilla linjoilla.
– Propaganda on purrut hyvin. Ja ulkomailla oleva venäläinen ”oppositio” haluaa suojella venäläisiä sanktioiden vaikutuksilta. Miksi ihmeessä? Ovat täysillä mukana Putinin hankkeessa, Toveri kirjoittaa viestipalvelu X:ssä."
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cdf40c95-8fc8-4a14-a83d-628329bf1547
"Putinin kannatuksessa täysromahdus.
Putinin suosio laski heinäkuun ensimmäisellä viikolla neljä prosenttiyksikköä 83 prosentista 79 prosenttiin.
Edellisen kerran vastaava notkahdus tapahtui vuoden 2022 syys-lokakuussa, kun Venäjän presidentti julisti ”osittaisen” liikekannallepanon käynnistyneeksi maassa."
Kyllä ovat ristiriitaisia "asiantuntijoiden" ja median puheet keskenään, mahtavako kumppikaan tietää missä menään.
Asiantuntijoiden toteamukset ovat keskenään ristiriitaisia ja pyörii, kuin tuuliviiri.
Välillä on venäjä hätää kärsimässä, välillä uhkaa hyökätä natoon, välillä taas ei.
Samanlaista uhkailupropagandaa harrastaa suomen media ja asiantuntijat, kuin Venäjä kansaa kohtaan.
Media ja asiantuntijat ristiriitaisia keskenään venäjästä ja venäläisistä
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäisihän sitä nyt suomalaisten nationalistien tietää mitä mieltä heidän venäläiset toverinsa ovat.
- Anonyymi
...kuten he tietävät mitä mieltä kaikkien muidenkin pitäisi olla, sekä Suomessa että Venäjällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as883488Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 512982
- 592823
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542667Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582628On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552391Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118