Jos röyhkeästi varastelevaa 5vuotiasta läimäyttää takamukselle onko se väkivaltaa? Kyllä suomessakin olisi paikallaan ottaa käyttöön vanhat kuripitokeinot! Kuka vitsaa säästää se lastaan vihaa! Kuritta kasvaneet räkänokat mellastavat tänäpäivänä pahoinpiteemällätoisiaan toisiaan ja jopa aikuisia, opettajilla ei ole enää itää sananvaltaa mihinkään y ym ym... Ryhdistäytykää hyysärit! Lapset tarvitsevat rajoja ja kuria, se on turvallisuutta!
Mikä on väkivaltaa ja mikä kasvatusta.
10
82
Vastaukset
- Anonyymi
Korotat vähän ääntä.
Lapsille ei saa huutaa. Sitten ne kuuntelee huutoa ja tottelee sitä, kun on tosissaan. Ei saa totuttaa vihaiseen puheeseen. Sama juttu kuin koirilla. Lyöminen on laitonta. - Anonyymi
Milloin olet nähnyt 5 vuotiaan varastavan?
- Anonyymi
Ne oppii tavan vanhemmilta, se voi olla geeneissäkin näillä hyvin päivettyneillä. Varasta pitääkin lyödä ja kovaa, se voi olla paras oppi, mitä ikinä saavat.
- Anonyymi
Leluja vievät toisilta ja sikailevat pöydässä.
- Anonyymi
Toivottavasti tuo Anni Vuohijoki saa kriisiapua, lääkkeitä, eikä menetä kokonaan yö uniaan karmean tapauksen vuoksi, itkuakin pukkas.
huhhuh!
https://www.is.fi/urheilu/art-2000011372972.html - Anonyymi
Tässä video tapauksesta.
https://www.youtube.com/watch?v=2J1sMi8-HM8 - Anonyymi
Onhan se. Ollut jo demokratian perustamisvuodesta alkaen. Myös 5ikäisille.
- Anonyymi
Jollain se turpavärkki on aina lehtiin saatava.
Ettei nyt koiransa kuole seuraavaksi tai väärät sukat jaloissa.
Sitten on maan suru! - Anonyymi
3v rattaissa jo nappaa hyllystä ite. kähvelsi kenkät itelleen
- Anonyymi
Se ei välttämättä oikeasti ymmärrä. Eli toisin sanoen se ei varasta.
Mutta jos puhetta kunnolla ymmärtävä lapsi 5v tekee jotain toistuvasti kielloista huolimatta niin se on tahallista. Siitä voi jo antaa seuraamuksia. 3v on taukki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628