Kaverin kanssa

Anonyymi-ap

Kaverin kanssa ollaan sovittu että tulee tänään suoraan töistä ja pannaan kimpassa vaimoani
.Kaveri ehtii meille noin klo:15.00 ja itse ehdin vasta noin klo:19.00.
Tämän varmistuessa vaimo kysyi pitääkö kaverin tulo perua mutta sanoin että hän saa ottaa kaverin vastaan.
Vaimon seuraava kysymys oli mitä hän sanoo tai tekee jos kaverimme haluaa naida häntä kieltäytyykö hän vai suostuuko?
Jouduin sanomaan että hänellä on lupa antaa kaverille ja onhan heillä sauna lämmin kun kaveri tulee.
Taitaa vaimo olla jo pantu kun tulen kotiin.
Ajatus kiihoittaa ja kulli seisoo melkein koko ajan.

13

554

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä veikataan antaako rouva vieraalle pillua vai odottaako miestään?

• Anonyymi
        UUSI

Ja antaako rouva vieraalle paljaaltaan, se vasta tuhmaa olis. Nuo kiihkeät hetket on säästettävä aviomiehen tuloon asti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja antaako rouva vieraalle paljaaltaan, se vasta tuhmaa olis. Nuo kiihkeät hetket on säästettävä aviomiehen tuloon asti.

Olivat panneet ja kun näin heidät ensikertaa vaimo oli silmät nautinnosta kiinni ja kaveri pani häntä orgasmin partaalla.
        Näin myös miten sperma valui pillusta kun kaveri veti kalunsa pois pillusta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olivat panneet ja kun näin heidät ensikertaa vaimo oli silmät nautinnosta kiinni ja kaveri pani häntä orgasmin partaalla.
        Näin myös miten sperma valui pillusta kun kaveri veti kalunsa pois pillusta.

Oi oi sentään, tulee muistot tuosta mieleen kun vaimoni teki tuon ja paljaalla. Kertakaikkiaan kutkuttavaa!

• Anonyymi

Kerro Missä on vaimosi niin tehdään ovelle jono josta vuorollaan saa mennä panemaan vaimoasi!
      M 50v

• Anonyymi

Minun vaimolla on halu kokeilla prostituoituna olemista joten jos jono olisi niin vaimo antaisi panna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun vaimolla on halu kokeilla prostituoituna olemista joten jos jono olisi niin vaimo antaisi panna.

Nyt olisi vaan hyvä tietää missä päin vaimo tarjoilee herkkujaan😋

• Anonyymi
      UUSI

Hyvinkäällä vaimo on ja kaveri!
      Pääsen vasta kotia kohti eikä vaimoon saa puhelimella yhteyttä.
      Puhelin on suljettu tai äänettömällä.
      Ehdin kotiin vasta noin klo 29.30.

• Anonyymi
        UUSI

Kelloaika piti olla 20.30 eikä 29.30

• Anonyymi
      UUSI

Kun pääsin kotiin niin löysin vaimon sääret kaverin vyötärölle lukittuna ja kaveri pani vaimoani.
      Eivätkä siinä kiimassa huomanneet tai välittäneet että katsoin loppuhuipennuksen heidän panemisesta.
      Vaimo pyysi pientä taukoa tai vaikka saunassa käyntiä ennen kuin jaksaa antaa minulle pillua.
      Vaimon pillu vuoti spermaa ja pyysi talouspaperia että saisi vähän pyyhittyä kaverin soermoja valumasta pitkin pyllyä.
      Käytiin kolmistaan saunassa ja kyllä huomasi että olivat panneet useasti minua odotellessa.
      Sängyn vieressä oli spermaisia talouspyyhkeen paloja ja sängyssä oli soermainen kylpypyyhe joka vaihdettiin kun tultiin saunasta

• Anonyymi
        UUSI

Loppu yö oltiin kimpassa ja vuorotellen pantiin vaimoani .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaveri jää koko viikonlopuksi kun saa panna rouvaa vapaasti halutessaan.
        Vaimo oli nauttinut kun sai nussia kahdestaan kaverin kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaveri jää maanantai aamuun asti kunnes lähtee töihin.
        Hän on tykästynyt kun saa vaimoa panna aina kun tekee mieli.aa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      95
      3638
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      27
      3159
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      58
      3125
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      61
      2915
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      64
      2740
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      54
      2717
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2474
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2301
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2142
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2138
    Aihe