Kaverin kanssa ollaan sovittu että tulee tänään suoraan töistä ja pannaan kimpassa vaimoani
.Kaveri ehtii meille noin klo:15.00 ja itse ehdin vasta noin klo:19.00.
Tämän varmistuessa vaimo kysyi pitääkö kaverin tulo perua mutta sanoin että hän saa ottaa kaverin vastaan.
Vaimon seuraava kysymys oli mitä hän sanoo tai tekee jos kaverimme haluaa naida häntä kieltäytyykö hän vai suostuuko?
Jouduin sanomaan että hänellä on lupa antaa kaverille ja onhan heillä sauna lämmin kun kaveri tulee.
Taitaa vaimo olla jo pantu kun tulen kotiin.
Ajatus kiihoittaa ja kulli seisoo melkein koko ajan.
Kaverin kanssa
13
554
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä veikataan antaako rouva vieraalle pillua vai odottaako miestään?
- AnonyymiUUSI
Ja antaako rouva vieraalle paljaaltaan, se vasta tuhmaa olis. Nuo kiihkeät hetket on säästettävä aviomiehen tuloon asti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja antaako rouva vieraalle paljaaltaan, se vasta tuhmaa olis. Nuo kiihkeät hetket on säästettävä aviomiehen tuloon asti.
Olivat panneet ja kun näin heidät ensikertaa vaimo oli silmät nautinnosta kiinni ja kaveri pani häntä orgasmin partaalla.
Näin myös miten sperma valui pillusta kun kaveri veti kalunsa pois pillusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olivat panneet ja kun näin heidät ensikertaa vaimo oli silmät nautinnosta kiinni ja kaveri pani häntä orgasmin partaalla.
Näin myös miten sperma valui pillusta kun kaveri veti kalunsa pois pillusta.Oi oi sentään, tulee muistot tuosta mieleen kun vaimoni teki tuon ja paljaalla. Kertakaikkiaan kutkuttavaa!
- Anonyymi
Kerro Missä on vaimosi niin tehdään ovelle jono josta vuorollaan saa mennä panemaan vaimoasi!
M 50v- Anonyymi
Minun vaimolla on halu kokeilla prostituoituna olemista joten jos jono olisi niin vaimo antaisi panna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun vaimolla on halu kokeilla prostituoituna olemista joten jos jono olisi niin vaimo antaisi panna.
Nyt olisi vaan hyvä tietää missä päin vaimo tarjoilee herkkujaan😋
- AnonyymiUUSI
Hyvinkäällä vaimo on ja kaveri!
Pääsen vasta kotia kohti eikä vaimoon saa puhelimella yhteyttä.
Puhelin on suljettu tai äänettömällä.
Ehdin kotiin vasta noin klo 29.30.- AnonyymiUUSI
Kelloaika piti olla 20.30 eikä 29.30
- AnonyymiUUSI
Kun pääsin kotiin niin löysin vaimon sääret kaverin vyötärölle lukittuna ja kaveri pani vaimoani.
Eivätkä siinä kiimassa huomanneet tai välittäneet että katsoin loppuhuipennuksen heidän panemisesta.
Vaimo pyysi pientä taukoa tai vaikka saunassa käyntiä ennen kuin jaksaa antaa minulle pillua.
Vaimon pillu vuoti spermaa ja pyysi talouspaperia että saisi vähän pyyhittyä kaverin soermoja valumasta pitkin pyllyä.
Käytiin kolmistaan saunassa ja kyllä huomasi että olivat panneet useasti minua odotellessa.
Sängyn vieressä oli spermaisia talouspyyhkeen paloja ja sängyssä oli soermainen kylpypyyhe joka vaihdettiin kun tultiin saunasta- AnonyymiUUSI
Loppu yö oltiin kimpassa ja vuorotellen pantiin vaimoani .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri jää koko viikonlopuksi kun saa panna rouvaa vapaasti halutessaan.
Vaimo oli nauttinut kun sai nussia kahdestaan kaverin kanssa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaveri jää maanantai aamuun asti kunnes lähtee töihin.
Hän on tykästynyt kun saa vaimoa panna aina kun tekee mieli.aa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as953638Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273159- 583125
- 612915
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642740Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542717On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632474Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802301- 452142
- 692138