https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f29d47c0-d3c6-4678-9e13-8f2b0a9aa857
Näitä uutisia näyttää riittävän nykyään Suomessa.
Sivullista puukotettiin Oulun keskustassa.
49
214
Vastaukset
- Anonyymi
Missä värit ja rodut minkärotuinen oli tekijä ja entä uhri , oliko motiivina rasismi .
Arvailut kehiin !- Anonyymi
aina joutuu arvailemaan, kun oli vain oululaismies 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jos musta mies puukottaa valkoihoista, kyse ei voi milloinkaan olla rasismista.
- Anonyymi
sivullinen ? jos järjestyksen valvoja eli portsari puuttuu häiriköintiin niin on sivullinen 🤔
- Anonyymi
Häh , olikokin niin että tekijä oli tumma ja uhri valkoinen ?? voisiko näinollen olettaa että teolla oli rasistinen motiivi ?
- Anonyymi
uli uli persu uli
- Anonyymi
Sinut on löydetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut on löydetty.
Korkeasaaren paskakorvainen "orangi"- vassari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeasaaren paskakorvainen "orangi"- vassari.
🐒🐵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🐒🐵
Kulttuurista rikkautta.
”Arvailut kehiin ! ”
Jopa nyt jotakin. Täällä puhkesi ihan hätä siitä, kuka puukotti ja ketä ja miksi. Pois hätä ja huoli. Poliisi kyllä aikanaan asian kertoo.
Näin akateemisen koulutuksen saaneena voi myös kertoa hieman tieteellistä taustaa sille, miksi ette näillä helteillä niin kovin helposti näe tekijää siitä Kärkkäisen taikapeilistä.
Helle saattaa pehmittää taikapelin haltijan kaalin niin, että ei heti tule mieleen tarkistaa asia taikapeilistä. Toiseksi taikapelin toiminta perustuu sähkömagneettiseen säteilyyn. On tunnettu tosiasia, että kovilla helteillä ”radiokeli” on huono. Yrittäkää katsella taikapeiliin vasta auringonlaskun jälkeen, kun ilmakehän alin kerros (troposfääri) on päässyt hieman jäähtymään.
Akateemisen terveisin, Moktar. ;)- Anonyymi
Ai koraanin lukemista pidetään akateemisena koulutuksena?
Nyt naurattaa koko päivän.;)
- Anonyymi
"Näin akateemisen koulutuksen saaneena voi myös kertoa..."
Buahahhahhaaa!
No, kun on narsisti, kaikki kelpaa.
20 vuotta kusetusta Valuuttakauppiaasta Moktariin - Anonyymi
Joskus vaan sitä toivoisi, että jotkut samaa levyä veivaavat muumiot vaan pölähtäisivät pois palstoja pilaamasta, säästäen muut itsekehuisilta luennoiltaan.
Vaan minkä narsisti luonteelleen voi, pieni putukka. - Anonyymi
"Akateemisen terveisin, Moktar. ;)"
BUAHAHHAA!
No jos kerran noin sen esität...
On nykyään se akateemisen koulutuksen taso pohjalukemissa, kun ei kirjoituskaan tuon paremmin suju.Kompastuit jälleen kerran omaan tietämättömyyteesi, ystävä rakas
Katsotaan hieman kielen rakenteita
Akateemisin terveisin - > itse tervehdys akateeminen
Akateemisen terveisin -> tervehdyksen lähettäjä on akateeminen
Koulutuksen taso Suomessa on varsin huono, kun ei lukemisen ymmärtäminenkään tuon paremmin suju.
Huutonaurua kaksi vartti. ;)Moktar.Gubta kirjoitti:
Kompastuit jälleen kerran omaan tietämättömyyteesi, ystävä rakas
Koulutuksen taso Suomessa on varsin huono, kun ei lukemisen ymmärtäminenkään tuon paremmin suju.
Huutonaurua kaksi vartti. ;)PS. Nyt taidat sitten kipaista kybällä karkuun, jos entiset tapasi ovat vielä tallella. ;)
Lisää huutonaurua. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Huutonaurua kaksi vartti. ;)Höpöhöpö.
Et vaan osaa.
Tiesin sinun vääntävän asian mieleiseksesi.
Ja huutonaurukin oli ennustettavissa.
Kiemurtele nyt. ;))) - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Huutonaurua kaksi vartti. ;)Koulutuksen taso Suomessa on varsin huono, kun ei lukemisen ymmärtäminenkään tuon paremmin suju.
Eipä tuo tunnu toimivan sinulla ollenkaan.
Akateeminen. 🤪😜🥳 - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
PS. Nyt taidat sitten kipaista kybällä karkuun, jos entiset tapasi ovat vielä tallella. ;)
Lisää huutonaurua. ;)Nyt kaaduit itse nenällesi.
🫢 - Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
PS. Nyt taidat sitten kipaista kybällä karkuun, jos entiset tapasi ovat vielä tallella. ;)
Lisää huutonaurua. ;)P.S.
Opettele lyhenteet.
Klenkkaat kompuroiden jo Lidingön kulmilla? Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö.
Et vaan osaa.
Tiesin sinun vääntävän asian mieleiseksesi.
Ja huutonaurukin oli ennustettavissa.
Kiemurtele nyt. ;)))Harmittaako, kun tennarin nauhasi jäivät auki?
Aina ei voi onnistua.
Akateemisen terveisin taas. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
Harmittaako, kun tennarin nauhasi jäivät auki?
Aina ei voi onnistua.
Akateemisen terveisin taas. ;)Kaada itsellesi vaan.
Ei mennyt läpi valituksesi. Koeta vaan elää sen tosiasian kanssa.
;))) Anonyymi kirjoitti:
Kaada itsellesi vaan.
Ei mennyt läpi valituksesi. Koeta vaan elää sen tosiasian kanssa.
;)))Kiitos. Tiesinhän minä, että myönnät tappiosi kuin mies.
Akateemisen kiitos vielä kerran. ;)
- Anonyymi
"Huutonaurua kaksi vartti. ;)"
No nyt on akateemisen osaamista. ;))))))
Entistä enemmän vajoaa mutaan Moktar selittelyillään. ;))) - Anonyymi
Se on ihan sama miten trolli asioita vääntelee.
Lopussa aina paljastuu se heikko kirjoitustaitonsa, kun hattupää hermostuu selittelemään huutonauruillaan.
Se ottaa öyhöä pattiin. Siksi öyhö niksuttelee.
Öyhön tunnette. :) - Anonyymi
Narsistin ego sai pahan kolauksen.
Loppupäivä meneekin sitä murehtiessa.
Takuuvarmaa öyhötystä tulossa, ja samojen levyjen soittelua. Mokutusta ja muille silmään rutkasti kusta.
Niin se homma etenee.
Tarkkailkaapa kirjoitusta."Narsistin ego sai pahan kolauksen."
Eihän toki.
Ainakin kun tunnet ,että mielipaha saattaisi yllättää luen sopivan mietelauseen. Tässä pari maistiaista niistä:
- Miksi alinomaa raiskaat kaunista äidunkieltämme?
- Nyt selvisi sitten reuhkan paykiatrin etunimi. Buahahahhaahhaaaa!!!!!!
Huutonaurua vartti. ;)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Narsistin ego sai pahan kolauksen."
Eihän toki.
Ainakin kun tunnet ,että mielipaha saattaisi yllättää luen sopivan mietelauseen. Tässä pari maistiaista niistä:
- Miksi alinomaa raiskaat kaunista äidunkieltämme?
- Nyt selvisi sitten reuhkan paykiatrin etunimi. Buahahahhaahhaaaa!!!!!!
Huutonaurua vartti. ;)Mitähän sinä taas sekoilet hädissäsi?
;)
Siihen ne sinut paukut sitten loppuivatkin.
No ei se mitään, älä ota sitä liian raskaasti.
Aina et voi voittaa.
P.S.
Pilkkuvirheesi kertoo kiihtymisesi tason olevan hyvin korkealla. Varo sydäntäsi, se on vanhuksilla hauras. ;)
Hienoa on se, että myönnät ettei narsistin egosi saanut kolausta, ainakaan pahaa.
Hyvää se pienikin lommo siinä sinulle tekee. Opitpa olemaan.
Koeta selvitä. ;) Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sinä taas sekoilet hädissäsi?
;)
Siihen ne sinut paukut sitten loppuivatkin.
No ei se mitään, älä ota sitä liian raskaasti.
Aina et voi voittaa.
P.S.
Pilkkuvirheesi kertoo kiihtymisesi tason olevan hyvin korkealla. Varo sydäntäsi, se on vanhuksilla hauras. ;)
Hienoa on se, että myönnät ettei narsistin egosi saanut kolausta, ainakaan pahaa.
Hyvää se pienikin lommo siinä sinulle tekee. Opitpa olemaan.
Koeta selvitä. ;)"Siihen ne sinut paukut sitten loppuivatkin."
Muistatkos vielä omat huutelusi aiheesta "Argumentum ad hominem".
Eikös se juurin tarkoita sitä, että paukut loppuvat, ruuti kastuu ja rynkyn piippu haukkaa rapaa?
Nauretaan yhdessä. ;)
- Anonyymi
"Kärkkäisen taikapeili" on trollin itse keksimä mielikuvitusesine.
Muilla sitä ei ole, keksijä vain kuvittelee kaikkien muiden käyttävän sitä.
Laite on nimetty myös halventamaan tavaratalo Kärkkäisen nimeä, ehkäpä peräti omistajan halventamiseksi?
Syy siihen on tuntematon. Ehkäpä kauna ja kateus sopisi?
Mitä vastaa itse öyhö?- Anonyymi
Parkui voimakkaasti.
Kun ei taidot riitä, on seliteltävä.
Näin tekee aina. Yksinäinen on. 🤣😂
- "Kärkkäisen taikapeili" on trollin itse keksimä mielikuvitusesine.
Eihän toki.
Esine on kiistatta olemassa ja perustuu seuraaviin havaintoihini.
1. Moni palstan kirjoittajista tietää ennakkoon murhasta tai raiskauksesta epäillyn tekijän etnisen ja uskonnollisen taustan, vaikka asiasta ei ole julkisuuteen annettu mitään tietoa.
2. Lähes kaikki palstan kirjoittajista osaavat päätellä pelkästä henkilön nimestä hänen ihonvärinsä, uskontonsa ja etnisen taustansa.
3. Eräät kirjoittajat ovat antaneet minulle vihjeitä, että kannattaa tutustua Magneettimediaan.
Myönnän, että nimi "Kärkkäisen taikapeili" on minun keksimäni. Te voitte keskuudessanne itse käyttää siitä jotakin toista nimeä.
Väistämätön johtopäätös kuitenkin on, että palstalaisilla on kiistatta käytössä väline, jolla he voivat tarkastella menneitä tai tulevia tapahtumia aivan kuin he itse olisivat olleet paikalla silminnäkijöitä.
Kutsuttakoon tätä esinettä Kärkkäisen taikapeiliksi, kunnes tiedämme paremman nimen.
Ystävällisen akateemisen terveisin taas. ;)- Anonyymi
"Kärkkäisen taikapeili" on trollin itse keksimä mielikuvitusesine.
Niin on.
Trolli ei osaa kirjoittaa.
Näillä mennään.
;)Mennään vaan. Muista kuitenkin kertoa se sisäpiirin nimi "Kärrkäisen taikapeilille".
Huutonaurua tovi jos toinenkin, akateemisesti. ;)
- Anonyymi
sirtä se poliisi tekee puukorraapi
- Anonyymi
Ohjeetkin annettu tekijältä:
Helle saattaa pehmittää taikapelin haltijan kaalin niin, että ei heti tule mieleen tarkistaa asia taikapeilistä. Toiseksi taikapelin toiminta perustuu sähkömagneettiseen säteilyyn. On tunnettu tosiasia, että kovilla helteillä ”radiokeli” on huono. Yrittäkää katsella taikapeiliin vasta auringonlaskun jälkeen, kun ilmakehän alin kerros (troposfääri) on päässyt hieman jäähtymään.
Toki tarkka silmä huomaa ohjeissa virheitä.
Luonnollisesti, laitteen keksijä kun ei osaa kirjoittaa, kutsuu hän itse laitettaan taikapeliksi:
"Helle saattaa pehmittää taikapelin haltijan kaalin niin, että ei heti tule mieleen tarkistaa asia..."
Niin se helle kurittaa. Kannattaisi ottaa se karvalakki päästä. Paahtuu se aivojen virkaa toimittava rusina siellä kupolin sisällä.- Anonyymi
Ei huutonaurua. Ei yhdessä eikä erikseen nauramista.
Jättihymy pöljälle trollille vain. ;))))))))))))))))
- Anonyymi
Dysfasia on vahvasti ottanut öyhön otteeseensa.
😢Eikös sinun pitänyt kaataa itselle vaan?
Älkäämme enempää muistelko sinun töppöjäsi, vai mitä dysdys.
Nauretaan yhdessä.;)
- Anonyymi
No niin akateemisesti koulutettu PROFEETTA MOKTAR on palannut pyllistely päivän jälkeen taas kommentoimaan! Joko on selvinnyt kuka tämä puukottaja oli…
"Joko on selvinnyt kuka tämä puukottaja oli…"
Älä nyt hätäile taas. Minähän kerroin jo, että illan tultua radiokelit yleensä paranevat ja Kärkkäisen taikapelin kuvan resoluutio paranee.
Parhain terveisin, Moktar. ,)- Anonyymi
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Joko on selvinnyt kuka tämä puukottaja oli…"
Älä nyt hätäile taas. Minähän kerroin jo, että illan tultua radiokelit yleensä paranevat ja Kärkkäisen taikapelin kuvan resoluutio paranee.
Parhain terveisin, Moktar. ,)Katsotko sinä akateemisesti koulutettu PROFEETTA MOKTAR asioita Kärkkäisen taikapeilistä?
Onko se yleistä teidän demareiden muslimiveljeskuntalaisten keskuudessa? Anonyymi kirjoitti:
Katsotko sinä akateemisesti koulutettu PROFEETTA MOKTAR asioita Kärkkäisen taikapeilistä?
Onko se yleistä teidän demareiden muslimiveljeskuntalaisten keskuudessa?Minä seuraan maahanmuuttokriittisten uutistoimistoa. Siellä on paljon Kärkkäisen taikapeilin kautta saatua uutisaineistoa.
Akateemisesti, Moktar. ;)
- Anonyymi
Moktar.Gubta ei osaa kirjoittaa.
Säälittävää. ;))) - Anonyymi
Tekijä aikanaan paljastuu.
Vaan onhan se surullista, miten eräs autistinen öyhö menettää kontrollin näppäimistöönsä täysin, kun narsisminsa hyökyy yli.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15959594/olen-ollut-havaitsevinani-lievaa-maahanmuuttomyonteisyytta#comment-129837833 "Tekijä aikanaan paljastuu."
Oletko polttanut sen pienen salapoliisin muistikirjasi ja avannut uuden tutkintalinjan?
Huutonauru, akateemisesti. ;)- Anonyymi
🐫🐪🐐🐁🐹🐇🐔🐣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991526Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131166- 2231146
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen257997Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81959- 141940
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179923Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15869- 71777
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie32758