Se olisi ihana yllätys...💗
Toivoisin viestiä H naiselta
24
543
Vastaukset
- Anonyymi
Mä voin laittaa ,ettei sulle tuu pahamieli,kun ei tuossa sanottu kuka H. kesäisiä terveisiä sinulle tuntematon yhdeltä H naiselta.
- Anonyymi
Ei kiitos viestejä☝️
- Anonyymi
Laita itse viestiä. Mulla on ikävä sua. - H
- Anonyymi
Niin minullakin on ikävä. Anteeksi en uskalla rakas.
ap
- Anonyymi
En laita
t. Hannele - Anonyymi
Heidi voi laittaakkin.
- Anonyymi
onko hän hernandez...................hän on minun tuttu.
00 - Anonyymi
oletko hellanmaalta.......
- Anonyymi
Millaista viestiä toivoisit.? En vaan taida uskaltaa laittaa vaikka mieli tekisi . Toivottavasti se olisi minä ketä tarkoitat 😘
- Anonyymi
Hei mitä kuuluu riittäisi näin aluksi ;)
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei mitä kuuluu riittäisi näin aluksi ;)
apTuomosen kun uskaltaisi edes lähettää. Olen miettinyt usein , että mitä mahtaisit ajatella minun viestistä. Voisit sinäkin lähettää viestin mulle, olisin onnellinen. Mulla on ikävä ollut sua, mietin kun nähtiin viimeksi,näytit hyvältä 😍 . H
- Anonyymi
Toivotan sulle hyvää lomaa. Lepää ja nauti, vaikka olisin mielelläni kanssasi lomalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuomosen kun uskaltaisi edes lähettää. Olen miettinyt usein , että mitä mahtaisit ajatella minun viestistä. Voisit sinäkin lähettää viestin mulle, olisin onnellinen. Mulla on ikävä ollut sua, mietin kun nähtiin viimeksi,näytit hyvältä 😍 . H
Onko siitä kauan, kun nähtiin viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siitä kauan, kun nähtiin viimeksi?
Pari päivää aikaa eli keskiviikkona nähtiin- H-
- Anonyymi
Mihin päin tämä menee? Anna jotain tuntomerkkejä hänestä, tiedä vaikka se olen minä ;) ehkä sitten laittaa viestin ;)
- Anonyymi
08e alue pieni kaupunki. Samassa paikassa työskennellään 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
08e alue pieni kaupunki. Samassa paikassa työskennellään 😊
Sama alue täällä. Ihan vatsanpohjassa tuntuu, jos se olet sinä 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa samat sanat...😊💗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun ihanaa♥️🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa samat sanat...😊💗
Lisään vielä tähän omaan viestiin jos osuu että olen Tero.
ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa samat sanat...😊💗
Hitto mä kaipaan sua tälläkin hetkellä. Haaveilen mitä kaikkea tekisin sulle... 🤭😘 -H-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitto mä kaipaan sua tälläkin hetkellä. Haaveilen mitä kaikkea tekisin sulle... 🤭😘 -H-
Tässähän ihan punastuu... Minäkin kaipaan sinua ❤️ Ois kiva olla nyt kahdestaan ja pitää vaikka toisiamme kädestä 😊
T
ap
- Anonyymi
Harmi ettet ole ihastukseni
- Anonyymi
Ja mihin numeroon haluut viestiä? Paljon ne viestit maksaa? Jos haluaisin treenata ja laihtua?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194