ja paljastan tunteeni? En haluais nolata itseäni jos kiellät kaiken ja syytät minua vielä pakkomielteiseksi. Tulisin surulliseksi tosi surulliseksi...
Mutta suututko taas jos laitan viestin
17
334
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hän laittaisi viestin en kieltäisi.
- Anonyymi
Sama!
- Anonyymi
Eiköhän suuttuneenkin ihmisen empatia herää haavoittuvalla vilpittömyydellä. On aseita ja niitten riisuntaa.
- Anonyymi
Eihän tuollaisesta viestistä voisi suuttua
- Anonyymi
Niin kävi aika tarkkaan vuosi takaperin.
ap
- Anonyymi
Suutun ja vihaan.
- Anonyymi
😢😭
- Anonyymi
On hyvä kaikkien muistaa,että tilanteet ovat erilaisia.Ei neuvota ,kun ei tiedetä.
- Anonyymi
Erittäin hyvä pointti.
- Anonyymi
Älä laita jos et ole irl varma.
- Anonyymi
En suuttuisi
- Anonyymi
Ei kannata laittaa jos hänesi on ennenkin suuttunut siitä. Ajattele omaa hyvinvointiasi ja kunnioita itseäsi. Jokainen tietystibtekee itse miten parhaaksi kokee.
- Anonyymi
Mielikuvitus yrittää kertoa että tilanne tai viesti oli väärin muotoiltu ja hän siksi hermostui ja ja ja... Sydän yrittää vimmatusti kertoa että hän rakastaa sinua. Olen varmaan hullu kun edes haaveilen hän pitää minua tyhmänä jolle ei tunnu viesti menevän kovin herkästi perille...
ap
- Anonyymi
Herkkiä kysymyksiä nämä. sivusta
En suutu.
- Anonyymi
En osaa sanoa
- Anonyymi
Pistä se viesti tuleen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683139
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556