Pattijoen S-Marketin liepeillä liikkuu paljon nuoria mopoillaan. Useimmissa on kova ääni, parissa erittäin kova. Tämä joukko aiheuttaa välittömän kuulovaurion riskin sekä mopoilijalle, että lähelle sattuvalle ihmisellä. Joukko häiritsee myös holtittomalla ajotavallaan.
Sama koskee sitä valkoista romumersua, jonka soidinmenot ovat Pattijoen S-Marketin pihassa iltaisin.
Mopopoikien häiritsevä käytös
7
193
Vastaukset
- Anonyymi
Mersut on keisareittein ja parempien ihmisten kulkuneuvoja!!! Tiedoksi sullekin ulisija!!!!!
- Anonyymi
Keisarien ja parempien ihmisten mersut ovat hyväkuntoisia, eikä niistä puutu osia.
- Anonyymi
Joo niitä samoja riittää täällä keskustassa, terrorisoivat rantakatua ja härkätorin puistoakin jo nykyään, rälläävät miten sattuu välillä jopa kävelykatua pitkin ja ihmiset joutuu heitä väistelemään. Härkätorin puistossa ovat joka ilta ajamassa, mopot ei todellakaan kuulu sinne ajettavaksi. mutta 2025 on lasten maailma ja he saavat tehdä mitä haluavat, ilman että joku puuttuu asiaan. Ei ihme, että heitä jo vasta ammuttiin pinball aseilla.
- Anonyymi
Paintball siis, eikä mikään pinball 😁
- AnonyymiUUSI
Raahe on mopopoikien kaupunki, eläkeläiset jää myös.
- AnonyymiUUSI
Olin vasta Helsingissä, ei pahemmin näkynyt keskustassa mopopoikia. Olisihan tuo koominen näky, jos Helsingin keskustassakin ratikoiden joukossa olisi mopopojat rälläämässä lippalakki tanassa. On tämä kaupunki kyllä melkoinen landepaukku. Raahessa myös tosi vanha autokanta, ei pahemmin Tesloja näy.
- AnonyymiUUSI
Joo mutta eihän nuo etelän vetelät osaa ajaa kaiketi edes polkupyörällä. Armeijassa harjottelivat ja moni ajo ekaa kertaa. Ei ole kuulemma koskaan tarvinnu opetella aiemmin ku on voinu kulkea aina ratikalla. Nuorempana oli myös yks kaveri joka oli Helsingistä eikä osannu ajaa silloin 15vuotiaana pyörällä ku ei ollu koskaan ajanu. Miten ne sitte mopedeilla ajelis. O_o
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593945Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252567Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152050Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011716Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei151692Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t511644Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011586- 171364
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631166- 211144