ilmaston pilaamisesta saaste vero!
Puulla lämmittäjille tulee
9
345
Vastaukset
- Anonyymi
- LEHMÄT- Piereskelee "Ammoniakki-Pieruja" -ja Maa-Pallo TUHOUTUU - !
- Noin -Väittää- - - SDP ja LaitaVasemmisto ja MYRKYN-Vihreät - ? _ ?
Suomen LypsyLehmiä n.230Tuhatta - Intiassa Lehmiä YLI 300Miljoonaa - !
Jospa -SDP ja Vasemmisto ja MYRKYN-Vihreät - Menis Intiaan PieruJahtiin- Anonyymi
Joo Intiassa lemät pieree keskellä kaupunkia, ei oo Vihreät ja Sdp hätistelemässä lehmiä, jos siellä Sdp ja Vihreät olis, nii vankilaan panisivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo Intiassa lemät pieree keskellä kaupunkia, ei oo Vihreät ja Sdp hätistelemässä lehmiä, jos siellä Sdp ja Vihreät olis, nii vankilaan panisivat
kummasti puulämmitys aloitus kääntyi intian lehmie piereskelyyn, ilmeisesti Suomen 450 000 puulämmitys okt ei halua keskustella aiheesta koska se tuo saastevero maksun, miten se käytännössä todetaan kyttääkö kylillä savunhaistajat vaiko naapurit ilmoittaa vaiko piipun nokassa on sähköinen "savunhaistaja,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kummasti puulämmitys aloitus kääntyi intian lehmie piereskelyyn, ilmeisesti Suomen 450 000 puulämmitys okt ei halua keskustella aiheesta koska se tuo saastevero maksun, miten se käytännössä todetaan kyttääkö kylillä savunhaistajat vaiko naapurit ilmoittaa vaiko piipun nokassa on sähköinen "savunhaistaja,,
näkeehän sen kun katsoo liiteriä onko siellä halkoja niin ja käyhän se joka vuosi nuohoojakin joka tosin jättää tuhkat uuniin ja lasku tulee postissa,,
- Anonyymi
Kyl se sit koettelee tupakan tupruttelijoitakin oikein olan takaa. Sanos nääs.
- Anonyymi
noo ei kai se tupakin polttajia sakota,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noo ei kai se tupakin polttajia sakota,,
kaikkein pahimpia ilmaston saastuttajia on Mullit,,
- Anonyymi
Parempi puulla kun 2 tonnin öljy lastilla saa vähä liikuntaakin
- Anonyymi
oikea asenne, mutta palijo on puulämmittäjiä ja mökiläiset joten "savun haistaja virka on kait kuntiin perustettava, "haistaven virka oli keskiajalla jolloin haisteltiin missä kahvia keitetään
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342615- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.702199Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512161Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191907- 611884
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191753- 851614