Marjamyyjät pakoitetaan seisomaan koko työvuoron

Anonyymi-ap

55

330

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä en osta mitään näiltä marjajuutalaisilta.

• Anonyymi

Ihan kidutusta tuollainen, ihme etteivät vaadi asennoksi puolikyykkyä

• Anonyymi

Kuka jaksaa tällaisella helteellä seistä koko päivän. Oma retkijakkara vaan mukaan. Sitä ei kukaan voi kieltää. Miksi nuoria simputetaan tuolla tavalla heti ensimmäisessä kesätyössä.

• Anonyymi

Joopa joo.
      Katsos on paljon ammatteja,joissa seisotaan koko päivä

• Anonyymi

Mitä muita missä seistään paikallaan pienessä tilassa tekemättä mitään jos esim. sataa

• Anonyymi

Seisooko järkikin?

• Anonyymi

Älä puhu paskaa, tauot ovat pakollisia.

• Anonyymi

Kikolo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu paskaa, tauot ovat pakollisia.

Hoitajat kävelee kokopäivän kovalla kivilattialka ,keittiöhenkilökunta kävelee kokopäivän ym.naisvaltasilla aloilla.
        Kiireisinä aikoina pitää eväätkin syödä seisaalla lennossa pieni haukkaus kerralla ja toivoa,ettei tarvi puhua mitään.
        Nostele siinä sivussa ym.liikettä kokopäivä.
        Katselin siinä eräällä tehdä myymälän sivuikkunasta kun naiset kantoivat painavia säkkejä tahti näytti siltä,et koko päivä mennään tähän tyyliin
        Rivi miehiä istui koneiden ääresessä.
        Marjan myyjän työnantaja voisi ostaa satulatuolin jossa on pyörät.
        Miettikää kaupan kassoja istuvat monta tuntia yhteen putkeen .sivusta kuulin kun keskenään vaihtoivat ohi ohjeistuksen.
        Järjen käyttö ei ole kielletty.
        Kaikkea ei suuri johtaja tajua.suut auki.julkista keskustelua...hyvä aloitus
        Et todellakaan ole ainut johon osuu.

• Anonyymi

Olin 16 v. kesän rautakaupassa töissä, pirun kiva työporukka, mutta vittuimainen omistaja, kyttäsi parvella sijaitsevasta toimistostaan kuin haukka ja jos istui hetkenkään tiskin takana niin tuli sanomaan.

Kauppa oli siis rautakauppa ja päivisin vain satunnaisia asiakkaita piipahti siinä maaliosastolla joka oli mun vastuulla. Olipa kiva lähteä illalla urheilemaan kun jalat oli paskana päivän seisoskelusta.

Näin asikkaan näkökulmasta, niin minua ei kyllä pätkääkään haittaa jos joku myyjä istuu ja lepuuttaa jalkojaan, kunhan palvelee asiakkaita tarvittaessa ja muuten hoitaa tehtävänsä.

• Anonyymi

Jep, vittu ku sais tulla nykyaikaan jo vanhat idiootti työnantajat. Onneksi on verkkokaupat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep, vittu ku sais tulla nykyaikaan jo vanhat idiootti työnantajat. Onneksi on verkkokaupat.

Muuttaako sun verkko-ostokset jotenkin työnantajien asenteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuttaako sun verkko-ostokset jotenkin työnantajien asenteita?

Mieti sitä järjelläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti sitä järjelläsi.

Missä on muuten läski AY-pamput kommentteineen? Winerit maistuu verottomilla jäsenmaksuilla.

• Anonyymi

Työnantajan päinvastoin pitäisi antaa mahdollisuus levetä, jos siihen on mahdollisuus. Mitä se istuminen muka haittaa kaupankäyntiin odottaessa? Tuollaiset työantajat pitäisi laittaa itse pakolla seisomaan, niin tietäisi mitä pakko on. Kyllä se yhteispeli on paras vaihtoehto, jos siitä ei ole minkäänlaista haittaa työnkuvaan. Miten voi joku kuvitella sen istumisen haittaavan kaupankäyntiä?

• Anonyymi

Voi kauheeta. Töitä tehdään, tauot pakolliset, ruokis ja kaksi kahvitaukoa, jos on osa-aikatyö, on eri juttu, riippuen sopparista. Muu aika tehdään töitä seisten, istuen, kontaten tai makuulla, riippuen siitä työn kuvasta. Eikö avuttomat ja tyhmät pikkupiltit ymmärrä, miten töitä tehdään? Vanhempanne on myös tyhmiä, kun on kertaantunut tuo tyhmyys noin pahasti.

• Anonyymi

Ainakin tätä teroa se näyttää haittaavan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kauheeta. Töitä tehdään, tauot pakolliset, ruokis ja kaksi kahvitaukoa, jos on osa-aikatyö, on eri juttu, riippuen sopparista. Muu aika tehdään töitä seisten, istuen, kontaten tai makuulla, riippuen siitä työn kuvasta. Eikö avuttomat ja tyhmät pikkupiltit ymmärrä, miten töitä tehdään? Vanhempanne on myös tyhmiä, kun on kertaantunut tuo tyhmyys noin pahasti.

Eihän tuossa ollut kyse töiden teosta, vaan sen välissä olevasta tauosta. Tottakai tehdään töitä, jos niitä on. Joskus istuen tehty työ on paljon tehokkaampaa kuin seisten ja väsyen siihen seisomiseen. Vaikka marjanpoiminta jossakin tilanteessa on paljon tehokkaampaa istuen tai jollakin alustalla maaten, kuin seisoen ja kyykkien.

• Anonyymi

Yleensä tuollaisilla työnantajilla ei itsellä seiso

• Anonyymi

Miten marjojen myyntiä auttaa, jos myyjä on väsynyt ja tekee enemmän virheitä?
      Ymmärrän sen, että pitää olla valppaana mutta en seisoskelua.
      Mitäpä yrittäjä, jos myisit ne marjasi ihan itse vaan.

• Anonyymi

Aivan samaa mieltä. Menköön itse seisomaan.
        Hyvä nuoret ja kiitos niistä videoista joka kertoo karua kieltä työntekijöiden kohtelusta.

• Anonyymi

Kokoon laitettavat tuolit eivät vie paljon tilaa. Tämä pakkoseisominen on aivan sadistista touhua työnantajalta.

Olen itse ollut joskus torilla myymässä kukkia, ja minulla oli pöydän vieressä ns. keittiöjakkara, missä istuin silloin kun ei ollut asiakkaista. Se ei haitannut yhtään kaupankäyntiä, vaan kauppa kävi hyvin joka päivä.

Nykyisin työntekijöiden pitäisi olla rohkeita ja sanoa, että eivät tule töihin, jos on pakko seisoa 8 tuntia ulkona helteessä, vaikka ei olisi asiakkaita koko ajan. Sadistisia työnantajia riittää tässä maassa.

• Anonyymi

Ja kun se on vain kostoa kun itse joutunut seisomaan kivikaudella. Ei ole järjellä siunatu kaikkia.

• Anonyymi

Mitä tämä isäntä sanoo jos myyjä pyörtyy ja lyö päänsä pöydän kulmaan. Kenenkä on vastuu, kyllä se on marja isännän.
      Ottaisi nyt järjen käteen ja laittaisi istuimen myyjää varten.
      Nuo selitykset oli niin naurettavia että saisi hävetä.

• Anonyymi

Ei antanut haastattelu hyvää kuvaa yrittäjästä.

• Anonyymi

Teron tuoretorin voi googlata kuvien kera ja taloustiedot kaikkien luettavissa. Ei ole häävisti mennyt edellinen vuosi.
        Nuoret saisi vältellä nämä terot ja hakea työnsä muualta.
        Oli muuten hulvattomia videoita joita nuoret julkaisi, hyvä tytöt jatkakaa samaan malliin epäkohtien tuominen julkisuuteen.

• Anonyymi

Tunteeko ehkä häpeää.

• Anonyymi

Marjayrittäjät tuo aasialaisia naisia Suomen metsiin ( taas on nähty)
      ja marjat myy nuoriso.

• Anonyymi

Mitä se kertoo näistä yrittäjistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se kertoo näistä yrittäjistä.

Mitä se kertoo Suomen valtiosta? Jakamattomat oikeudet kokomaailman larpata ilmaisena marjaa metsistä ja käyttää yksityis teitä.

• Anonyymi

No nyt pomppasi! Onko tämä palsta oikeasti tarkoitettu VALHEIDEN LEVITTÄMISEEN??
      En ole kertaakaan nähnyt myyntipaikkoja, jossa myyjillä ei olisi tuoleja istumusta varten tai että joutuisivat olemaan muutenkaan vailla taukoja, vessakäyntejä, ruokista varten, juotavaakin näyttää aina olevan.
      Kerro, missä näin tehdään, onko oma lokemus??

• Anonyymi

Jos osaat lukea, lue aloituksen linkin juttu.

• Anonyymi

On oma "lokemus"🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Oletko katsastanut kaikki torit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko katsastanut kaikki torit?

Melkein kaikki 😝😝😝

• Anonyymi

Lue tuosta aloituksen linkistä

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ei nämä terot hyväksy tällaisia, seisoa pitää.

• Anonyymi

Kysymys on edelleen ammatinvalinnasta.

• Anonyymi

höpö höpö

• Anonyymi

Opiskelija ei ole vielä ammattiaan valinnut. Yrittää tienata jonkusen euron ja tämä siitä seuraa.

• Anonyymi

Ammattiliitot ovat tärkeitä estämässä kehitysmaatasoisten yritysten valtaannousun Suomessa Suomen säilyttämiseksi hyvinvointivaltiona.

• Anonyymi

Miten näyttää onnistuneen?

• Anonyymi

Ihmisen omasta halusta he keräävät marjoja ja taatusti ovat tietoisia siitä että joutuu ryöjämään koko päivän. Se ei varsinaisesti ole seisoskelua vaan sellaista harppomista.

Vielä ei ole kehitetty sellaista, vaikkapa mönkijää jossa ihminen olisi jossain asennossa kyydissä ja siitä käsin keräisi marjoja. No, kohtahan Teslan robotit keräävät marjat eivätkä taatusti eksy.

• Anonyymi

Se on erittäin raskasta työtä, en minä vähättele ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on erittäin raskasta työtä, en minä vähättele ollenkaan.

Anteeksi. Aloitus puhuu "aidasta", minä aidan seipäästä.

Niin, kyllä korkea jakkara pitää saada olla marjan myyjillä. Suonikohjuthan siinä voi tulla.

• Anonyymi

Olin joskus tuollaisessa työpaikassa (leipomo) itseoppinut leipuri valitti etteikö ihmiset osaa muuta kuin istua kyselyihin yhdestä tuolista leipomossa. Jouduin sitten selkäleikkaukseen eikä tarvinnut nähdä ko. hyypiötä enää

• Anonyymi

Marjanmyynnissä tulee olla koko ajan korkeassa polviasennossa.

• Anonyymi

Slaavikyykky rentouttaa

• Anonyymi

Kyllä nuoret osaavat nousta seisomaan kun asiakas lähestyy.

• Anonyymi

Itse olen nyt tehnyt pelkästään IT-työtä etänä viimeiset 5vuotta laadukkalla toimistotuolilla.

Ei jalat puudu.

• Anonyymi

Sadistista seistä koko työvuoro

• Anonyymi

John Holmesillakin seisoi koko työpaivän ajan

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      50
      5157
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      67
      2935
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      283
      1448
    4. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      72
      1143
    5. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1114
    6. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1085
    7. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      76
      1069
    8. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      129
      1062
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      170